**Popis motorky: BMW S1000RR** Motorka je určena pro použití na okruhu a je bez dokumentů. Je vybavena vysoce kvalitními doplňky, které zajišťují výborný výkon a ovladatelnost. Mezi hlavní vychytávky patří: - Pera Ohlins VP + ZP, které poskytují skvělé tlumení a komfort při jízdě. - Karbonové kryty od firmy MOTOCARBONE pro snížení hmotnosti a zlepšení vzhledu. - Hliníkový rám, který zajišťuje vysokou pevnost a nízkou váhu. - Obrácená převodovka pro rychlejší a přesnější změny převodů. - Hlavní válec PR19 pro účinnější brzdění. - Přilnavé hadice zajišťující vynikající kontrolu a jistotu při jízdě. - Kompletní výfuk AKRA bez katalyzátoru pro maximální výkon. - Napájecí jednotka M s mapováním pro optimalizaci motoru. - Sada kol a pneumatik na mokrou pro lepší přilnavost za nepříznivých podmínek. - Náhradní karoserie pro případné výměny nebo úpravy. Tato motorka nabízí skvělou kombinaci výkonu a technických vychytávek, které ocení každý nadšenec motorsportu.
2011
22.000 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RRPISTE
Oupeye