Motorka byla zakoupena v červnu 2022 a od té doby má najeto 177 mth. Původní cena byla 310 tisíc korun. K motorce je k dispozici technický průkaz a platná STK, stejně jako kompletní servisní historie. Je vybavena oranžovým rámem, eloxovanými brýlemi, přepínačem map a systémem kontroly trakce. Po celou dobu byla pečlivě udržována a využívána na nedělní výlety po okolí, nikdy nebyla závodní nebo supermoto. Motorka je po kompletním servisu, který zahrnoval opravu tlumičů, PDS, výměnu filtrů, oleje a provozních kapalin. Na motorce je nový potah sedla. Centrál má najeto pouze 30 mth, zatímco pro ježdění byl používán model XPlor Pro. Na motorce jsou instalovány hliníkové kryty chladičů ARTAFON, kryt zadního kotouče KTM, madlo KTM, hliníkové kryty rukou KTM, gelové uložení klemů řídítek a origo KTM LED světlo. Dále je na motorce kryt výfuku ACERBIS, kryty rámu R-Tech a rychloupínák přední osy. Motorka je doplněna o oranžové eloxované komponenty. Ačkoli baterie je slabší, je stále funkční a není potřeba ji měnit. Důvodem prodeje je pořízení modelu six Days Francie ’23, který má najeto 15 mth.
2022
177.000 km
KTM 500 EXC-F je nejvýkonnější čtyřtaktní enduro motocykl v nabídce KTM, navržený pro extrémní terén, závody i náročné hobby jezdce. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 510,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 58 k (42,5 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 106 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,2 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 500 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po české lesní traily.
Včetně všech poplatků
KTM 500exc SIX DAYS Italy
Čkyně