**Popis motorky:** Piaggio Vespa GTS 300/125 HPe (24 PS) Super Tech ABS/ASR v matné černé barvě Nero Opaco. Motorka je v excelentním stavu, připravena na sezónu po prohlídce v červenci. Po 1 000 km byl vyměněn olej, který byl stále zcela čistý. Použit byl kvalitní olej Motul 5W-40 Scooter Power s olejovým filtrem Malossi. Tato italská Vespa vypadá jako nová a má symbolický nájezd pouhých 2 250 km, protože byla používána výhradně během sezóny. Model Vespa GTS v edici "Super Tech" se vyznačuje matným lakem s perleťovým efektem a jedinečným 4,3palcovým TFT barevným displejem, který zobrazuje všechny důležité jízdní údaje, jako je průměrná spotřeba nebo rychlost. Dále má integrovanou GPS navigaci a funkce pro smartphone přes aplikaci Vespa a Bluetooth. Speciální edice se také pyšní žlutými akcenty, jako jsou žluté švy na sedadle, žlutá pružina na přední nápravě a žluté vzduchové vchody pro chlazení motoru. Motorka je ve vynikající kondici a nabízí jedinečné vybavení, které ocení každý poutník na dvou kolech.
2022
2.253 km
Vespa GTS je ikonický skútr s elegantním designem, který spojuje klasický italský styl s moderními technologiemi. Modelová řada zahrnuje čtyři verze: **GTS Classic**, **GTS Super**, **GTS SuperSport** a **GTS SuperTech**, které se liší výbavou, vzhledem a technologiemi.
Skútr pohání jednoválcový čtyřtaktní motor **i-get** s kapalinovým chlazením, elektronickým vstřikováním a 4ventilovým rozvodem. Verze 125 nabízí výkon kolem 14 k (10,3 kW), zatímco verze 300 (HPE) dosahuje až 24 k (17,5 kW) a točivého momentu 26 Nm. Převodovka je automatická typu CVT, spojka odstředivá suchá.
Rám tvoří ocelová monokoková konstrukce, přední zavěšení je jednoramenné s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem, zadní odpružení tvoří dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy jsou kotoučové vpředu i vzadu, s dvoukanálovým ABS a kontrolou trakce (ASR).
Skútr je vybaven 12″ koly s pneumatikami 120/70 vpředu a 130/70 vzadu. Výška sedla činí 790 mm, rozvor 1 380 mm, pohotovostní hmotnost je cca 160 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 3,2 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 250 km.
Elektronická výbava zahrnuje LED osvětlení, USB port, bezklíčové startování, digitální přístrojovku (u SuperTech verze TFT displej), systém Start & Stop a možnost propojení s mobilní aplikací Vespa Mia. Verze SuperSport nabízí sportovní detaily, zatímco SuperTech přidává prémiové technologie a barevný displej.
Včetně všech poplatků
Piaggio GTS 300
Hanau