Na prodej je motorka RSV4 1000 RR ve vynikajícím stavu. Je registrována jako první majitel a byla pravidelně udržována u autorizovaného dealera Aprilia. Nedávná velká údržba byla provedena při 20 000 km a zahrnovala nastavení ventilů, výměnu svíček a těsnění. Aktuální stav je pouze 16 620 km. Motorka se pyšní elegantní matnou černou barvou a je vybavená novými pneumatikami. Mezi jejím bohatým příslušenstvím naleznete TFT displej, kryt sedla, shifter pro řazení nahoru a dolů, černý práškově lakovaný přední ráfek, krátký držák SPZ, a ochrany rámu z karbonu. Dále má racing páčky brzdy a spojky, skládací černé, s ochranou přední brzdy. Výfuk je vysoce kvalitní tlumič Akrapovic z titanu s karbonovou ochranou, přičemž originální výfuk je součástí nabídky. Tento model kombinuje výkonnost s estetickým designem a je ideální pro nadšence, kteří ocení jak technické, tak vizuální přednosti motocyklu.
2020
16.620 km
Aprilia RSV4 je vlajková loď značky Aprilia v segmentu superbiků, představená v roce 2009 a průběžně vyvíjená až do současnosti. Pohání ji kapalinou chlazený čtyřventilový čtyřdobý V4 motor s rozvodem DOHC o objemu 999,6 ccm (od roku 2021 ve verzi 1 077 ccm), který generuje výkon 217 k při 13 200 ot./min a točivý moment 125 Nm při 10 500 ot./min. Motor využívá systém Ride-by-Wire a pětiosou inerciální jednotku (IMU) umožňující precizní správu elektronických asistentů. Balíček Aprilia Performance Ride Control (APRC) zahrnuje šest jízdních režimů (tři silniční, tři závodní), kontrolu trakce, wheelie control, launch control, quick shifter a náklonový ABS, což přináší maximální jistotu na trati i na silnici. Aerodynamický paket s integrovanými karbonovými křidélky a dvojvrstvou kapotáží optimalizuje průtok vzduchu a přítlak při vysokých rychlostech. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce s vyjímatelným motorem jako nosnou součástí, která zaručuje ideální tuhost a suchou hmotnost pouhých 180 kg. Podvozek varianty Factory doplňují elektronicky řízené vidlice Öhlins NIX se systémem Smart EC 2.0 vpředu a zadní tlumič Öhlins TTX, automaticky přizpůsobující tlumení aktuálním podmínkám. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm plovoucí kotouče s čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. Pětipalcový TFT displej nabízí přehledné rozhraní pro volbu jízdních režimů, zobrazení telemetrie i ovládání infotainmentu. RSV4 je dostupná ve verzích RR, Factory a 1100 Factory, přičemž 1100 Factory přináší vyšší výkon, vylepšenou elektroniku podvozku a špičkové komponenty pro dokonalý superbike zážitek.
Včetně všech poplatků
Aprilia RSV4
Vittel