Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky KTM KTM 890 Duke na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek KTM KTM 890 Duke

    Informace o modelu

    "KTM 890 Duke"

    O modelu "KTM 890 Duke"

    KTM 890 Duke, přezdívaný The Scalpel, patří mezi nejostřejší středněobjemové naháče na trhu. Dvouválec LC8c o objemu 889 cm³ nabízí silný střed a okamžitou odezvu, díky níž působí motorka extrémně lehce a přesně. Ve standardní verzi dává zhruba 85 kW (115 k) a 92 Nm, přičemž suchá hmotnost se drží kolem 169 kg, což v kombinaci s 14litrovou nádrží znamená velmi svižný poměr výkon/hmotnost.

    Design kombinuje minimalistický streetfighter vzhled se zřetelnou oranžovou identitou KTM. Kompaktní rozměry, úzký střed a ostré hrany kapotáží podtrhuje plně LED světlomet se signifikantním denním svícením. Ergonomie míří na aktivní posed: sedlo zhruba 820 mm, široká kónická řídítka a stupačky umístěné pro dostatek světlé výšky v náklonu.

    Rám je svařen z chrom-molybdenové příhradoviny a motor v něm slouží jako namáhaný prvek; zadní podsedlový rám je hliníkový s integrovanou airboxovou schránou. Přední vidlice WP APEX 43 mm (otevřená kazeta) a zadní tlumič WP APEX s nastavením předpětí a odskoku poskytují zdvih přibližně 140/150 mm. Brzdy tvoří vpředu dva 300mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny J.Juan, vzadu 240mm kotouč; o trakci se stará 6osá IMU s náklonovým ABS (Bosch 9.1 MP) a MTC, k dispozici jsou režimy Rain/Street/Sport a volitelný Track.

    Výhody používání "KTM 890 Duke"

    Hlavní silou 890 Duke je precizní ovladatelnost a extrémně přesné řízení. Ostrá geometrie (krátký rozvor cca 1 475 mm, strmý úhel hlavy řízení) spolu s nízkou setrvačností kliky dává motorce lehkost v překlápění a jistotu při brzdění na náklonu. Dvouválec má silný střed otáček a díky asistované antihoppingové spojce PASC zůstává stabilní i při agresivních podřazeních.

    Elektronika je dobře odladěná do praxe: náklonové ABS se Supermoto módem, citlivé MTC a jemná plynová mapa přes ride-by-wire s několika úrovněmi odezvy. Volitelný Quickshifter+ (nahoru/dolů), Launch Control a Track mód s 9stupňovým nastavením prokluzu umožní doladit chování na okresce i na trati. 5" TFT je přehledné, s intuitivním ovládáním a možností aktivace doplňkových funkcí (např. tempomat a KTM My Ride).

    Technicky potěší robustní LC8c: DOHC, 8 ventilů, vysoký kompresní poměr kolem 13,5:1 a tlakové mazání se dvěma čerpadly pro stabilní film oleje. Šetřící konstrukce (motor jako nosný prvek, lehká kola 17" s pneumatikami 120/70 a 180/55) udržuje hmotnost nízko a přístupnost k servisním úkonům dobré. Spotřeba se běžně pohybuje kolem 5 l/100 km, takže i při svižném tempu nabídne reálný dojezd přes 250 km.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 890 Duke" již použité

    Zkontrolujte kompletní servisní historii, zejména první zásadní prohlídku s kontrolou ventilových vůlí a záznamy o aktualizacích softwaru ECU/IMU. Otevřete servisní menu na TFT a ověřte, které pakety (Track, Quickshifter+, tempomat) jsou legálně aktivované licencí, ať víte, za co reálně platíte. Prohlédněte, zda nejsou známky přehřívání nebo úniků kolem vodní pumpy a hadic chlazení.

    Proveďte zkušební jízdu a otestujte modulaci přední brzdy, zda se neprojevuje pulzování kotoučů (u některých kusů se časem vymačkají). Otestujte funkci Quickshifteru v nízké i vyšší zátěži – řazení musí být čisté bez kopanců či falešných neutrálů; v případě škubání si vyžádejte kontrolu kalibrace a snímače řazení. Zkontrolujte vůle v hlavovém složení a v uložení kyvky a přepákování – při zatlačení na zadek nesmí nic lupat ani drhnout.

    Sejměte boční kryty a prohlédněte oblast kolem výstupního hřídele (gufero), víka spojky a spojkového válce, zda neprosakuje olej či brzdová kapalina. Zkontrolujte stav řetězové sady (nerovnoměrné vytahání, zuby do háku) a kotoučů s deskami, protože u agresivní jízdy odcházejí rychleji. Ověřte rovněž stav chladiče a předního LED světlometu – zkontrolujte, zda DRL i potkávací/dálková svítí bez chybových hlášek a bez zamlžování v parabole.

    Generace modelu

    890 Duke nahradil 790 Duke s větším motorem, vylepšenou elektronikou a podvozkem.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2022 KTM 890 Duke

    výkontovární zárukadoplňkypohodlístarší model (2022)pouze jednoho majitelemožnost páduneznámý servisnájezdkosmetické vady

    6.100 km • Roosendaal

    293.880 Kč

    2021 KTM 890 Duke

    perfektní stavnízký nájezdpříplatkové vybavenírychlořazenívýkonneznámá historie servisunehavarovánokosmetické vadypoužíváno pouze na víkendvysoká cena

    21.119 km • Gorizia (GO)

    217.649 Kč

    2024 KTM 890 Duke

    moderní bezpečnostní prvkyvýborný technický stavpřizpůsobitelnostvariabilita jízdních vlastnostísportovní vzhledstarší generaceopotřebení páčekježdění v terénuvysoký nájezdkosmetické vady

    2.088 km • Wietmarschen-Lohne

    219.296 Kč

    2021 KTM 890 Duke

    bez nehodypravidelný servispříslušenství k motorcenízký nájezdvariabilita jízdních režimůkosmetické vadyvysoké nároky na údržbuvěk motoru (2021+)vhodné spíše pro silnicivýkon (vhodné pro začátečníky)

    8.300 km • Medea

    203.184 Kč

    2022 KTM 890 Duke

    pokročilé technologiezábavná jízdamoderní designspolehlivostvhodná pro delší trasykosmetické vadyvyšší nájezdnáročnost na údržbuterénní použitípotenciální opotřebení dílů

    7.500 km • grace hollogne

    281.118 Kč

    2022 KTM 890 Duke

    vynikající výkonpotenciál pro úpravyskvělá ovladatelnostmoderní designkomfortní sedlonájezd kilometrůvěk motocykludrobná poškozenípády a oděrkykosmetické vady

    11.330 km • Breda

    218.273 Kč

    2021 KTM 890 Duke

    moderní designzáruka na 1 rokemisní norma Euro 5výkonový tuningvýborný stavpotenciální opotřebení od příslušenství KTM 890 Dukevýbava pro závodní použitívyšší nájezdmožnost terénního použitíkosmetické vady

    6.277 km • Ath

    24.569.975 Kč

    2021 KTM 890 Duke

    Quickshifterbonusový COCplná servisní historieskvělý stavdynamické jízdní vlastnostivyšší stářínízký komfort na delší trasyvystavení v terénunájezd nad 10 000 kmkosmetické vady

    21.000 km • Jičíněves

    189.000 Kč

    2021 KTM 890 Duke

    nízký nájezdmoderní technologiekomfortní doplňkyatraktivní designskvělá ovladatelnostkosmetické vadyvysoká spotřebaomezená dostupnost náhradních dílůvysoká cena nového modeluminimalistické prvky v použitém materiálu

    14.700 km • IT

    193.936 Kč

    2022 KTM 890 Duke

    výborný technický stavgarance 24 měsícůmoderní technologiesportovní designvýkon motocyklu 890 Dukekosmetické vadyvysoký nájezdpotřeba údržbypotenciální opotřebení z terénudědictví 1. generace (2021+)

    15.653 km • Cham

    208.680 Kč

    2024 KTM 890 Duke

    nízký nájezdvýbavaoriginální výfuksportovní výfukzdokumentovaná servisní historiekosmetické vadyabsence TECK PACKpotenciální opotřebení příslušenstvímožnost vyšší ceny kvůli příslušenstvímodel bez terénního využití

    1.700 km • Lonato del Garda

    280.554 Kč

    2021 KTM 890 Duke

    nízký nájezdservisní historiesportovní charakteristikajednoduché ovládánítechnologienetypická ergonomiekosmetické vadypředchozí havárievysoké náklady na údržbuomezené pohodlí na dlouhé vzdálenosti

    9.600 km • Rudolec

    199.000 Kč
    • Předchozí
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • Další