Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky Moto Guzzi Moto Guzzi V9 na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek Moto Guzzi Moto Guzzi V9

    Informace o modelu

    "Moto Guzzi V9"

    O modelu "Moto Guzzi V9"

    Moto Guzzi V9 je středně těžký retro cruiser z Mandella del Lario, postavený na příčně uloženém 90° dvouválci „small block“ o objemu 853 cm³. Je vzduchem chlazený, se dvěma ventily na válec a OHV rozvodem, spojený se 6stupňovou převodovkou a kardanovým pohonem. Starší verze (Euro 4) nabízí cca 55 k (40 kW) a 62 Nm, novější po modernizaci (Euro 5) se dostaly na zhruba 65 k (48 kW) a 73 Nm. Nízké sedlo okolo 785–790 mm, pohotovostní hmotnost kolem 210–215 kg a 15l nádrž z něj dělají přístupný, ale dospělý stroj pro každodenní ježdění i víkendové toulky; s omezením lze provozovat i v režimu A2.

    Designově existují dvě klíčové větve: elegantnější V9 Roamer s vyššími chromovanými prvky a 19" předním kolem (100/90-19) a drsnější V9 Bobber s krátkými blatníky, širokými řídítky a balonovými pneumatikami 130/90-16 vpředu a 150/80-16 vzadu. Typickým znakem je podélně uložený V-twin, který ukazuje válce do stran, a u novějších ročníků také LED denní svícení ve tvaru orla. Ergonomie kombinuje mírně vpřed posazené nohy s uvolněným trupem, takže motorka působí „malá na šířku“ a pohodlně se manévruje.

    Technicky staví V9 na ocelovém dvojitém kolébkovém rámu, 40mm konvenční vidlici a dvojici zadních tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s radiálně orientovaným 4pístkem Brembo a vzadu 260mm kotouč s dvoupístkem; samozřejmostí je dvoukanálové ABS. Elektronika zahrnuje MGCT – dvoustupňovou kontrolu trakce s možností vypnutí – a přehledný jednokruhový LCD přístroj s palivoměrem, dojezdem a často i ukazatelem zařazeného stupně; volitelně bývá k dispozici konektivita Moto Guzzi MIA.

    Výhody používání "Moto Guzzi V9"

    Hlavní devizou V9 je hutný zátah od nízkých otáček a plynulý přenos síly přes kardan, což oceníte ve městě i na okreskách. Geometrie s delším rozvorem kolem 1465 mm dává stabilitu, ale díky úzkému profilu motoru a nízkému těžišti motorka působí lehce a čitelně při pomalých manévrech. Suchá, přesně dávkovatelná spojka a solidně odstupňovaná 6stupňová převodovka podporují komfortní, klidný styl jízdy.

    Elektronická výbava je jednoduchá, ale účelná: dvoukanálové ABS drží jistotu na mokru, MGCT s dvěma úrovněmi citlivosti hlídá prokluz na horším povrchu nebo s balonovými gumami Bobberu. LED světla u novějších ročníků zlepšují viditelnost, přístroje zobrazují užitečná data včetně dojezdu a volitelný modul MIA přidá navigační pokyny a záznam jízdních dat. Díky přímé odezvě plynu a kultivovaným mapám motoru je reakce na plyn přirozená, bez cukání.

    Servisní výhody plynou z konstrukce Moto Guzzi: šroubovo-maticové seřizování ventilů je přístupné po sejmutí vík hlav válců, intervaly pro olej a kontrolu ventilů jsou obvykle po 10 000 km a kardan nevyžaduje pravidelné čištění ani mazání jako řetěz. Samostatné náplně pro motor, převodovku a koncový převod zjednodušují údržbu a prodlužují životnost komponent. Díly podvozku (vidlice 40 mm, dva zadní tlumiče) jsou robustní a snadno servisovatelné, brzdy s běžnými rozměry kotoučů mají dobrou dostupnost destiček.

    Na co si dát pozor při koupi "Moto Guzzi V9" již použité

    Zkontrolujte pohon kardanu a těsnost koncového převodu. Zvedněte zadní kolo (na paddock stojanu) a protočte jej – sledujte nadměrnou vůli při rychlých změnách směru otáčení a poslouchejte klepání z uložení. Prohlédněte manžetu kardanu u výstupu z převodovky na praskliny a kolem hrušky finálu zkontrolujte stopy oleje; po zkušební jízdě otřete plochu a sledujte, zda se neobjeví čerstvé mapy. Proveďte zkušební jízdu a při 50–70 km/h v 3.–4. stupni střídavě přidávejte/ubírejte plyn – rázové reakce a hučení mohou signalizovat opotřebení kloubů nebo ložisek.

    Prohlédněte kola, pneumatiky a přední část podvozku. Na Bobberu zkontrolujte nerovnoměrné sjíždění (cupping) široké přední 130/90-16, na Roameru pečlivě zkontrolujte výplet a korozi kolem niplů 19" ráfku; kolo protočte a sledujte házivost. Zatlačte na předek a poslechněte si vidlici – neměla by cvakat, potit olej ani se zadrhávat; podívejte se po rýhách na vnitřních trubkách. Změřte tloušťku brzdových destiček, zkontrolujte kotouč 320 mm na vibrace při brzdění z 80–40 km/h a otestujte, že ABS zasáhne na šotolině bez chybové kontrolky.

    Prověřte motor, elektroniku a servisní historii. Nastartujte za studena a sledujte, zda motor chytá bez dlouhého točení a drží stabilní volnoběh bez chcípání; kovové klepání po zahřátí může značit špatně seřízené vůle ventilů. Vyšroubujte měrku oleje a zkontrolujte barvu a zápach (přepálený olej nebo kovové třpytky jsou varovné), nahlédněte do servisní knihy po 10 000 km intervalech a potvrzené výměny oleje v převodovce a finálu. Otestujte funkci MGCT – přepněte úrovně 1/2 a na kluzkém povrchu krátce akcelerujte, aby se rozsvítila indikace zásahu – a ověřte, že kontrolka ABS po rozjezdu zhasne; v servisu si nechte ověřit dostupné aktualizace ECU (Euro 4/5 mapy) a zkontrolujte kabeláž pod sedlem a u krku řízení na oděrky či vlhkost.

    Generace modelu

    Facelift přinesl vylepšený motor, nové elektronické systémy a drobné úpravy.

    Nejnovější V9 představil větší motor o objemu 850 ccm, vylepšený podvozek a jemné designové úpravy.

    První generace V9 byla představena jako moderní klasický motocykl s příčně uloženým vidlicovým dvouválcovým motorem o objemu 850 ccm.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2016 Moto Guzzi V9

    výměnné ráfkyvysoká údržbaoriginální dílynízký nájezdstylový vzhledmožné opotřebenístarší modelnepoužívání v terénukosmetické vadyriziko ztráty komponentů

    11.000 km • Rho - Milano

    149.761 Kč

    2024 Moto Guzzi V9

    pohodlné sedlomoderní technologievýkonstylový designbezpečnostní prvkynájezd kmhistorie ježděnípotenciální opotřebeníkosmetické vadykompatibilita s příslušenstvím

    282 km • Coignières

    9.899 Kč

    2023 Moto Guzzi V9

    nízká hmotnostsportovní ergonomievzhledový designvynikající jízdní vlastnostiodnímatelné sedlovzácnost dílůpředchozí úpravy motocyklupotenciální opotřebení motorunájezdkosmetické vady

    0 km • Pardubice

    239.900 Kč

    2016 Moto Guzzi V9

    vynikající stavservisní historieoriginální vybavenízárukapopularita modelukosmetické vadynájezdstáříterénní použitíproblémy s dostupností dílů

    33.554 km • Sušice

    129.000 Kč

    2023 Moto Guzzi V9

    charakteristický zvuk a retro styl Moto Guzzi V9kompletní dokumentace a 2 klíčestav jako nová, nízký nájezd 4 150 kmoriginální zelená barvalimitovaná edice 100 letomezená dostupnost speciálních dílů u limitované verze V9 850zásahy do motoru (odemknutí výkonu) mohou zanechat stopyvyblednutí/lakolom při dlouhodobém vystavení sluncimikroškrábance nebo stopy manipulace na laku a doplňcíchmožné drobné kosmetické vady i při nízkém nájezdu

    4.150 km • Modletice

    180.000 Kč

    2016 Moto Guzzi V9

    nový stavvýkon motorustylový designjediný majitelzděděné vlastnostikosmetické vadyvysoký nájezdabsence služební historienepřímé použitíkomplikovaná údržba 2016 2017

    3.000 km • Sant Elpidio a Mare

    184.163 Kč

    2021 Moto Guzzi V9

    perfektní stavnízký nájezddoplňkyspolehlivost modelustylový designkosmetické vadyvysoká cenamožnost opotřebení z použitínedostatečné úložné prostoryodlehčená konstrukce

    7.000 km • Carrara

    220.320 Kč

    2022 Moto Guzzi V9

    nízký nájezdvýjimečný designmoderní technologiegarantovaná kvalitadobrá dostupnost náhradních dílůkosmetické vadyžádné terénní použitívysoká cenanemožnost zkušební jízdyomezený prodej na trhu

    200 km • massa

    293.640 Kč

    2017 Moto Guzzi V9

    nízký nájezdvynikající stavzáruka 12 měsícůstylový designpohodlné sezeníkosmetické vadymožnost opotřebení z terénuvýkon nižší než konkurenceomezené dostupné příslušenstvímenší objem nádrže

    3.000 km • Chieti - CH

    171.650 Kč