Na prodej je krásná motorka Aprilia RSV4 1100 Factory z roku 2022, s najetými 5650 km, přičemž 2000 km bylo na silnici a zbytek na okruhu. Motorka je ve skvělém stavu a přichází včetně technického průkazu a registrační značky. Doplňky a úpravy zahrnují: - Koncovku výfuku Spark.it - Vzduchový filtr BMC Race - Pepoš Ecuflash s výkonem 232 hp - Brzdovou pumpu Brembo RCS 17 - Panceřované brzdové hadice (bez ABS) - Levý ovladač JetPrime - Závodní řetězovku s převodem 15/42 (původně 16/47) - Přepákování PP Tuning - Alu řídítka ARP Clip-on - Padáky na rámu Rutan (dvoubodové) - Padáky pro přední a zadní osu Rutan - Kryty motoru GB Racing - Alu držák budíku Forza holder - Přední probarvovaný blatník - Kapotáž Motoforza - Zvýšené závodní plexi Puig - Karbonové kryty rámu motoru Motoforza (nejsou nasazené) K motorce je k dispozici druhá rezervní sada kapot od Sebimota, sedlová část od Motoforzy a spotřební materiál jako olejové filtry a rozjeté brzdové destičky. Motorka je připravena na okruhové ježdění a nabízí mimořádný výkon a skvělou manipulaci.
2022
5.650 km
Aprilia RSV4 je vlajková loď značky Aprilia v segmentu superbiků, představená v roce 2009 a průběžně vyvíjená až do současnosti. Pohání ji kapalinou chlazený čtyřventilový čtyřdobý V4 motor s rozvodem DOHC o objemu 999,6 ccm (od roku 2021 ve verzi 1 077 ccm), který generuje výkon 217 k při 13 200 ot./min a točivý moment 125 Nm při 10 500 ot./min. Motor využívá systém Ride-by-Wire a pětiosou inerciální jednotku (IMU) umožňující precizní správu elektronických asistentů. Balíček Aprilia Performance Ride Control (APRC) zahrnuje šest jízdních režimů (tři silniční, tři závodní), kontrolu trakce, wheelie control, launch control, quick shifter a náklonový ABS, což přináší maximální jistotu na trati i na silnici. Aerodynamický paket s integrovanými karbonovými křidélky a dvojvrstvou kapotáží optimalizuje průtok vzduchu a přítlak při vysokých rychlostech. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce s vyjímatelným motorem jako nosnou součástí, která zaručuje ideální tuhost a suchou hmotnost pouhých 180 kg. Podvozek varianty Factory doplňují elektronicky řízené vidlice Öhlins NIX se systémem Smart EC 2.0 vpředu a zadní tlumič Öhlins TTX, automaticky přizpůsobující tlumení aktuálním podmínkám. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm plovoucí kotouče s čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. Pětipalcový TFT displej nabízí přehledné rozhraní pro volbu jízdních režimů, zobrazení telemetrie i ovládání infotainmentu. RSV4 je dostupná ve verzích RR, Factory a 1100 Factory, přičemž 1100 Factory přináší vyšší výkon, vylepšenou elektroniku podvozku a špičkové komponenty pro dokonalý superbike zážitek.
Včetně všech poplatků
Aprilia RSV4 1100 Factory (2022)
Havířov (Město)