Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Moto Guzzi / Moto Guzzi V9 / Moto Guzzi V 9

    2024 Moto Guzzi V 9 • 282 km

    stylový designvýkonmoderní technologiepohodlné sedlobezpečnostní prvkykosmetické vadypotenciální opotřebeníhistorie ježděnínájezd kmkompatibilita s příslušenstvím
    2024 Moto Guzzi Moto Guzzi V9 - 282 km - Fotka 1
    1 / 3

    Přehled

    Nalezněte svůj Moto Guzzi za cenu € 9 899. Tento motocykl je v excelentním stavu a nabízí skvělý výkon pro každého milovníka jízdy.

    Doplňky a funkce zahrnují:

    • Stylový design s ikonickým vzhledem
    • Vysoce kvalitní motor s dostatečným výkonem
    • Moderní technologie pro pohodlnou jízdu
    • Komfortní sedlo pro dlouhé cesty
    • Jezdecká elektronika pro lepší ovládání

    Tento motocykl je ideální volbou pro ty, kteří hledají kombinaci stylu a výkonu.

    Rok

    2024

    Nájezd

    282 km

    9.899 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Moto Guzzi V 9

    Coignières


    Nejlepší vstupní supersport, jaký jsem kdy mělNula problémů po 12 k kmPohodlná jízda a skvělý stylSuper výkon pro začátečníkySkvělé zpracování a stabilitaIdeální pro městský provozSnadné ovládání a nízká hmotnostÚžasná zvuková kulisa motoru

    Informace o modelu

    "Moto Guzzi V9"

    O modelu "Moto Guzzi V9"

    Moto Guzzi V9 je středně těžký retro cruiser z Mandella del Lario, postavený na příčně uloženém 90° dvouválci „small block“ o objemu 853 cm³. Je vzduchem chlazený, se dvěma ventily na válec a OHV rozvodem, spojený se 6stupňovou převodovkou a kardanovým pohonem. Starší verze (Euro 4) nabízí cca 55 k (40 kW) a 62 Nm, novější po modernizaci (Euro 5) se dostaly na zhruba 65 k (48 kW) a 73 Nm. Nízké sedlo okolo 785–790 mm, pohotovostní hmotnost kolem 210–215 kg a 15l nádrž z něj dělají přístupný, ale dospělý stroj pro každodenní ježdění i víkendové toulky; s omezením lze provozovat i v režimu A2.

    Designově existují dvě klíčové větve: elegantnější V9 Roamer s vyššími chromovanými prvky a 19" předním kolem (100/90-19) a drsnější V9 Bobber s krátkými blatníky, širokými řídítky a balonovými pneumatikami 130/90-16 vpředu a 150/80-16 vzadu. Typickým znakem je podélně uložený V-twin, který ukazuje válce do stran, a u novějších ročníků také LED denní svícení ve tvaru orla. Ergonomie kombinuje mírně vpřed posazené nohy s uvolněným trupem, takže motorka působí „malá na šířku“ a pohodlně se manévruje.

    Technicky staví V9 na ocelovém dvojitém kolébkovém rámu, 40mm konvenční vidlici a dvojici zadních tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s radiálně orientovaným 4pístkem Brembo a vzadu 260mm kotouč s dvoupístkem; samozřejmostí je dvoukanálové ABS. Elektronika zahrnuje MGCT – dvoustupňovou kontrolu trakce s možností vypnutí – a přehledný jednokruhový LCD přístroj s palivoměrem, dojezdem a často i ukazatelem zařazeného stupně; volitelně bývá k dispozici konektivita Moto Guzzi MIA.

    Výhody používání "Moto Guzzi V9"

    Hlavní devizou V9 je hutný zátah od nízkých otáček a plynulý přenos síly přes kardan, což oceníte ve městě i na okreskách. Geometrie s delším rozvorem kolem 1465 mm dává stabilitu, ale díky úzkému profilu motoru a nízkému těžišti motorka působí lehce a čitelně při pomalých manévrech. Suchá, přesně dávkovatelná spojka a solidně odstupňovaná 6stupňová převodovka podporují komfortní, klidný styl jízdy.

    Elektronická výbava je jednoduchá, ale účelná: dvoukanálové ABS drží jistotu na mokru, MGCT s dvěma úrovněmi citlivosti hlídá prokluz na horším povrchu nebo s balonovými gumami Bobberu. LED světla u novějších ročníků zlepšují viditelnost, přístroje zobrazují užitečná data včetně dojezdu a volitelný modul MIA přidá navigační pokyny a záznam jízdních dat. Díky přímé odezvě plynu a kultivovaným mapám motoru je reakce na plyn přirozená, bez cukání.

    Servisní výhody plynou z konstrukce Moto Guzzi: šroubovo-maticové seřizování ventilů je přístupné po sejmutí vík hlav válců, intervaly pro olej a kontrolu ventilů jsou obvykle po 10 000 km a kardan nevyžaduje pravidelné čištění ani mazání jako řetěz. Samostatné náplně pro motor, převodovku a koncový převod zjednodušují údržbu a prodlužují životnost komponent. Díly podvozku (vidlice 40 mm, dva zadní tlumiče) jsou robustní a snadno servisovatelné, brzdy s běžnými rozměry kotoučů mají dobrou dostupnost destiček.

    Na co si dát pozor při koupi "Moto Guzzi V9" již použité

    Zkontrolujte pohon kardanu a těsnost koncového převodu. Zvedněte zadní kolo (na paddock stojanu) a protočte jej – sledujte nadměrnou vůli při rychlých změnách směru otáčení a poslouchejte klepání z uložení. Prohlédněte manžetu kardanu u výstupu z převodovky na praskliny a kolem hrušky finálu zkontrolujte stopy oleje; po zkušební jízdě otřete plochu a sledujte, zda se neobjeví čerstvé mapy. Proveďte zkušební jízdu a při 50–70 km/h v 3.–4. stupni střídavě přidávejte/ubírejte plyn – rázové reakce a hučení mohou signalizovat opotřebení kloubů nebo ložisek.

    Prohlédněte kola, pneumatiky a přední část podvozku. Na Bobberu zkontrolujte nerovnoměrné sjíždění (cupping) široké přední 130/90-16, na Roameru pečlivě zkontrolujte výplet a korozi kolem niplů 19" ráfku; kolo protočte a sledujte házivost. Zatlačte na předek a poslechněte si vidlici – neměla by cvakat, potit olej ani se zadrhávat; podívejte se po rýhách na vnitřních trubkách. Změřte tloušťku brzdových destiček, zkontrolujte kotouč 320 mm na vibrace při brzdění z 80–40 km/h a otestujte, že ABS zasáhne na šotolině bez chybové kontrolky.

    Prověřte motor, elektroniku a servisní historii. Nastartujte za studena a sledujte, zda motor chytá bez dlouhého točení a drží stabilní volnoběh bez chcípání; kovové klepání po zahřátí může značit špatně seřízené vůle ventilů. Vyšroubujte měrku oleje a zkontrolujte barvu a zápach (přepálený olej nebo kovové třpytky jsou varovné), nahlédněte do servisní knihy po 10 000 km intervalech a potvrzené výměny oleje v převodovce a finálu. Otestujte funkci MGCT – přepněte úrovně 1/2 a na kluzkém povrchu krátce akcelerujte, aby se rozsvítila indikace zásahu – a ověřte, že kontrolka ABS po rozjezdu zhasne; v servisu si nechte ověřit dostupné aktualizace ECU (Euro 4/5 mapy) a zkontrolujte kabeláž pod sedlem a u krku řízení na oděrky či vlhkost.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem853 cm³
    Výkon40 kW (55 k) při 6250 ot/min
    Točivý moment73 Nm při 3000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanový hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 40mm
    Zadní odpruženíDvojité tlumiče
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 260mm kotouč
    Přední pneumatika110/80 R18
    Zadní pneumatika180/55 R17

    Rozměry

    Délka2180 mm
    Šířka840 mm
    Výška1130 mm
    Výška sedla785 mm
    Rozvor1465 mm
    Hmotnost199 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže15 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, trakční kontrola, LED osvětlení
    Informace o modeluRetro naked bike s charakteristickým V-twin motorem
    Informace o generaciModerní interpretace klasického designu Moto Guzzi

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi