**Popis motorky: Aprilia RSV4 RF 2018** Motorka Aprilia RSV4 RF z roku 2018 je v špičkovém stavu a má najeto 12 800 km. Byla používána jak na běžných silnicích, tak i na okruzích. Vždy byla pečlivě udržována a garážována, což zaručuje její výborný technický stav. RSV4 RF je renomována pro svou precizní ovladatelnost a tuhý podvozek, doplněná o pokročilou elektroniku vycházející z MotoGP. Je ideální volbou jak pro zkušené jezdce, tak pro ty, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti s kvalitním strojem. **Výbava a doplňky:** - **Výfuk RP Tuning:** Zajišťuje hluboký zvuk a zlepšený průběh výkonu. - **Závodní brzdová pumpa Brembo 19RCS:** Poskytuje extrémní brzdný účinek a cit pro brzdy. - **Závodní řídící jednotka:** Nabízí ostrou odezvu a maximální využití potenciálu motorky. - **Nové brzdové desky SBS.** - **Originální díly (výfuk, pumpa, ECU)** jsou součástí prodeje. **Elektronická výbava (MotoGP technologie):** - **Ride-by-wire plyn.** - **Náklonové ABS (Cornering ABS):** Zajišťuje bezpečné brzdění i v náklonu. - **Kontrola trakce (ATC):** Víceúrovňová a nastavitelná. - **Launch control, wheelie control, quickshifter:** Umožňují zážitky z jízdy jako na závodní motorce. - **Závodní podvozek Öhlins:** Skvěle naladěný pro vynikající stabilitu a čitelnost. Motorka má platnou STK do 05/2029 a je připravena na sezónu bez nutnosti dalších investic. Cena této jedinečné motorky je 289 000 Kč.
2018
12.800 km
Aprilia RSV4 je vlajková loď značky Aprilia v segmentu superbiků, představená v roce 2009 a průběžně vyvíjená až do současnosti. Pohání ji kapalinou chlazený čtyřventilový čtyřdobý V4 motor s rozvodem DOHC o objemu 999,6 ccm (od roku 2021 ve verzi 1 077 ccm), který generuje výkon 217 k při 13 200 ot./min a točivý moment 125 Nm při 10 500 ot./min. Motor využívá systém Ride-by-Wire a pětiosou inerciální jednotku (IMU) umožňující precizní správu elektronických asistentů. Balíček Aprilia Performance Ride Control (APRC) zahrnuje šest jízdních režimů (tři silniční, tři závodní), kontrolu trakce, wheelie control, launch control, quick shifter a náklonový ABS, což přináší maximální jistotu na trati i na silnici. Aerodynamický paket s integrovanými karbonovými křidélky a dvojvrstvou kapotáží optimalizuje průtok vzduchu a přítlak při vysokých rychlostech. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce s vyjímatelným motorem jako nosnou součástí, která zaručuje ideální tuhost a suchou hmotnost pouhých 180 kg. Podvozek varianty Factory doplňují elektronicky řízené vidlice Öhlins NIX se systémem Smart EC 2.0 vpředu a zadní tlumič Öhlins TTX, automaticky přizpůsobující tlumení aktuálním podmínkám. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm plovoucí kotouče s čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. Pětipalcový TFT displej nabízí přehledné rozhraní pro volbu jízdních režimů, zobrazení telemetrie i ovládání infotainmentu. RSV4 je dostupná ve verzích RR, Factory a 1100 Factory, přičemž 1100 Factory přináší vyšší výkon, vylepšenou elektroniku podvozku a špičkové komponenty pro dokonalý superbike zážitek.
Včetně všech poplatků
Aprilia RSV4 Factory
Brno-Ponava