**Popis motorky:** Na prodej je KTM 500 z roku 2020. Motorka má najeto přibližně 215 hodin a je registrována. Byla pravidelně servisována každých 15 hodin, což zajišťuje její výborný stav. Tento model nabízí výrazně lepší točivý moment a akceleraci než 450 ccm. Motorka je vybavena mnoha doplňky z ergalu, včetně větších stupaček, LED světlometu a posilovače vody. Dále jsou součástí prodeje i 2 sady plastů navíc (jedna šedá a jedna černá), stejně jako další originální díly jako páka spojky a páka brzdy. K motocyklu je také držák spz GTLAB s brzdovým světlem a mikro LED blinkry. Je vhodná pro enduro použití, ale nyní je k dispozici, protože majitel zakoupil jiný model. V případě zájmu o výměnu je otevřen nabídkám, zejména za motocykly typu naked. U motorky je velkým plusem množství doplňků a příslušenství, které jsou součástí prodeje.
2020
215 km
KTM 500 EXC-F je nejvýkonnější čtyřtaktní enduro motocykl v nabídce KTM, navržený pro extrémní terén, závody i náročné hobby jezdce. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 510,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 58 k (42,5 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 106 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,2 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 500 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po české lesní traily.
Včetně všech poplatků
KTM 500 EXC
Castellanza