**Popis motorky Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2021)** Motocykl Aprilia Tuono V4 1100 Factory z roku 2021 je ve skvělém technickém i optickém stavu, s nájezdem 16 200 km. Je třetím majitelem, který ji vlastní od 7 000 km, a technická kontrola je platná do června 2027. **Servis a údržba:** - Plný servis provedený odborným dealerem (včetně výměny všech kapalin) v červnu 2025. - Nová těsnění vidlic a nový tlumič Öhlins naplánovány na červenec 2025. - Nové pneumatiky Michelin Power Cup 2. - Brzdové destičky vpředu zhruba na 80%. **Doplňky a výbava:** - Pohodlná sedlová část Aprilia (originální sedlo v červené barvě součástí prodeje). - Zrcátka na konci řidítek Highsider (originální zrcátka k dispozici). - Bluetooth modul Aprilia MIA pro smartphone konektivitu. - Ochranné padáky a ochrana vidlice. - Zadní úchyt pro kyvnou vidlici s dostupnými originálními díly. - Krátký držák SPZ a kryt spolujezdce (originální sedadlo pro spolujezdce k dispozici). **Technické specifikace:** - Výkon: 175 PS / točivý moment: 121 Nm. - Elektronické odpružení Öhlins Smart EC 2.0. - Brzdový systém Brembo M50 Monoblock. - 6 jízdních režimů, Quickshifter, ABS v zatáčkách, kontrola trakce a wheelie. - TFT displej, LED denní svícení s funkcí zatáček. Motocykl měl jednou pád při zahřívání, avšak díky ochraně zůstal nepoškozený. Drobné škrábnutí na kyvce a předním kole, vzniklé během prvního majitele, jsou pouze optické a nemají vliv na technický stav motocyklu. Motocykl je ihned připraven k jízdě – stačí nasednout a užívat si.
2021
16.200 km
Aprilia Tuono V4 je vrcholový hypernaked stroj, který čerpá techniku a výkon z legendárního superbiku RSV4 a nabízí maximální zážitek na silnici i na okruhu. Motor je čtyřdobý kapalinou chlazený V4 o objemu 1 077 ccm se dvěma vačkovými hřídelemi DOHC a čtyřmi ventily na válec. Díky kompresnímu poměru 13,6 : 1 produkuje výkon 175 k (129 kW) při 11 000 ot./min a točivý moment 121 Nm již při 9 000 ot./min. Řazení zajišťuje šestistupňová převodovka s quickshifterem pro okamžité řazení bez použití spojky. Podvozek tvoří hliníkový dvouprvkový rám, jehož součástí je motor jako nosný prvek, což zajišťuje optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední pérování obstarává 43 mm upside-down vidlice Öhlins NIX (nebo Sachs v základním provedení) s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, vzadu je plně nastavitelné mono tlumiče. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. Pětipalcový full-TFT displej nabízí přehledné ovládání jízdních režimů, zobrazení telemetrie i navigace. Elektronický balíček APRC zahrnuje kontrolu trakce, wheelie control, launch control, omezovač rychlosti, náklonový ABS a šest přednastavených režimů jízdy. Agresivní aerodynamická kapotáž s integrovanými karbonovými křidélky zvyšuje přítlak a stabilitu při vysokých rychlostech. Jezdecká ergonomie s vyššími řídítky a mírně posunutými stupačkami vytváří kompromis mezi komfortní silniční pozicí a sportovní agresivitou. Díky suché hmotnosti kolem 185 kg a bohaté elektronice nabízí Tuono V4 vynikající poměr výkonu k ovladatelnosti jak na městských silnicích, tak při sportovním vyjíždění na okruh.
Včetně všech poplatků
Aprilia TuonoTuono V4 1100 Factory
Iphofen