Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky Piaggio Piaggio Vespa GTS na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek Piaggio Piaggio Vespa GTS

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa GTS"

    O modelu "Piaggio Vespa GTS"

    Vespa GTS je velký rám (large frame) v nabídce Piaggia a patří mezi nejkomfortnější městské i příměstské skútry s klasickým designem. Nabízí se zejména s motory 125 i-get (Euro 5) a 300 HPE, vždy jde o kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec s čtyřventilovou hlavou a variátorem CVT. Ocelová monokoková karoserie, 12" kola, dvojice brzdových kotoučů a standardní ABS/ASR ji řadí na špičku třídy, přičemž GTS 300 HPE poskytuje cca 17–18 kW a zátah kolem 26 Nm pro svižné předjíždění i jízdu ve dvou.

    Design vychází z ikonických linií Vespy: kulatý světlomet, „kravata“ na štítu a čisté křivky ocelové kapotáže bez viditelných šroubovaných plastů. V závislosti na výbavě (GTS, Super, SuperSport, SuperTech) se liší povrchové úpravy, sedlo s kontrastním prošíváním, barevné akcenty i typ grafiky. Plné LED osvětlení, elegantní zpětná zrcátka a pečlivé chromované či černěné detaily podtrhují prémiový charakter.

    Technicky zaujme jednostranné přední zavěšení s vylepšenou geometrií (MY23+) a dvojicí zadních tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří kotouče cca 220 mm vpředu i vzadu, typické rozměry pneumatik jsou 120/70-12 (přední) a 130/70-12 (zadní). Palivová nádrž má cca 8,5 l, sedlo je ve výšce kolem 790 mm, rozvor přibližně 1380 mm a u novějších ročníků je k dispozici keyless, USB v kastlíku, Start&Stop a u verze SuperTech 4,3" TFT s konektivitou Vespa MIA.

    Výhody používání "Piaggio Vespa GTS"

    Hlavní předností je kombinace komfortu a jistoty vedení stopy, kterou dává ocelový monokok a 12" kola. Verze 300 HPE má silný zátah už od nízkých otáček, takže bez námahy zvládá kopce i jízdu ve dvou a cestovní tempo kolem 100–110 km/h. Variátor je naladěn hladce, bez cukání, a odpružení dobře filtruje nerovnosti města i okresních silnic.

    Elektronická výbava zahrnuje dvoukanálové ABS a ASR (trakční kontrolu) pracující s čidly rychlosti kol, takže pomáhá na mokru i na kočičích hlavách. Start&Stop (RISS) snižuje spotřebu v městských kolonách, což se hodí zejména u 125 i-get, která se běžně vejde do cca 2,5–3,0 l/100 km (300 HPE zhruba 3,5–4,0 l/100 km). U novějších ročníků potěší keyless start, plné LED osvětlení, USB zásuvka a u SuperTechu navigace skrze Vespa MIA.

    Technickou výhodou je robustní ocelová konstrukce, která zvyšuje torzní tuhost a životnost, a zároveň dobrá dostupnost dílů i příslušenství. Servisní úkony jsou přímočaré: olej obvykle po 10 000 km/1 roce, řemen variátoru cca po 10–12 tis. km (dle verze a stylu jízdy), brzdová kapalina a chladicí kapalina zpravidla po 2 letech. Diagnostika přes OBD usnadňuje vyhledávání závad a běžná údržba (filtry, svíčka, válečky) je dobře zvládnutelná v autorizovaném i nezávislém servisu.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa GTS" již použité

    Sejměte gumovou rohož na podlaze a zkontrolujte sváry a hrany ocelové karoserie, zejména kolem odtoků a prahů, kde se drží vlhkost a může vznikat koroze. Prohlédněte štít, blatník a boky na stopy po pádu; sledujte nesymetrické spáry a křivé uchycení plastů. Zvedněte skútr na hlavní stojan, uchopte přední kolo a otestujte vůli v čepu přední kyvky; při jízdě prudce přibrzděte a poslouchejte klepání, a při otáčení řídítek v klidu zkontrolujte zadrhávání (hlavové ložisko).

    Sejměte kryt variátoru (pokud to prodejce umožní) a zkontrolujte stav řemene – trhlinky, šířku a ztvrdnutí – i plošky na válečcích a přehřátý povrch zvonu spojky. Proveďte zkušební jízdu s několika ostrými rozjezdy a sledujte prokluz, cukání nebo vibrace kolem 20–40 km/h, které signalizují unavenou spojku či zanesený variátor. Požádejte o záznamy servisu: výměnu řemene (cca 10–12 tis. km), svíčky, vzduchového filtru, kontrolu ventilů u 125 i-get a výměnu chladicí kapaliny; zkontrolujte netěsnosti u víka ventilů a u vodní pumpy/termostatu.

    Otestujte funkci ABS/ASR – na bezpečném povrchu několikrát razantně zabrzděte (ABS se má projevit pulzováním páčky) a zkuste mírné protočení zadního kola na štěrku pro ověření ASR. Otestujte keyless (MY23+): vyzkoušejte reakci FOB, nouzové přiložení klíče a dálkové otevírání sedla; vyzkoušejte Start&Stop, zda motor plynule zhasíná a znovu startuje bez kolísání volnoběhu. Změřte tloušťku destiček, zkontrolujte kotouče (vlnění, hrany), rok a stav pneumatik a proveďte zkušební jízdu v 90–110 km/h; sledujte případné kmitání řídítek při povolení plynu (řeší se vyvážením kol a kvalitními pneumatikami).

    Generace modelu

    Facelift přinesl nový digitální přístrojový panel, LED osvětlení, vylepšený motor a drobné designové úpravy.

    Druhá generace představila nový design, ABS, trakční kontrolu a vylepšený motor.

    První generace GTS byla představena jako výkonný městský skútr s jednoválcovým motorem a elegantním designem.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2020 Piaggio Vespa GTS

    výborný stavpravidelně servisovánostylový designmoderní osvětlenívýhodný úložný prostorkosmetické vadypříliš nízký výkon pro dálnicinájezd nad 20 000 kmstarší modelmenší rezervní část

    9.065 km • As

    77.472 Kč

    2024 Piaggio Vespa GTS

    moderní designnízká spotřebavysoký komfortvariabilní barvysnadné ovládánívyšší cena dílůnáchylnost na odřeninylimitovaný výkon v terénuhistorie nehodmenší úložný prostor

    100 km • Milmort

    149.473 Kč

    2024 Piaggio Vespa GTS

    designový skvělý vzhledvýkonný motormoderní technologienízká spotřebakomfortní jízdavyšší hmotnostkosmetické vadyomezený výkon pro dálnicipouze městské použitístarší model bez vylepšení

    100 km • Milmort

    144.873 Kč

    2024 Piaggio Vespa GTS

    kompaktní rozměrydobrá zárukamoderní designnízká spotřebavysoký výkonnedostatek barevných variantvyšší stářívětší nájezdpoužití v terénukosmetické vady

    100 km • Milmort

    142.573 Kč

    2024 Piaggio Vespa GTS

    moderní design 2019+doplňky v ceněgarážové parkováníoriginální dílyvynikající stavnemožnost náhrady za ztvrdlé plastymožnost škrábancůpotenciální kosmetické vadynízký nájezdnedostatek terénní způsobilosti

    525 km • Padova

    140.418 Kč

    2025 Piaggio Vespa GTS

    spolehlivostmoderní designmoderní technologiebezpečnostní prvkynízká spotřebaohrožení pověsti modelupoužití na krátké trasynedostatečné parkovánívyšší nájezdkosmetické vady

    10 km • Paderborn

    173.892 Kč

    2015 Piaggio Vespa GTS

    spolehlivostvhodná pro městské ježděnímoderní technologiestylový designnízký najezd kmomezené možnosti tuningových úpravnižší výkon pro delší výletyproblémy s dostupností některých dílůvysoká cena náhradních dílůkosmetické vady

    1.600 km • Antwerpen

    90.581 Kč

    2023 Piaggio Vespa GTS

    nízká spotřebamoderní technologienové pneumatikydobrý stavčasté parkování v terénuhistorie údržbyriziko opotřebeníotěruvzdornostvyšší nájezdkosmetické vady

    2.100 km • GAILLAC

    125.650 Kč

    2012 Piaggio Vespa GTS

    jednoduchá údržbavysoká hodnota resellingumoderní doplňkysportovní designprovensený modelkosmetické vadynedostatečná ochrana proti větruopotřebované komponentymožnost technologického zastaránívyšší nájezd

    12.000 km • Cesson-Sévigné

    106.282 Kč

    2011 Piaggio Vespa GTS

    perfektní stavnové pneumatikyprůběžná prohlídkaspolehlivost (model 2006 2013)moderní designpřetáčení motoru (1. generace)kosmetické vadyvyšší stáříježdění v terénunájezd

    25.500 km • kontich

    70.209 Kč

    2023 Piaggio Vespa GTS

    nové pneumatikyvynikající technický stavplná výbavapravidelný servismoderní infotainmentpoužití v terénukosmetické vadynájezd vozidlavyšší stářínepřiznané opravy

    2.100 km • GAILLAC

    125.364 Kč

    2025 Piaggio Vespa GTS

    konektivitaoriginální výbavabezklíčový startskvělý stavnedostatečně chraněná elektronikaopotřebení pneumatikpoužívaná v terénunájezdvyšší stáříkosmetické vady

    4.576 km • Filderstadt

    161.573 Kč
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • Další