**Popis motorky** Motorka je vybavena manuální převodovkou a nabízí pokročilou techniku s palubním počítačem. O viditelnost se starají LED přední světlomety a LED denní svícení. Zajištěna je vysoká úroveň bezpečnosti díky ABS a trakční kontrole. Dále je připravena pro telefonní připojení přes Bluetooth. Stav motorky je vynikající, s garancí a servisní knížkou. Byla pravidelně udržována a je v mechanicky výborném stavu. Mezi její další výrazné prvky patří katalyzátor, hliníkové ráfky a bílé blinkry. Motorka je poháněna 4-válcovým V4 motorem s objemem 1 099 cm³, který dosahuje výkonu 220 PS při 13 000 ot./min a točivého momentu 127 Nm při 10 800 ot./min. Je vybavena 6-stupňovou převodovkou s víceotáčkovou anti-hopping spojkou. Rám motorky je hliníkový s šroubovaným zadním rámem a řízením od Sachs. Přední vodní vedení tvoří Sachs upside-down vidlice s průměrem 43 mm, zatímco zadní vodní vedení obsahuje hliníkovou dvouramennou kyvnou vidlici se Sachs monoshockem. Brzdový systém je založen na Brembo HYPURE 4-pístkových monoblokových brzdičích pro přední kolo a kotoučové brzdě pro zadní kolo. Mezi další vybavení patří 5-palcový TFT barevný displej, full-LED osvětlení, adaptivní a prediktivní kontrola wheelie, tři jízdní módy a funkce Quick Shifter. Vysoká úroveň komfortu zajistí výška sezení 840 mm a kapacita nádrže je přibližně 18 litrů. Hmotnost motorky připravené k jízdě činí 204 kg. Motorka je vhodná pro náročné jezdce, kteří hledají kvalitu, výkon a moderní technologie.
2025
10 km
Aprilia Tuono V4 je vrcholový hypernaked stroj, který čerpá techniku a výkon z legendárního superbiku RSV4 a nabízí maximální zážitek na silnici i na okruhu. Motor je čtyřdobý kapalinou chlazený V4 o objemu 1 077 ccm se dvěma vačkovými hřídelemi DOHC a čtyřmi ventily na válec. Díky kompresnímu poměru 13,6 : 1 produkuje výkon 175 k (129 kW) při 11 000 ot./min a točivý moment 121 Nm již při 9 000 ot./min. Řazení zajišťuje šestistupňová převodovka s quickshifterem pro okamžité řazení bez použití spojky. Podvozek tvoří hliníkový dvouprvkový rám, jehož součástí je motor jako nosný prvek, což zajišťuje optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední pérování obstarává 43 mm upside-down vidlice Öhlins NIX (nebo Sachs v základním provedení) s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, vzadu je plně nastavitelné mono tlumiče. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. Pětipalcový full-TFT displej nabízí přehledné ovládání jízdních režimů, zobrazení telemetrie i navigace. Elektronický balíček APRC zahrnuje kontrolu trakce, wheelie control, launch control, omezovač rychlosti, náklonový ABS a šest přednastavených režimů jízdy. Agresivní aerodynamická kapotáž s integrovanými karbonovými křidélky zvyšuje přítlak a stabilitu při vysokých rychlostech. Jezdecká ergonomie s vyššími řídítky a mírně posunutými stupačkami vytváří kompromis mezi komfortní silniční pozicí a sportovní agresivitou. Díky suché hmotnosti kolem 185 kg a bohaté elektronice nabízí Tuono V4 vynikající poměr výkonu k ovladatelnosti jak na městských silnicích, tak při sportovním vyjíždění na okruh.
Včetně všech poplatků
ApriliaE5+ MIA+TFT+BT+ABS+ALU+TC+AEM+GARANTIE
Paderborn