Motorka je v perfektním stavu s pravidelnou a důkladnou údržbou. Ventily byly nastaveny v autorizovaném dealerství dle předepsaných kilometrů. Používán byl pouze ten nejlepší olej a každý rok byl měněn olejový filtr. Vyznačuje se vynikajícími jízdními vlastnostmi a je vybavena brzdami Stylema Brembo. Odpružení vpředu a vzadu pochází od renomované značky Ohlins, což přispívá k celkovému komfortu a ovladatelnosti motorky. Všechny karbonové díly jsou origální (OEM) z továrního balíčku. Motorka nebyla vystavena krátkým nebo zimním jízdám a nikdy nebyla ježděna na soli či v zimě. Byla využívána pouze na jaře a v létě a při delších jízdách byla vždy důkladně zahřátá, což dokládá vysoký počet najetých kilometrů. Motorka stále disponuje plným výkonem, který byl měřen na brzdě. Srovnání s novými modely ukazuje výrazný rozdíl v ceně, což dokládá její výhodnost a spolehlivost.
2019
54.000 km
Aprilia RSV4 je vlajková loď značky Aprilia v segmentu superbiků, představená v roce 2009 a průběžně vyvíjená až do současnosti. Pohání ji kapalinou chlazený čtyřventilový čtyřdobý V4 motor s rozvodem DOHC o objemu 999,6 ccm (od roku 2021 ve verzi 1 077 ccm), který generuje výkon 217 k při 13 200 ot./min a točivý moment 125 Nm při 10 500 ot./min. Motor využívá systém Ride-by-Wire a pětiosou inerciální jednotku (IMU) umožňující precizní správu elektronických asistentů. Balíček Aprilia Performance Ride Control (APRC) zahrnuje šest jízdních režimů (tři silniční, tři závodní), kontrolu trakce, wheelie control, launch control, quick shifter a náklonový ABS, což přináší maximální jistotu na trati i na silnici. Aerodynamický paket s integrovanými karbonovými křidélky a dvojvrstvou kapotáží optimalizuje průtok vzduchu a přítlak při vysokých rychlostech. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce s vyjímatelným motorem jako nosnou součástí, která zaručuje ideální tuhost a suchou hmotnost pouhých 180 kg. Podvozek varianty Factory doplňují elektronicky řízené vidlice Öhlins NIX se systémem Smart EC 2.0 vpředu a zadní tlumič Öhlins TTX, automaticky přizpůsobující tlumení aktuálním podmínkám. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm plovoucí kotouče s čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. Pětipalcový TFT displej nabízí přehledné rozhraní pro volbu jízdních režimů, zobrazení telemetrie i ovládání infotainmentu. RSV4 je dostupná ve verzích RR, Factory a 1100 Factory, přičemž 1100 Factory přináší vyšší výkon, vylepšenou elektroniku podvozku a špičkové komponenty pro dokonalý superbike zážitek.
Včetně všech poplatků
Aprilia RSV41100 factory
Heist-op-den-Berg
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi