Na prodej je Vespa 150 z roku 2015, která má jedinečného vlastníka. Motorka byla nedávno po revizi a motor je plně funkční. Je potřeba provést opravu sedla a některých částí karoserie, které vykazují známky opotřebení. Zadní pneumatika je téměř nová, což zajišťuje dobrý výkon a stabilitu při jízdě. Celkově se jedná o solidní stroj, který nabízí příležitost k osobním úpravám a vylepšením.
2015
20.000 km
Včetně všech poplatků
Piaggio Primaveravespa primavera 150 del 2015
pietrasanta
Piaggio Vespa Primavera je moderní městský skútr vyráběný pod značkou Vespa od roku 2013 jako nástupce modelu LX. Design čerpá inspiraci z legendární “Primavery” z roku 1967, přičemž zachovává charakteristické lisované ocelové monokokové šasi s nosnou karoserií a nadčasové tvary štítu i blatníků.
Pohání jej vzduchem chlazený jednoválcový čtyřventilový motor i-get o objemu 124,7 cm³ s elektronickým vstřikováním, který poskytuje výkon 7,8 kW (10,6 k) při 7 700 ot./min a točivý moment 10,4 Nm při 6 000 ot./min. Přenos zajišťuje plynulá variátorová převodovka (CVT), jež nabízí plynulou akceleraci bez manuálních řazení.
Podvozek sestává z jednoramenného předního zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem (zdvih 90 mm) a zadního tlumiče se samonosnou pružinou (zdvih 85 mm). Kola o průměru 11″ (110/70 R11 vpředu, 120/70 R11 vzadu) spolu s předním kotoučem 200 mm vybaveným jednostupňovým třmenem a integrovaným ABS poskytují bezpečnou a stabilní jízdu i v hustém městském provozu.
Výška sedla 780 mm a suchá hmotnost kolem 130 kg zaručují snadné dosažení země i agilní ovladatelnost v zácpách. Pod sedačkou se nachází 16,6 l úložného prostoru pro helmu a drobnosti, přední přihrádka skrývá USB-port pro nabíjení. Moderní LED potkávací světlo, digitální LCD displej a praktické doplňky jako dálkové otvírání sedadla a možnost propojení se smartphonem skrze aplikaci Vespa MIA podtrhují pohodlí a styl tohoto ikonického skútru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi