Na prodej je KTM 500 EXC z modelového roku 2021, konkrétně verze SIX DAYS Italy. Motorka byla zakoupena v červnu 2022 a má najeto 177 motohodin, přičemž původní cena byla 310 000 Kč. K motocyklu je k dispozici technický průkaz a platná STK, stejně jako servisní historie. Motorka byla vždy pečlivě udržována a dostávala nadstandardní péči. Využívaly se pouze kvalitní oleje, konkrétně Motorex a Verva 100. Nedávno prošla servisem, při kterém byly provedeny údržbové práce na tlumičích, PDS, filtrech a provozních kapalinách. Je vybavena novým potahem sedla a centrální jednotkou, která má najeto 30 motohodin (byla používána s XPlor Pro). Motorka byla používána výhradně na nedělní výlety po okolí, nikdy nebyla závodně využívána ani jako supermoto. V obou kolech je vybavena MOOUSE a dále má hliníkové kryty chladičů ARTAFON, kryt zadního kotouče KTM, madlo KTM, hliníkové kryty rukou KTM, gelové uložení klemů řídítek, originální LED světlo KTM, kryt výfuku ACERBIS a kryty rámu R-TECH. K dispozici je také rychloupínák přední osy a oranžové eloxované doplňky. Motorka je ve 100% funkčním stavu, ale baterie vykazuje slabší výkon, prozatím však není nutná její výměna.
2021
177 km
KTM 500 EXC-F je nejvýkonnější čtyřtaktní enduro motocykl v nabídce KTM, navržený pro extrémní terén, závody i náročné hobby jezdce. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 510,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 58 k (42,5 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 106 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,2 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 500 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po české lesní traily.
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Čkyně