Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky KTM KTM 300 EXC na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek KTM KTM 300 EXC

    Informace o modelu

    KTM 300 EXC

    O modelu "KTM 300 EXC"

    KTM 300 EXC je etalon dvoutaktního endura do těžkého terénu. Jednoválcový dvoutakt o objemu přibližně 293 cm³, šestistupňová převodovka a hmotnost okolo 104 kg bez paliva dávají stroji výjimečný poměr výkonu a ovladatelnosti. Starší ročníky (MY 2018–2023) používají vstřikování TPI do přepouštěcích kanálů, novější generace (MY 2024+) přešla na TBI se vstřikem do škrticí klapky a zcela novou elektronikou, což dále uhladilo průběh výkonu a snížilo spotřebu.

    Designově zůstává věrná „Ready to Race“ DNA: úzké ergonomie, oranžový chrom-molybdenový rám a štíhlá, poloprůhledná palivová nádrž o objemu ~9 litrů, která umožňuje snadnou vizuální kontrolu paliva. Novější ročníky dostaly kompaktnější masku s LED světlometem a citelně přepracované plasty s lepším úchopem koleny, sedlo má vysoký, ale rovný profil (cca 960 mm) pro plynulé přesuny po motorce. Kola 21/18 s lehkými ráfky a FIM pneumatikami podtrhují čistě endurový účel.

    Technicky sází 300 EXC na vyvažovací hřídel pro potlačení vibrací, výfukovou přívěru (Power Valve) s možností ladění a hydraulicky ovládanou spojku DDS s ocelovým košem pro vysokou životnost. Brzdy Brembo s vlnovitými kotouči (přední 260 mm, zadní 220 mm) jsou velmi citlivé a odolné. Odpružení WP 48 mm – dle ročníku XPlor (OC) nebo nově XACT (CC) – spolu s bezpákovým zadkem PDS nabízí dlouhé zdvihy (cca 300/310 mm) a výbornou trakci na kořenech a kamení; nechybí dvoumapové ovládání motoru a u nových ročníků také volitelná kontrola trakce. Elektrický startér je standardem a u nových verzí už bez kickstartu.

    Výhody používání "KTM 300 EXC"

    Hlavní devizou je hutný, ale skvěle dávkovatelný zátah od nízkých otáček, díky kterému motorka zvládá prudké výjezdy i technické trialové pasáže bez neustálého spojkování. Nízká hmotnost, vyvážený rám a PDS přinášejí přesné vedení stopy a výborný grip na rozbitém podkladu. Vyvažovací hřídel výrazně snižuje únavu z vibrací, takže i dlouhé enduro vyjížďky jsou komfortnější.

    Elektronika motoru s čidly teploty a tlaku vzduchu automaticky kompenzuje nadmořskou výšku i počasí, takže odpadá tradiční „šroubování trysek“ u karburátorů. Přepínač map umožní zvolit ostřejší nebo jemnější odezvu plynu podle terénu; u novějších ročníků je k dispozici také volitelná kontrola trakce pro maximální kontrolu na kluzkém podkladu. Elektrický startér zrychluje restart v nepříjemných situacích a nová LED optika zlepšuje viditelnost za šera.

    Z technických předností potěší jednoduchá údržba dvoutaktu: k pístu je dobrý přístup a horní část motoru lze servisovat rychle a bez speciálních přípravků. Airbox s filtrem Twin Air lze otevírat bez nářadí, klikry odpružení u nových vidlic WP XACT jsou toolless, a převodovka s enduro odstupňováním snese dlouhodobě náročné zacházení. Vstřikování (TPI/TBI) drží spotřebu nízko a jistí stabilní běh motoru napříč teplotami a výškami.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 300 EXC" již použité

    Proveďte studený start a sledujte stabilitu volnoběhu i reakci na plyn bez cukání; motor by neměl klepat ani detonovat. Sejměte pravý kryt přívěry a zkontrolujte stav mechanizmu Power Valve včetně nastavení předpětí (čistota, plynulý chod, žádné vůle). U TPI ročníků otestujte funkci olejového čerpadla, zkontrolujte hadičky na bubliny a nečistoty v sítkách/injektorech; u TBI ročníků zkontrolujte vůli škrticí klapky a těsnost sacího hrdla a prohlédněte lamely klapek reed. Připojte diagnostiku a vyčtěte chyby ECU i skutečné motohodiny.

    Otestujte elektrický startér za tepla i za studena, poslouchejte zvuk bendixu/spragu a změřte dobíjení (cca 14 V při zvýšených otáčkách). Proveďte zkušební jízdu a vyzkoušejte řazení pod zátěží; převody musí zapadat čistě a neutrál být lehce k nalezení. Zkontrolujte těsnost kolem výstupní hřídele převodovky, stav sekundáru (rozeta/řetěz vodítko) a případné prokluzování spojky; prohlédněte spojkový válec a vedení kapaliny, zda neteče.

    Zvedněte předek a zkontrolujte vůli v řízení, poté stlačte a odlehčete podvozek a sledujte chod vidlic i tlumiče (úniky oleje, rýhy na vnitřních trubkách). Zvedněte zadek a prověřte vůli v uložení PDS a ložisek kyvky; u nových modelů otestujte toolless klikry, zda se hladce otáčejí. Prohlédněte expanzní komoru na promáčkliny a netěsnosti, zkontrolujte těsnění kolen výfuku, stav ráfků a napětí drátů. Sejměte filtr vzduchu a zkontrolujte těsnost dosedacích ploch a čistotu airboxu; proveďte zkušební jízdu v nízkém i středním pásmu a otestujte brzdný výkon bez pulzování.

    Generace modelu

    Modernizovaná verze s vylepšeným podvozkem a elektronickými systémy.

    Klasický dvoutaktní enduro motocykl s výkonným 300cc motorem pro náročný terén.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    2018 KTM 300 EXC

    spolehlivostodborně udržovánosnadná obsluhamoderní technologievynikající výkonvhodnost pro terénstarší modelpřirozené opotřebenívysoký nájezdkosmetické vady

    235 km • Žďár nad Sázavou

    135.000 Kč

    2013 KTM 300 EXC

    dobrá údržbaspolehlivost KTM 300 EXCdoplňky v hodnotěplatná STK do 2029nová ložiskaprvní generacemožnost opotřebení v terénustáří motorkyvysoký nájezdkosmetické vady

    353 km • Heřmanův Městec

    110.000 Kč

    2022 KTM 300 EXC

    komunita KTMdoplňkynové tlumičevýkonudržovanývysoký nájezdnáročnost údržbypotenciální opotřebenípoužití v terénukosmetické vady

    223 km • Úpice

    155.000 Kč

    2023 KTM 300 EXC

    skvělý technický stavnízký nájezd (205 mth)nové součástky (píst, gufero, spojka)doplňky pro zvýšení komfortuplatný technický průkazkosmetické vadyopotrebení z terénního ježděnímožnost skrytých vadpotřeba pravidelné údržbyvýkon v těžkém terénu (TPI model)

    205 km • Dvůr Králové nad Labem

    160.000 Kč

    2023 KTM 300 EXC

    výkon motorumoderní technologienové pneumatikynízký nájezdstav nového motocykluvysoká cenamožné opotřebení z terénupředchozí používánínevyužitákosmetické vady

    20 km • Městečko Trnávka

    180.000 Kč

    2019 KTM 300 EXC

    dobrý stavpozitivní recenzespolehlivost modeludoplňkynošená v terénuvyšší nájezdkosmetické vadydruhá generacebez závodění2 3 cm snížená

    194 km • Mirotice

    135.000 Kč

    2024 KTM 300 EXC

    nízký nájezdvýkon motoruvhodné pro začátečníkyzachovalý stavkompletní příslušenstvímožnost opotřebování z terénupoužité příslušenstvíkosmetické vadymožnost ztráty hodnotystarší model

    82 km • Sedlčany

    198.000 Kč

    2022 KTM 300 EXC

    velký výběr doplňkůvhodná do terénumoderní technologiespolehlivostsilný motorlogistika dílůvyšší nájezdkosmetické vadynáročnost údržbyriziko opotřebení

    232 km • Horní Branná

    165.000 Kč

    2024 KTM 300 EXC

    první majitelmoderní technologienaladěné tlumičedoplňky a úpravypravidelný servismožné opotřebení motorupouze jednou v servisunepoužívaný v terénunízký nájezdkosmetické vady

    150 km • Vítkov

    190.000 Kč

    2008 KTM 300 EXC

    dobrá údržbaKTM 300 EXC 1. generaceoriginální 300 kitvysoká výkonostbezpečnostní prvkyterénní opotřebenínájezd 150 motohodinnákup nových dílůvyšší stáříkosmetické vady

    150 km • Ratiboř

    80.000 Kč

    2018 KTM 300 EXC

    pravidelný servisoriginální plastové díly k dispoziciKTM 300 EXC – osvědčená reputacevhodná na zimní tréninkrok 2018 – možné stopy opotřebeníkosmetické vadyježděná v terénuvyšší nájezd (119 h)První generace – větší riziko opotřebení komponentdemontované plasty – vizuální nesoulad

    5.500 km • Pavia

    144.462 Kč

    2017 KTM 300 EXC

    dobrá údržba (pravidelný servis, Motorex)typická lehkost a agilita KTM 300 EXCvýborná trakce a ovladatelnost (vidlice Six Days)kompletní originální díly v balenívylepšený výkon (Procircuit 304, karbon expanze)EXC 300: časté terénní opotřebení plastů a barevúpravy mohou ovlivnit homologaci/hodnotu (koncovka, expanze)vysoký počet motohodin (281 h — zvýšené opotřebení)možné kosmetické vady (ježděno v terénu, škrábnutí)

    10.200 km • IT

    137.116 Kč
    • 1
    • 2
    • Další