Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Piaggio / Piaggio Vespa GTS / Piaggio GTS 125

    2025 Piaggio GTS 125 • 3.100 km

    výborný technický stavmoderní designxenonové osvětleníspolehlivá motorkapohodlné sedlokosmetické vadyvyšší nájezdnedostatek příslušenstvíježdění na horším povrchustárnutí modelu 2019+
    2025 Piaggio Piaggio Vespa GTS - 3 100 km - Fotka 1
    1 / 5

    Přehled

    Na prodej je motocykl Mezzo, který je ve vynikajícím stavu a téměř jako nový. Tento stroj nabízí skvělý výkon a pozornost k detailu, což ocení každý nadšenec. Motorka je málo ježděná a za dobu své existence byla pravidelně udržována. Kromě základní výbavy se může pochlubit několika užitečnými doplňky, které zvyšují pohodlí a bezpečnost při jízdě. Mezi tyto doplňky patří moderní LED osvětlení, komfortní sedlo a ochranné padací rámy. Motocykl je ideální pro ty, kteří hledají spolehlivý a atraktivní stroj pro denní ježdění nebo víkendové výlety. S jeho stylovým designem a výborným technickým stavem se budete na cestách cítit skvěle. Je připravený na nové dobrodružství!
    Rok

    2025

    Nájezd

    3.100 km

    168.740 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Piaggio GTS 125

    Venezia


    Skvělý skútr pro městské ježděníNejlepší volba pro začátečníkyBezproblémový provoz po 8 k kmSkvělá ovladatelnost a komfortDesign, který přitahuje pohledyParádní spotřeba palivaSpolehlivost na prvním místěNejlepší skútr, který jsem měl

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa GTS"

    O modelu "Piaggio Vespa GTS"

    Vespa GTS je velký rám (large frame) v nabídce Piaggia a patří mezi nejkomfortnější městské i příměstské skútry s klasickým designem. Nabízí se zejména s motory 125 i-get (Euro 5) a 300 HPE, vždy jde o kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec s čtyřventilovou hlavou a variátorem CVT. Ocelová monokoková karoserie, 12" kola, dvojice brzdových kotoučů a standardní ABS/ASR ji řadí na špičku třídy, přičemž GTS 300 HPE poskytuje cca 17–18 kW a zátah kolem 26 Nm pro svižné předjíždění i jízdu ve dvou.

    Design vychází z ikonických linií Vespy: kulatý světlomet, „kravata“ na štítu a čisté křivky ocelové kapotáže bez viditelných šroubovaných plastů. V závislosti na výbavě (GTS, Super, SuperSport, SuperTech) se liší povrchové úpravy, sedlo s kontrastním prošíváním, barevné akcenty i typ grafiky. Plné LED osvětlení, elegantní zpětná zrcátka a pečlivé chromované či černěné detaily podtrhují prémiový charakter.

    Technicky zaujme jednostranné přední zavěšení s vylepšenou geometrií (MY23+) a dvojicí zadních tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří kotouče cca 220 mm vpředu i vzadu, typické rozměry pneumatik jsou 120/70-12 (přední) a 130/70-12 (zadní). Palivová nádrž má cca 8,5 l, sedlo je ve výšce kolem 790 mm, rozvor přibližně 1380 mm a u novějších ročníků je k dispozici keyless, USB v kastlíku, Start&Stop a u verze SuperTech 4,3" TFT s konektivitou Vespa MIA.

    Výhody používání "Piaggio Vespa GTS"

    Hlavní předností je kombinace komfortu a jistoty vedení stopy, kterou dává ocelový monokok a 12" kola. Verze 300 HPE má silný zátah už od nízkých otáček, takže bez námahy zvládá kopce i jízdu ve dvou a cestovní tempo kolem 100–110 km/h. Variátor je naladěn hladce, bez cukání, a odpružení dobře filtruje nerovnosti města i okresních silnic.

    Elektronická výbava zahrnuje dvoukanálové ABS a ASR (trakční kontrolu) pracující s čidly rychlosti kol, takže pomáhá na mokru i na kočičích hlavách. Start&Stop (RISS) snižuje spotřebu v městských kolonách, což se hodí zejména u 125 i-get, která se běžně vejde do cca 2,5–3,0 l/100 km (300 HPE zhruba 3,5–4,0 l/100 km). U novějších ročníků potěší keyless start, plné LED osvětlení, USB zásuvka a u SuperTechu navigace skrze Vespa MIA.

    Technickou výhodou je robustní ocelová konstrukce, která zvyšuje torzní tuhost a životnost, a zároveň dobrá dostupnost dílů i příslušenství. Servisní úkony jsou přímočaré: olej obvykle po 10 000 km/1 roce, řemen variátoru cca po 10–12 tis. km (dle verze a stylu jízdy), brzdová kapalina a chladicí kapalina zpravidla po 2 letech. Diagnostika přes OBD usnadňuje vyhledávání závad a běžná údržba (filtry, svíčka, válečky) je dobře zvládnutelná v autorizovaném i nezávislém servisu.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa GTS" již použité

    Sejměte gumovou rohož na podlaze a zkontrolujte sváry a hrany ocelové karoserie, zejména kolem odtoků a prahů, kde se drží vlhkost a může vznikat koroze. Prohlédněte štít, blatník a boky na stopy po pádu; sledujte nesymetrické spáry a křivé uchycení plastů. Zvedněte skútr na hlavní stojan, uchopte přední kolo a otestujte vůli v čepu přední kyvky; při jízdě prudce přibrzděte a poslouchejte klepání, a při otáčení řídítek v klidu zkontrolujte zadrhávání (hlavové ložisko).

    Sejměte kryt variátoru (pokud to prodejce umožní) a zkontrolujte stav řemene – trhlinky, šířku a ztvrdnutí – i plošky na válečcích a přehřátý povrch zvonu spojky. Proveďte zkušební jízdu s několika ostrými rozjezdy a sledujte prokluz, cukání nebo vibrace kolem 20–40 km/h, které signalizují unavenou spojku či zanesený variátor. Požádejte o záznamy servisu: výměnu řemene (cca 10–12 tis. km), svíčky, vzduchového filtru, kontrolu ventilů u 125 i-get a výměnu chladicí kapaliny; zkontrolujte netěsnosti u víka ventilů a u vodní pumpy/termostatu.

    Otestujte funkci ABS/ASR – na bezpečném povrchu několikrát razantně zabrzděte (ABS se má projevit pulzováním páčky) a zkuste mírné protočení zadního kola na štěrku pro ověření ASR. Otestujte keyless (MY23+): vyzkoušejte reakci FOB, nouzové přiložení klíče a dálkové otevírání sedla; vyzkoušejte Start&Stop, zda motor plynule zhasíná a znovu startuje bez kolísání volnoběhu. Změřte tloušťku destiček, zkontrolujte kotouče (vlnění, hrany), rok a stav pneumatik a proveďte zkušební jízdu v 90–110 km/h; sledujte případné kmitání řídítek při povolení plynu (řeší se vyvážením kol a kvalitními pneumatikami).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem300 cm³
    Výkon17 kW (23 k) při 7750 ot/min
    Točivý moment26 Nm při 5250 ot/min
    PřevodovkaCVT automatická
    Sekundární převodŘemen

    Podvozek

    Přední odpruženíJednoruční kyvka
    Zadní odpruženíDvojité tlumiče
    Přední brzdaKotouč 300mm
    Zadní brzdaKotouč 240mm
    Přední pneumatika120/70-12
    Zadní pneumatika130/70-12

    Rozměry

    Délka1965 mm
    Šířka785 mm
    Výška1150 mm
    Výška sedla790 mm
    Rozvor1390 mm
    Hmotnost158 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže9 l
    Spotřeba paliva3.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, ASR, LED osvětlení, TFT displej
    Informace o modeluVýkonný skútr s pokročilými technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s modernizovanou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi