Motocykl BMW S1000RR K67 je ve velmi dobře udržovaném stavu a nemá žádné známky nehody či pádu. Byl zakoupen před dvěma lety s nájezdem 1300 km a prošel dvěma servisními prohlídkami v autorizovaném servisu BMW, přičemž je vedená servisní knížka. Pro palivo bylo po celou dobu používáno výhradně Super Plus, což zajišťuje optimální výkon motoru. Motocykl je vybaven několika výbavovými pakety, včetně dynamického, M sportovního a karbonového paketu od výrobce, stejně jako paketu pro spolujezdce. Mezi hlavní asistenční systémy patří tempomat, dynamická kontrola tlumení a trakce (DTC) a antiblokovací systém (ABS). Osvětlení vozu zahrnuje blinkry integrované do bočních zrcátek a LED (částečné) blinkry, navíc jsou k dispozici výstražná světla. Komfortní vybavení zahrnuje otáčkoměr, elektrostarter, nastavitelné páky přední brzdy a spojky, vyhřívané gripy, multi-ovladač a multifunkční displej. Sportovní sedadlo zajišťuje pohodlnou jízdu. Motocykl je vybaven karbonovými koly a systémem pro kontrolu tlaku v pneumatikách. Exteriér doplňují lehké baterie, brzdy Brembo, bílé blinkry a výfuková soustava SC-Project, přičemž originální výfuková soustava je k dispozici. Mezi další karbonové doplňky patří plné krytí a černý štít, přičemž originální štít je také součástí nabídky. Tento model je vhodný pro E10 a doporučuje se použití paliva Super Plus. Převodovka je manuální, což zvýrazňuje sportovní charakter motocyklu. K dispozici je také druhý majitel, boční stojánek a tankpad.
2020
14.782 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RRK67 Vollausstattung
Stuttgart