Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky Piaggio Piaggio Vespa GTS na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek Piaggio Piaggio Vespa GTS

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa GTS"

    O modelu "Piaggio Vespa GTS"

    Vespa GTS je velký rám (large frame) v nabídce Piaggia a patří mezi nejkomfortnější městské i příměstské skútry s klasickým designem. Nabízí se zejména s motory 125 i-get (Euro 5) a 300 HPE, vždy jde o kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec s čtyřventilovou hlavou a variátorem CVT. Ocelová monokoková karoserie, 12" kola, dvojice brzdových kotoučů a standardní ABS/ASR ji řadí na špičku třídy, přičemž GTS 300 HPE poskytuje cca 17–18 kW a zátah kolem 26 Nm pro svižné předjíždění i jízdu ve dvou.

    Design vychází z ikonických linií Vespy: kulatý světlomet, „kravata“ na štítu a čisté křivky ocelové kapotáže bez viditelných šroubovaných plastů. V závislosti na výbavě (GTS, Super, SuperSport, SuperTech) se liší povrchové úpravy, sedlo s kontrastním prošíváním, barevné akcenty i typ grafiky. Plné LED osvětlení, elegantní zpětná zrcátka a pečlivé chromované či černěné detaily podtrhují prémiový charakter.

    Technicky zaujme jednostranné přední zavěšení s vylepšenou geometrií (MY23+) a dvojicí zadních tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří kotouče cca 220 mm vpředu i vzadu, typické rozměry pneumatik jsou 120/70-12 (přední) a 130/70-12 (zadní). Palivová nádrž má cca 8,5 l, sedlo je ve výšce kolem 790 mm, rozvor přibližně 1380 mm a u novějších ročníků je k dispozici keyless, USB v kastlíku, Start&Stop a u verze SuperTech 4,3" TFT s konektivitou Vespa MIA.

    Výhody používání "Piaggio Vespa GTS"

    Hlavní předností je kombinace komfortu a jistoty vedení stopy, kterou dává ocelový monokok a 12" kola. Verze 300 HPE má silný zátah už od nízkých otáček, takže bez námahy zvládá kopce i jízdu ve dvou a cestovní tempo kolem 100–110 km/h. Variátor je naladěn hladce, bez cukání, a odpružení dobře filtruje nerovnosti města i okresních silnic.

    Elektronická výbava zahrnuje dvoukanálové ABS a ASR (trakční kontrolu) pracující s čidly rychlosti kol, takže pomáhá na mokru i na kočičích hlavách. Start&Stop (RISS) snižuje spotřebu v městských kolonách, což se hodí zejména u 125 i-get, která se běžně vejde do cca 2,5–3,0 l/100 km (300 HPE zhruba 3,5–4,0 l/100 km). U novějších ročníků potěší keyless start, plné LED osvětlení, USB zásuvka a u SuperTechu navigace skrze Vespa MIA.

    Technickou výhodou je robustní ocelová konstrukce, která zvyšuje torzní tuhost a životnost, a zároveň dobrá dostupnost dílů i příslušenství. Servisní úkony jsou přímočaré: olej obvykle po 10 000 km/1 roce, řemen variátoru cca po 10–12 tis. km (dle verze a stylu jízdy), brzdová kapalina a chladicí kapalina zpravidla po 2 letech. Diagnostika přes OBD usnadňuje vyhledávání závad a běžná údržba (filtry, svíčka, válečky) je dobře zvládnutelná v autorizovaném i nezávislém servisu.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa GTS" již použité

    Sejměte gumovou rohož na podlaze a zkontrolujte sváry a hrany ocelové karoserie, zejména kolem odtoků a prahů, kde se drží vlhkost a může vznikat koroze. Prohlédněte štít, blatník a boky na stopy po pádu; sledujte nesymetrické spáry a křivé uchycení plastů. Zvedněte skútr na hlavní stojan, uchopte přední kolo a otestujte vůli v čepu přední kyvky; při jízdě prudce přibrzděte a poslouchejte klepání, a při otáčení řídítek v klidu zkontrolujte zadrhávání (hlavové ložisko).

    Sejměte kryt variátoru (pokud to prodejce umožní) a zkontrolujte stav řemene – trhlinky, šířku a ztvrdnutí – i plošky na válečcích a přehřátý povrch zvonu spojky. Proveďte zkušební jízdu s několika ostrými rozjezdy a sledujte prokluz, cukání nebo vibrace kolem 20–40 km/h, které signalizují unavenou spojku či zanesený variátor. Požádejte o záznamy servisu: výměnu řemene (cca 10–12 tis. km), svíčky, vzduchového filtru, kontrolu ventilů u 125 i-get a výměnu chladicí kapaliny; zkontrolujte netěsnosti u víka ventilů a u vodní pumpy/termostatu.

    Otestujte funkci ABS/ASR – na bezpečném povrchu několikrát razantně zabrzděte (ABS se má projevit pulzováním páčky) a zkuste mírné protočení zadního kola na štěrku pro ověření ASR. Otestujte keyless (MY23+): vyzkoušejte reakci FOB, nouzové přiložení klíče a dálkové otevírání sedla; vyzkoušejte Start&Stop, zda motor plynule zhasíná a znovu startuje bez kolísání volnoběhu. Změřte tloušťku destiček, zkontrolujte kotouče (vlnění, hrany), rok a stav pneumatik a proveďte zkušební jízdu v 90–110 km/h; sledujte případné kmitání řídítek při povolení plynu (řeší se vyvážením kol a kvalitními pneumatikami).

    Generace modelu

    Facelift přinesl nový digitální přístrojový panel, LED osvětlení, vylepšený motor a drobné designové úpravy.

    Druhá generace představila nový design, ABS, trakční kontrolu a vylepšený motor.

    První generace GTS byla představena jako výkonný městský skútr s jednoválcovým motorem a elegantním designem.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2024 Piaggio Vespa GTS

    konektivita (Piaggio Mia)vysoký výkonprodlužena zárukamoderní designnájezd nad 10 000 kmkosmetické vadyvhodnost pro terénproblémy s elektronikounedostatek úložného prostorukonkurence v segmentu

    1 km • Gifhorn

    147.125 Kč

    2011 Piaggio Vespa GTS

    dobrá ovladatelnostskvělý zážitek z jízdydobrodružstvíkomfortní štítopotřebenínedostatek originálního příslušenstvíterénní jízdanájezdvyšší stáříkosmetické vady

    34.000 km • gorizia

    86.135 Kč

    2019 Piaggio Vespa GTS

    tradiční designpravidelný servisorig. koberečekspolehlivostkosmetické vadynedostatek výkonu (v porovnání s motorkami)ježdění v terénunehodynájezd na 15 000 kmvyšší stáří

    25.427 km • Moncalieri - Torino - To

    114.437 Kč

    2020 Piaggio Vespa GTS

    estetika modelu Vespa GTSlimitovaná edicepravidelný servisnízký nájezdvynikající stavvýkon pro delší vzdálenostiabsence záznamu o nehodáchnedostatek vybavenínízká použitelnostkosmetické vady

    15.700 km • napoli

    127.816 Kč

    2011 Piaggio Vespa GTS

    spolehlivostvýborný stavvýkonúdržbariziko korozepoužití v terénustarší modelnájezdpůvodní dílykosmetické vady

    21.291 km • vlaardingen

    92.231 Kč

    2021 Piaggio Vespa GTS

    moderní technologiepohodlné sezenístylový designnízký nájezdvýborný stavvykon v terénunáročnost na údržbuhorší odpruženícena k jednáníkosmetické vady

    1.900 km • Castel Mella

    140.277 Kč

    2009 Piaggio Vespa GTS

    stylový designspolehlivostkomfortní doplňkynízké náklady na údržbukosmetické vadypřestárlý modelznámky opotřebenípovrchové poškozenípády na mokrém povrchuvyšší nájezd

    9.131 km • Starnberg

    95.979 Kč

    2017 Piaggio Vespa GTS

    originální součástielegantní designúdržba u autorizovaného servisunízké emisekvalita zpracovánínájezdpřechozí vlastnictvípotenciální kosmetické vadyvystavení povětrnostním vlivůmpouze jeden majitel

    25.300 km • Curno - Bergamo

    114.111 Kč

    2023 Piaggio Vespa GTS

    vhodné pro městský provozmoderní designnízká spotřebabezpečnostní systémykvalitní zpracováníkosmetické vadyvyšší nájezdstáří modeluoděrky na karoseriinemožnost off road využití

    1.690 km • Annweiler am Trifels

    193.866 Kč
    • Předchozí
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4