Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky Piaggio Piaggio Vespa Primavera na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek Piaggio Piaggio Vespa Primavera

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa Primavera"

    O modelu "Piaggio Vespa Primavera"

    Vespa Primavera je městský skútr s klasickou ocelovou monokokovou karoserií, který stojí na pomezí stylu a praktického každodenního provozu. Vyrábí se ve variantách 50, 125 a 150 cm³ s moderními i-get čtyřtaktními jednoválci plnícími normu Euro 5, přičemž 125/150 nabízí velmi slušnou dynamiku do města (cca 8–9 kW) a nízkou spotřebu kolem 2,3–2,7 l/100 km. Pohon přes bezúdržbový variátor CVT, kompaktní rozměry a nízké těžiště z ní dělají ideální stroj pro proplétání kolon i pohodlné dojíždění.

    Design navazuje na historické Vespy, ale přináší moderní prvky jako kompletní LED osvětlení (světlomet, obrysovky i blinkry) a čisté linie kapotáže bez viditelného rámu. 12palcová litá kola a krátké převisy zlepšují stabilitu i obratnost, přičemž sedlo kolem 790 mm vyhoví i menším postavám. Verze S přidává sportovnější detaily, kontrastní lišty a temnější provedení doplňků.

    Technicky zaujme přední jednoramenné zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem – typický „Vespa“ systém filtrující rázy z dlažebních kostek. Vpředu je 200mm brzdový kotouč, u 125/150 s jednokanálovým ABS na předním kole; u 50 cm³ najdete povinné CBS (kombinované brzdy). Zadní tlumič je jednostranný s nastavitelným předpětím, pneumatiky obvykle 110/70-12 vpředu a 120/70-12 vzadu, palivová nádrž má zhruba 7,9 l a rozvor je okolo 1 340 mm.

    Výhody používání "Piaggio Vespa Primavera"

    Hlavní devizou je kultivovaný i-get motor s tichým chodem, nízkými vibracemi a svižnou reakcí na plyn v městských rychlostech. Variátor je naladěný na plynulé rozjezdy, takže skútr je čitelný a snadno ovladatelný i pro začátečníky. Ocelová samonosná karoserie dodává tuhost, která je znát v jistotě vedení stopy na nerovném povrchu.

    Elektronická výbava zahrnuje LED světla s dobrou viditelností, USB zásuvku v přední schránce pro dobíjení telefonu a u verzí S volitelný systém Piaggio MIA pro propojení s chytrým telefonem (notifikace, základní telemetrie). ABS u 125/150 zvyšuje bezpečnost na kluzkém povrchu, u padesátky CBS usnadňuje brzdění méně zkušeným jezdcům.

    Z technického hlediska potěší snadný přístup k servisním místům: filtr variátoru a vzduchový filtr jsou pod pravým víkem, svíčka a ventilové víko pod sedlem po sejmutí krytu. Díly spotřebního charakteru (řemen CVT, válečky variátoru, spojkové segmenty) jsou široce dostupné a běžně se mění zhruba po 12–15 tis. km podle stylu jízdy; ocelový monokok přitom netrpí vůlemi jako šroubované rámy.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa Primavera" již použité

    Sejměte gumovou podložku z podlahy a zkontrolujte ocelový tunel a okraje podlahy na korozi či praskliny laku, zejména u strojů jezdících celoročně. Zvedněte skútr na hlavní stojan a prohlédněte svary a uchycení stojanu – nadměrná rez nebo deformace značí tvrdé zacházení. Zkontrolujte rovněž spodní lem karoserie za motorem, kde se může držet vlhkost.

    Otestujte funkci předního jednoramenného zavěšení: při zabrzdění přední brzdou několikrát propružte – chod musí být plynulý bez kovových klepání. Zvedněte přední kolo a pomalu otáčejte řídítky; jakékoli „zářezy“ signalizují vymačkané kuželíkové ložisko řízení. Prohlédněte ABS kroužek a snímač na předním kole, zda nejsou ohnuté nebo znečištěné.

    Proveďte zkušební jízdu a sledujte rozjezdy a akceleraci 20–60 km/h; cukání nebo pískání prozradí ztvrdlé spojkové obložení či opotřebený řemen variátoru. Otestujte, že kontrolka ABS po rozjezdu zhasne (u 125/150) a vyzkoušejte USB zásuvku i případné připojení přes Piaggio MIA. Zkontrolujte servisní doklady k výměně řemenu/rollen, svíčky a filtrů a prohlédněte brzdový kotouč (vlnění, hrana) i zadní buben (dlouhý mrtvý chod páčky).

    Generace modelu

    První generace moderní Primavery představila elegantní městský skútr s jednoválcovým motorem, LED osvětlením a moderním designem inspirovaným původním modelem z 60. let.

    Facelift přinesl nové barevné varianty, LED osvětlení a drobné designové úpravy.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2025 Piaggio Vespa Primavera

    originální doplnky výrobcupohodlné sedenieúsporný motormoderní designskvělá ovladatelnostpreference městského ježděníkosmetické vadynízký nájezdvyšší cenaabsence sportovnější verze

    1.000 km • Slovensko

    107.999 Kč

    2023 Piaggio Vespa Primavera

    výkon 8 kWmoderní designdobrá dostupnost náhradních dílůnízký nájezdkompletní dokumentacekosmetické vadymožnost poškozeníneznámá historie údržbyvysoká cena nového modelunedostatek zkušeností s modely 2021+

    909 km • Praha

    95.000 Kč

    2024 Piaggio Vespa Primavera

    moderní designnízká hmotnostvysoký výkondobrá jízdní stabilitajednoduché ovládánínedostatek úložného prostorukosmetické vadyježdění v terénuvyšší stářínájezd km

    100 km • Milmort

    117.273 Kč

    2024 Piaggio Vespa Primavera

    vysoká spolehlivostestetikanízká hmotnostmoderní designomezené úložné prostorykosmetické vadyskrz terénní použitívysoké náklady na opravyvyšší nájezdstarší model

    91 km • Milmort

    119.573 Kč

    2024 Piaggio Vespa Primavera

    designnová technologienízké emisemoderní vybavenírozsáhlá zárukastáří vozidlakosmetické vadyvysoký nájezdpoužívání v terénumenší kapacita motoru

    50 km • Radebeul-Dresden

    107.735 Kč

    2022 Piaggio Vespa Primavera

    vysoký výkonsportovní charakterbezpečnostní prvkyatraktivní barevná paletamoderní designkosmetické vadystářínájezdnáročnost údržbynízký komfort na dlouhé vzdálenosti

    13.000 km • Roma - RM

    79.651 Kč

    2021 Piaggio Vespa Primavera

    doplňky v ceněrevize provedenágarážovanénízký nájezdvynikající stavvysoké náklady na údržbunedostatečná historiezdravotní důvody prodejestarší modelkosmetické vady

    1.830 km • FIUMICINO

    93.209 Kč

    2022 Piaggio Vespa Primavera

    pohodlné ovládáníbezpečnostní prvky (ABS)vhodné pro městské ježděníúsporný provozstylový designoděrky na karoseriivysoký nájezd kilometrůvěk motocyklupotenciální opotřebení motoruježdění v terénu

    6.000 km • Collegno

    96.620 Kč

    2025 Piaggio Vespa Primavera

    nízko nájezdkvalitní zpracovánístylový designkompletní příslušenstvínový modelkosmetické vadypouze související s prodejemvysoká cenamožnost poškrábánínepoužitý stav

    46 km • Ústí nad Labem

    135.000 Kč

    2025 Piaggio Vespa Primavera

    2letá zárukadostupnost náhradních dílůvyjímečný modelmoderní technologieatraktivní designnízký nájezd kmpouze jeden majitelzakoupeno bez příslušenstvímožnost vyšší cenypotenciální kosmetické vady

    2.300 km • Praha 8

    139.000 Kč

    2021 Piaggio Vespa Primavera

    kompletní příslušenstvídigitální výbavavzhled vynikajícíspeciální edicehistorie značky Vespapotenciální opotřebení komponentůkosmetické vadyvysoký nájezdnepoužívané delší dobustarší model

    2.156 km • Trhové Dušníky

    199.000 Kč

    2023 Piaggio Vespa Primavera

    moderní designekologická spotřebavýkonný motorkomfortní jízdadobrá manévrovatelnostkosmetické vadymožnost poškození z ježdění v terénuvyšší nájezdstáří modelunedostatečné úložné prostory

    0 km • Opava-Předměstí

    151.900 Kč
    • 1
    • 2
    • 3
    • Další