Na prodej je Vespa Primavera 125 S, předváděcí motocykl s nájezdem pouze 270 km. Tento kus je v bezvadném stavu, prakticky nový a připravený k okamžitému provozu. Vespa Primavera je ikonický skútr, který kombinuje nadčasový italský design s moderními technologiemi. Verze 125 S se vyznačuje sportovními detaily, elegantním vzhledem a vynikající ovladatelností. Je ideálním společníkem do městského provozu i na kratší výlety mimo město. Technické údaje zahrnují čtyřtaktní jednoválcový motor o objemu 124,5 cm³ s výkonem 8,1 kW (11 k) při 7 700 ot./min a vzduchovým chlazením. Motocykl má automatickou převodovku (CVT) a spotřebu přibližně 2,5–2,7 l/100 km. Nádrž má kapacitu 7 litrů a startování je řešeno elektricky. Brzdy zahrnují kotoučovou brzdu vpředu (200 mm) a bubnovou vzadu, přičemž přední kolo je vybaveno ABS. Hmotnost motocyklu činí přibližně 130 kg a výška sedla je 790 mm. Motocykl disponuje řadou moderních výbav a vlastností, včetně digitálního přístrojového panelu s možností propojení přes Vespa MIA, LED světel pro lepší viditelnost a moderní vzhled, a úložného prostoru pod sedlem (na přilbu). Mezi další praktické doplňky patří háček na tašku a odkládací schránka v předním panelu. Tento kus je navíc dokonale lakován ve speciální designové verzi S. Výhody tohoto motocyklu zahrnují výraznou slevu oproti ceně nového modelu a jasnou historii bez dovozu. Je to skvělá příležitost pro ty, kteří hledají kvalitní a stylový skútr.
2023
270 km
Včetně všech poplatků
Vespa Primavera 125 S – demo, jen 270 km -DPH | Nový skútr
Děčín
Piaggio Vespa Primavera je moderní městský skútr vyráběný pod značkou Vespa od roku 2013 jako nástupce modelu LX. Design čerpá inspiraci z legendární “Primavery” z roku 1967, přičemž zachovává charakteristické lisované ocelové monokokové šasi s nosnou karoserií a nadčasové tvary štítu i blatníků.
Pohání jej vzduchem chlazený jednoválcový čtyřventilový motor i-get o objemu 124,7 cm³ s elektronickým vstřikováním, který poskytuje výkon 7,8 kW (10,6 k) při 7 700 ot./min a točivý moment 10,4 Nm při 6 000 ot./min. Přenos zajišťuje plynulá variátorová převodovka (CVT), jež nabízí plynulou akceleraci bez manuálních řazení.
Podvozek sestává z jednoramenného předního zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem (zdvih 90 mm) a zadního tlumiče se samonosnou pružinou (zdvih 85 mm). Kola o průměru 11″ (110/70 R11 vpředu, 120/70 R11 vzadu) spolu s předním kotoučem 200 mm vybaveným jednostupňovým třmenem a integrovaným ABS poskytují bezpečnou a stabilní jízdu i v hustém městském provozu.
Výška sedla 780 mm a suchá hmotnost kolem 130 kg zaručují snadné dosažení země i agilní ovladatelnost v zácpách. Pod sedačkou se nachází 16,6 l úložného prostoru pro helmu a drobnosti, přední přihrádka skrývá USB-port pro nabíjení. Moderní LED potkávací světlo, digitální LCD displej a praktické doplňky jako dálkové otvírání sedadla a možnost propojení se smartphonem skrze aplikaci Vespa MIA podtrhují pohodlí a styl tohoto ikonického skútru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi