Moto s bohatou výbavou a na míru upravenými komponenty. Je vybavena zcela novou výfukovou soustavou v titanu od značky ARROW, což zajišťuje vynikající výkon a atraktivní zvuk. Na motorce je instalován jednoduchý tlumič MUPO, přičemž originální tlumič není k dispozici. V přední části motorky se nacházejí kazety vidlic MUPO, které přispívají k lepší ovladatelnosti. Radiální pumpa IRC zajišťuje efektivní brzdění. Rychloplyn DOMINO zaručuje okamžitou reakcí při akceleraci. Grip BARRACUDA poskytuje skvělou přilnavost a komfort při jízdě. Motorka je vybavena zadními stupačkami a jedním místným sedlem, což jí dodává sportovní charakter. Ochranu motoru a zpevnění konstrukce zajišťují padací rámy a kryty motoru. Blatníky jsou vyrobeny z karbonu, čímž se snižuje hmotnost a zvyšuje estetika stroje. Pěnové chrániče LIGHTECH zajišťují další úroveň ochrany při jízdě. K dispozici jsou také originální součásti, kromě tlumiče. Moto je ve skvělém stavu a připravena na nové dobrodružství.
2010
38.000 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
Beura-Cardezza