Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky Yamaha Yamaha YZF-R6 na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek Yamaha Yamaha YZF-R6

    Informace o modelu

    "Yamaha YZF-R6"

    O modelu "Yamaha YZF-R6"

    Yamaha YZF-R6 je etalon třídy supersport 600, proslulý vysokootáčkovým čtyřválcem a chirurgicky přesným řízením. Nejnovější silniční generace (od 2017, v EU do konce homologace 2020) přinesla moderní elektroniku, ostřejší aerodynamiku a podvozek vycházející z filozofie R1. Motor 599 cm³ DOHC/16V si libuje ve vysokých otáčkách, vrcholí kolem 14 500 ot/min a nabízí přibližně 87 kW a 61–62 Nm, přičemž převodovka je blízko odstupňovaná pro maximální tah na okruhu.

    Design vychází z R1: úzká příď s centrálním sáním, nízké plexi a integrované LED poziční světlovky minimalizují čelní odpor. Aerodynamika nové kapotáže snižuje odpor asi o 8 % proti předchozí generaci, což se projeví stabilitou ve vysokých rychlostech. Úzká hliníková nádrž (cca 17 l) a magnesium zadní podsedlový rám zmenšují obvod v pase a usnadňují překlápění.

    Podvozek staví na hliníkovém rámu Deltabox, obrácené vidlici KYB 43 mm a plně stavitelném zadním tlumiči. Vpředu brzdí dvojice 320mm kotoučů s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny a standardním ABS; vzadu je 220mm kotouč. Elektronika zahrnuje ride-by-wire YCC-T, variabilní délku sání YCC-I, 3 jízdní mapy (D-Mode) a dle generace také TCS s více úrovněmi, rychlořazení (QSS, nahoru) a asistenční antihoppingovou spojku (A&S).

    Výhody používání "Yamaha YZF-R6"

    Hlavní devizou je precizní ovladatelnost a čitelnost předku při brzdění i v náklonu. Krátký rozvor okolo 1 375 mm, strmý úhel hlavy řízení a tuhý Deltabox rám dávají R6 fenomenální rychlost změny směru. Ve spojení s ostrým brzdovým účinkem a stabilitou při vysoké rychlosti jde o jeden z nejpřesnějších nástrojů na okruh ve své třídě.

    Elektronická výbava zvyšuje využitelnost výkonu i bezpečnost. TCS s jemnou regulací pomáhá na výjezdech, D-Mode umožní přizpůsobit odezvu plynu a QSS zrychlí přeřazování ve vysokých otáčkách bez spojky. A&S spojka od roku 2017 omezuje poskakování zadního kola při podřazování, ABS dodává jistotu na nerovnostech a za špatných podmínek.

    Z technického pohledu potěší rozumné servisní intervaly a dostupnost dílů i tuningových komponent. Interval kontroly ventilových vůlí je 42 000 km; přístup k filtrům a svíčkám je u této třídy standardně náročnější, ale dobře zdokumentovaný. Hliníková nádrž nerezne jako ocelová, běžné rozměry pneumatik 120/70ZR17 a 180/55ZR17 jsou snadno k sehnání a podvozek nabízí široké možnosti nastavení pro okruh i silnici.

    Na co si dát pozor při koupi "Yamaha YZF-R6" již použité

    Prověřte motor a převodovku při zkušební jízdě v pásmu 8–14 tis. ot/min; akcelerujte na 2. a 3. stupeň a sledujte, zda rychlostní stupeň nevyskakuje a převodovka nepřeskakuje zuby. Poslechněte studený start a volnoběh; nadměrné cvakání rozvodu může naznačovat unavený napínák rozvodového řetězu (CCT). Otestujte funkci výfukové klapky (EXUP) – při zapnutí zapalování musí servo provést autotest, u laďáku zkontrolujte instalaci servo-eliminátoru, jinak se může objevit chyba (např. kód 17).

    Zvedněte motocykl na stojan a zkontrolujte podvozek; prohlédněte těsnost gufer vidlice, případné koroze/pitting na kluzácích a vůli v krku řízení. Změřte tloušťku předních kotoučů, projeďte motorku a otestujte brzdění z vyšší rychlosti – páčka nesmí pulzovat (indikace házivosti). Prohlédněte stopy po okruhovém použív��ní: obroušené stupačky a víka motoru, stopy po safety-wire (provrtané šrouby), praskliny kapot u úchytů a ohnutá žebra chladiče.

    Vstupte do diagnostického menu (dIAG) na palubním přístroji a zkontrolujte chybové kódy, poté otestujte TCS v různých úrovních, přepínání D-Mode a funkci quickshifteru při vyšší zátěži. Změřte napětí dobíjení – při cca 5 000 ot/min by mělo být 14,0–14,5 V; prohlédněte konektory regulátoru/alternátoru na stopy přehřátí. Vyžádejte servisní historii: potvrďte kontrolu ventilových vůlí (42 000 km), pravidelné výměny brzdové kapaliny a chladiva, a pořízené seřízení při montáži neoriginálního výfuku (mapa/ECU), aby směs nebyla příliš chudá.

    Generace modelu

    Čtvrtá generace přinesla design inspirovaný modelem M1 MotoGP, 43mm přední vidlici KYB, 6 režimů trakční kontroly a ABS.

    Třetí generace představila elektronický plyn YCC-T, nastavitelnou trakční kontrolu a vylepšený podvozek.

    Druhá generace přinesla radikální redesign s titanovými ventily, kompresním poměrem 12,8:1 a výkonem přes 120 koní.

    První generace YZF-R6 byla představena jako supersportovní motocykl s nejlepším poměrem výkon/hmotnost ve své třídě.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2002 Yamaha YZF-R6

    sportovní výkonnízká hmotnostvhodná pro začátečníkydobré ovládáníkosmetické vadystarší motornájezd kilometrůnedostatečná údržbapotenciální korozechybějící dokumentace

    40.000 km • Wormer

    85.663 Kč

    2002 Yamaha YZF-R6

    sportovní výbavaoptimalizovaný výkongarážovánopravidelně udržovánopředchozí převrácenístarší generace (1999 2005)historie s drobnými škrábancivýměna řetězu brzy potřebnánájezd po nehoděkosmetické vady

    32.900 km • Heinsberg

    85.680 Kč

    2001 Yamaha YZF-R6

    nízký nájezdkomfortní sedlostylový designmoderní osvětlenívýborný stavpouze asfaltové použitíkosmetické vadystarší modelmožnost opotřebení z časunáhradní díly hůře dostupné

    30.000 km • Genova

    61.200 Kč

    2002 Yamaha YZF-R6

    ikona sportovních motorekvýkonpohodlíkvalitní doplňkyriziko starších součástekvadný akumulátorkosmetické vadyvyšší stářínájezdpoužití v terénu

    54.000 km • Bocholtz

    69.740 Kč

    2006 Yamaha YZF-R6

    výkondesignkvalita zpracovánísportovní charakterpodvozek 2. generacekosmetické vadyvyšší stářínajezdnedostatečná ochranapotenciální opotřebení motoru

    40.794 km • HAVELTE

    171.045 Kč

    2023 Yamaha YZF-R6

    výborný stavsportovní výkonsportovní výfuk Leo Vincenové pneumatikymoderní vzhledatraktivní designopotřebení zrcátekkosmetické vadyvyšší nájezdterénní použití

    5.000 km • Villanova d’Asti

    269.170 Kč

    2008 Yamaha YZF-R6

    nová brzdová kapalinaspolehlivostdobré udržovánímoderní technologie (2008 2016)nové pneumatikynízký nájezdkosmetické vadyhistorie ježdění v terénuvzhledové oděrkyvyšší váha ve srovnání s konkurencí

    32.500 km • Hapert

    195.800 Kč

    2006 Yamaha YZF-R6

    známá značkagarážovanépravidelný servisnízký nájezdskvělý stavvěk modelupotenciál snížení hodnotypůvodní součástkykosmetické vadyprasklina v tachometru

    22.000 km • offenbach

    159.128 Kč

    2001 Yamaha YZF-R6

    vybavení LEDXENON světlohistorie údržbyvyměněné kapalinynízký nájezdstarší modelmalá nehodakosmetické vadyvýkon pod 50 kWpotenciální opotřebení 1. generace

    30.266 km • Enschede

    95.492 Kč

    2008 Yamaha YZF-R6

    vylepšené vybaveníbezpečnostní prvkyvýkonkvalita zpracovánínízký nájezdvyšší cena na trhustarší modelnepoužití na závodní drázemožná údržbakosmetické vady

    56.000 km • CO

    195.560 Kč

    2002 Yamaha YZF-R6

    vysoký výkonmoderní designvynikající stavtechnická údržbapohodlná jízdanedostatek příslušenstvíkosmetické vadystarší modelnájezd kilometrůmožnost oděrků

    36.099 km • DONGEN

    67.444 Kč

    2008 Yamaha YZF-R6

    připraveno k jízdědva sady klíčůkompletní dokumentacevynikající jízdní vlastnostiYamaha YZF R6 (3. generace)výkon může být nízký pro začátečníkykosmetické vadystáří motocyklunájezd 25 000 kmmožnost odvozu na silnici

    25.000 km • Enghien

    147.420 Kč
    • Předchozí
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • Další