Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky Piaggio Piaggio Vespa Primavera na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek Piaggio Piaggio Vespa Primavera

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa Primavera"

    O modelu "Piaggio Vespa Primavera"

    Vespa Primavera je městský skútr s klasickou ocelovou monokokovou karoserií, který stojí na pomezí stylu a praktického každodenního provozu. Vyrábí se ve variantách 50, 125 a 150 cm³ s moderními i-get čtyřtaktními jednoválci plnícími normu Euro 5, přičemž 125/150 nabízí velmi slušnou dynamiku do města (cca 8–9 kW) a nízkou spotřebu kolem 2,3–2,7 l/100 km. Pohon přes bezúdržbový variátor CVT, kompaktní rozměry a nízké těžiště z ní dělají ideální stroj pro proplétání kolon i pohodlné dojíždění.

    Design navazuje na historické Vespy, ale přináší moderní prvky jako kompletní LED osvětlení (světlomet, obrysovky i blinkry) a čisté linie kapotáže bez viditelného rámu. 12palcová litá kola a krátké převisy zlepšují stabilitu i obratnost, přičemž sedlo kolem 790 mm vyhoví i menším postavám. Verze S přidává sportovnější detaily, kontrastní lišty a temnější provedení doplňků.

    Technicky zaujme přední jednoramenné zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem – typický „Vespa“ systém filtrující rázy z dlažebních kostek. Vpředu je 200mm brzdový kotouč, u 125/150 s jednokanálovým ABS na předním kole; u 50 cm³ najdete povinné CBS (kombinované brzdy). Zadní tlumič je jednostranný s nastavitelným předpětím, pneumatiky obvykle 110/70-12 vpředu a 120/70-12 vzadu, palivová nádrž má zhruba 7,9 l a rozvor je okolo 1 340 mm.

    Výhody používání "Piaggio Vespa Primavera"

    Hlavní devizou je kultivovaný i-get motor s tichým chodem, nízkými vibracemi a svižnou reakcí na plyn v městských rychlostech. Variátor je naladěný na plynulé rozjezdy, takže skútr je čitelný a snadno ovladatelný i pro začátečníky. Ocelová samonosná karoserie dodává tuhost, která je znát v jistotě vedení stopy na nerovném povrchu.

    Elektronická výbava zahrnuje LED světla s dobrou viditelností, USB zásuvku v přední schránce pro dobíjení telefonu a u verzí S volitelný systém Piaggio MIA pro propojení s chytrým telefonem (notifikace, základní telemetrie). ABS u 125/150 zvyšuje bezpečnost na kluzkém povrchu, u padesátky CBS usnadňuje brzdění méně zkušeným jezdcům.

    Z technického hlediska potěší snadný přístup k servisním místům: filtr variátoru a vzduchový filtr jsou pod pravým víkem, svíčka a ventilové víko pod sedlem po sejmutí krytu. Díly spotřebního charakteru (řemen CVT, válečky variátoru, spojkové segmenty) jsou široce dostupné a běžně se mění zhruba po 12–15 tis. km podle stylu jízdy; ocelový monokok přitom netrpí vůlemi jako šroubované rámy.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa Primavera" již použité

    Sejměte gumovou podložku z podlahy a zkontrolujte ocelový tunel a okraje podlahy na korozi či praskliny laku, zejména u strojů jezdících celoročně. Zvedněte skútr na hlavní stojan a prohlédněte svary a uchycení stojanu – nadměrná rez nebo deformace značí tvrdé zacházení. Zkontrolujte rovněž spodní lem karoserie za motorem, kde se může držet vlhkost.

    Otestujte funkci předního jednoramenného zavěšení: při zabrzdění přední brzdou několikrát propružte – chod musí být plynulý bez kovových klepání. Zvedněte přední kolo a pomalu otáčejte řídítky; jakékoli „zářezy“ signalizují vymačkané kuželíkové ložisko řízení. Prohlédněte ABS kroužek a snímač na předním kole, zda nejsou ohnuté nebo znečištěné.

    Proveďte zkušební jízdu a sledujte rozjezdy a akceleraci 20–60 km/h; cukání nebo pískání prozradí ztvrdlé spojkové obložení či opotřebený řemen variátoru. Otestujte, že kontrolka ABS po rozjezdu zhasne (u 125/150) a vyzkoušejte USB zásuvku i případné připojení přes Piaggio MIA. Zkontrolujte servisní doklady k výměně řemenu/rollen, svíčky a filtrů a prohlédněte brzdový kotouč (vlnění, hrana) i zadní buben (dlouhý mrtvý chod páčky).

    Generace modelu

    První generace moderní Primavery představila elegantní městský skútr s jednoválcovým motorem, LED osvětlením a moderním designem inspirovaným původním modelem z 60. let.

    Facelift přinesl nové barevné varianty, LED osvětlení a drobné designové úpravy.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2023 Piaggio Vespa Primavera

    designová ikonavynikající ovladatelnostmoderní technologieekonomická spotřebasportovní charakterriziko opotřebení z předváděcí akcekosmetické vadyvyšší stářínájezd ve městěnedostatečné úložné prostory

    270 km • Děčín

    123.900 Kč

    2020 Piaggio Vespa Primavera

    rozšířená záruka (až 48 měs.)dodání s předávací prohlídkou a instruktážíikonický design Vespa Primavera (estetika)imobilizér a posilovač řízení (komfort)ABS/ESP (bezpečnost)možné kosmetické vady z provozu/vyššího nájezduriziko oděrek/prasklin od jízdy v terénumožné stopy po opravách/lakováníprvní generace 2014–2020: častější opotřebení plastových dílůmožné stopy koroze/spár v oblastech podvozku

    7.999 km • Berlin

    127.821 Kč

    2020 Piaggio Vespa Primavera

    spolehlivostpravidelný servisgarážovanénízký nájezdvelmi dobrý stavprůměrná spotřebavysoká hmotnostomezený výkonvysoká cena servisukosmetické vady

    1.225 km • Villach

    105.114 Kč

    2023 Piaggio Vespa Primavera

    úsporný provozhistorický vzhledsnadná ovladatelnostmoderní technologieelegantní designnároky na údržbuzranitelnost proti krádežichyby v elektronicenízký výkon pro dálnicekosmetické vady

    0 km • Hradec Králové

    125.900 Kč

    2015 Piaggio Vespa Primavera

    moderní designvysoký výkonvhodné pro úpravykvalitní jízdní vlastnostihistorie údržbykosmetické vadyopotřebované sedloznámky opotřebení karoserienájezdmožnost investice do renovace

    20.000 km • pietrasanta

    61.388 Kč

    2024 Piaggio Vespa Primavera

    populární modelvhodná pro víkendové výletypraktická pro využití ve městěoriginální příslušenstvívynikající stavstáří modeluomezená dostupnost náhradních dílůnedostatek terénního použitínízký nájezdkosmetické vady

    6.100 km • Brescia

    121.498 Kč

    2022 Piaggio Vespa Primavera

    novější generacenízká spotřebapohodlné řízenískvělý designoriginální příslušenstvípřekročený nájezdvýkon pro delší cestykosmetické vadyněkolik oděrekvyužití ve městě

    2.201 km • Cologne

    117.816 Kč

    2023 Piaggio Vespa Primavera

    elegantní designnízký výkon do městavynikající úložný prostorkvalitní zpracovánínízká hmotnoststarší modelopotřebení pneumatikpovrchové škrábanceoděrky na chromuvylomené díly z ježdění v terénu

    1.300 km • Wolfsburg

    94.595 Kč

    2025 Piaggio Vespa Primavera

    komfortní jízdamoderní designvýkon a stylLED světladigitální přístrojová deskakosmetické vadynízký nájezdstarší modelnesprávné použitípneu s opotřebením

    130 km • Renon

    147.420 Kč

    2025 Piaggio Vespa Primavera

    stylový designekologický provozprostorný úložný prostorkomfortní funkcenové technologiehistorie ježdění v terénukosmetické vadyopotrebenívětší nájezdprvní generace 2021+ (facelift)

    0 km • Kladno

    135.900 Kč

    2025 Piaggio Vespa Primavera

    stylový designekologické parametryvýkonmoderní technologiedobrá manipulovatelnostnízký dojezdkosmetické vadynáročnost na údržbuvyšší spotřebapoužití v terénu

    0 km • Kladno

    119.900 Kč

    2022 Piaggio Vespa Primavera

    vhodné pro začínající jezdcemoderní designpraktické doplňkydobrá údržbabezpečnostní prvkymalé škrábance na karoseriinájezd přes 500 kmopotřebení pneumatikvhodný pouze pro městské ježděnížádné záruky na motor

    3.200 km • IT

    61.425 Kč
    • Předchozí
    • 1
    • 2
    • 3
    • Další