Na prodej je motorka BMW S1000RR z roku 2009, která je v perfektním stavu a byla pravidelně servisována. Tento model je bez elektronických kontrol, což zajišťuje čistý a nezkomplikovaný zážitek z jízdy. Motorka je vybavena přední vidlicí Mupo cartridge a dvoupružinovým tlumičem, což přispívá k vynikající jízdní stabilitě a komfortu. Převodovka je upravena naopak pro lepší ovládání. Na motorce se nachází krátká pumpa Discacciati a kompletní výfuk Akrapovic o průměru 65 mm, který přidává na výkonu a vytváří sportovní zvuk. Dále byla motorka technologicky vylepšena o spodní vaničku z uhlíkových vláken, trubky a filtr BMC pro zvýšení účinnosti motoru. Zadní část byla upravena na model z roku 2013. Nedávno byly na motorku nainstalovány nové pneumatiky Mitas Sport Force Plus Evo, které zajišťují výbornou přilnavost na silnici. Motorka nikdy nebyla na okruhu a byla používána pouze pro vyjíždění v horách. Navíc nebyla nikdy havarována, což potvrzuje její výborný technický stav. Tento stroj je ideální volbou pro všechny nadšence, kteří hledají výkonnou a spolehlivou motorku.
2009
43.000 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
Barberino di Mugello