Vespa Primavera 125 Officina E5 + je moderní skvost, který spojuje eleganci s historickými odkazy značky Vespa. Tento model se pyšní výrazným modrým lakem inspirovaným továrními stroji z historické dílny Officina 8 v továrně Piaggio, což je pocta dlouhé tradici. Kovové detaily, leštěné mosazné nýty a kontrastní prošívání na sedadle odrážejí vynalézavost a preciznost, kterou Vespa tradičně vnáší do svých modelů. Karoserie skútru je lakována v nové matné metalické modré barvě "Officina 8", vyvinuté speciálně pro tuto sérii. Speciální plaketa inspirující se modrými mosaznými odznaky dodává modelu unikátní vzhled. Třpytivé detaily z mosazi a hliníku přidávají na lesku a zdůrazňují ikonické linie skútru, který se okamžitě stává jedinečným kouskem. Vespa Primavera 125 Officina 8 vyčnívá nejen svým vzhledem, ale také výkonným motorem a moderními technologiemi. Tento jednoválcový motor o zdvihovém objemu 124 ccm s maximálním výkonem 8,1 kW (11 koní) a točivým momentem 10,7 Nm zajišťuje spolehlivost a energii, které potřebujete pro každodenní jízdu. Spotřeba činí 40 km/l a emise CO2 jsou na úrovni 60 g/km, což model činí ekologicky šetrným. Skvělá kombinace komfortu a výkonu je zaručena bezstupňovou převodovkou CVT a automatickou odstředivou spojkou. Přední a zadní odpružení zajistí pohodlnou jízdu i na náročnějších cestách. Bezpečnost je posílena kotoučovými brzdami a jednokanálovým ABS. Skútr nabízí také praktickou nádrž o objemu 8 litrů a výšku sedla 785 mm, což přispívá k pohodlnému sezení. Vespa Primavera 125 Officina E5 + se stává ideální volbou pro ty, kteří hledají spojení stylu, výkonu a výjimečné kvality.
2023
0 km
Včetně všech poplatků
Vespa Primavera 125 Officina 8
Opava-Předměstí
Piaggio Vespa Primavera je moderní městský skútr vyráběný pod značkou Vespa od roku 2013 jako nástupce modelu LX. Design čerpá inspiraci z legendární “Primavery” z roku 1967, přičemž zachovává charakteristické lisované ocelové monokokové šasi s nosnou karoserií a nadčasové tvary štítu i blatníků.
Pohání jej vzduchem chlazený jednoválcový čtyřventilový motor i-get o objemu 124,7 cm³ s elektronickým vstřikováním, který poskytuje výkon 7,8 kW (10,6 k) při 7 700 ot./min a točivý moment 10,4 Nm při 6 000 ot./min. Přenos zajišťuje plynulá variátorová převodovka (CVT), jež nabízí plynulou akceleraci bez manuálních řazení.
Podvozek sestává z jednoramenného předního zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem (zdvih 90 mm) a zadního tlumiče se samonosnou pružinou (zdvih 85 mm). Kola o průměru 11″ (110/70 R11 vpředu, 120/70 R11 vzadu) spolu s předním kotoučem 200 mm vybaveným jednostupňovým třmenem a integrovaným ABS poskytují bezpečnou a stabilní jízdu i v hustém městském provozu.
Výška sedla 780 mm a suchá hmotnost kolem 130 kg zaručují snadné dosažení země i agilní ovladatelnost v zácpách. Pod sedačkou se nachází 16,6 l úložného prostoru pro helmu a drobnosti, přední přihrádka skrývá USB-port pro nabíjení. Moderní LED potkávací světlo, digitální LCD displej a praktické doplňky jako dálkové otvírání sedadla a možnost propojení se smartphonem skrze aplikaci Vespa MIA podtrhují pohodlí a styl tohoto ikonického skútru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi