Motocykl zakoupený nový v Brně v lednu 2018. Jsem prvním majitelem. Během doby používání jsem optimalizoval veškeré slabé stránky z výroby, což dává motorce vlastnosti splňující nejpřísnější kritéria v kategorii Scrambler. Podvozek je vybaven vpředu cartridžemi Andreani Misano a vzadu tlumičem Ohlins DU509, které byly namontovány a nastaveny ve Vangelas Racing v Brně. Sedlo bylo přečalouněno s instalovanou extrémně pohodlnou pěnou od DDT Custom v Mohelně. Ergonomie byla vylepšena prostřednictvím vyšších a širších řídítek Magura. Výkon byl zvýšen úpravou palivové mapy řídící jednotky, odstraněním emisních restrikcí a vyřešením problémů s propady výkonu ve středním pásmu a ucukaným plynem. Motor prošel odbržděním na motorové brzdě a jsou k dispozici grafy před a po úpravě, které ukazují výrazný rozdíl. Tyto úpravy byly provedeny v Pepoš Moto Břeclav. Na kolech proběhla konverze na bezdušový provoz od holandské společnosti Haan Wheels a byla osazena nová pneumatiky Mitas Enduro Trail ADV. Běžný servis zahrnoval desmo servis při 17 000 km, novou řetězovou sadu DID s o 1 zub menším řetězovým kolečkem pro lepší tah odspodu, novou spojku a nový přední brzdový kotouč Brembo. Byla nasazena silnější brzdová pumpa z Ducati ST3 a nová baterie. Doplněny jsou také Ducati performance stupačky, blinkry a ochrany páček zrcátek. Motorka je rovněž vybavena padacími rámy SW Motech, zadním nosičem topcasu a bočními nosiči brašen. Ve zadním kole jsou rolny a karbonový blatníček zadního kola pocházející od Müller Café Racers. Přední plexi MRA a indikátor zařazené rychlosti GiPro dotvářejí její výbavu. Ke všem úpravám a dílům jsou k dispozici doklady a faktury. Všechny nahrazené originální díly jsou součástí motorky. Stav motorky je excelentní, bez jakýchkoli škrábanců – je jako nová. Tento model Desert Sled není nejlevnější na trhu, ale nabízí nejvyšší úroveň vychytanosti a preciznosti. K motorce je přiložena nová helma Shoei Ex-Zero, velikost L. Poznámka: Předmětem prodeje nejsou registrační značka, mlhovky, topcase a držák navigace.
2018
17.000 km
Ducati Scrambler je moderní retro naháč představený v roce 2015, inspirovaný volným duchem 60. let a navržený pro radost z jízdy po městě i lehčím terénu. Pohání ho vzduchem chlazený L-Twin o objemu 803 cm³ s rozvodem desmodromic a osmi ventily, jenž produkuje 53 kW (73 k) při 8 250 ot./min a 67 Nm při 5 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s asistentem pro rychlé řazení a antihopping spojkou zajišťuje plynulý přenos výkonu i kontrolu motorové brzdy. Rám z chrom-molybdenových trubek ve stylu trellis využívá motor jako nosnou součást, doplněný plně nastavitelnou 41mm upside-down přední vidlicí a centrálním zadním tlumičem Sachs s 150 mm zdvihu. 17″ kola obouvají terénně-orientované pneumatiky Pirelli MT 60 RS, brzdy tvoří vpředu 330 mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo a vzadu 245 mm kotouč, obojí s dvoukanálovým ABS a volitelnou trakční kontrolou. Digitální LCD přístroj, plně LED osvětlení, dva jízdní režimy (Road a Wet) a Ducati Traction Control doplňují základní elektronické asistence. S nádrží o objemu 13,5 l dosáhnete dojezdu kolem 200 km, sedlo ve výšce 790 mm a pohotovostní hmotnost 186 kg zaručují snadnou ovladatelnost, zatímco široká nabídka originálního příslušenství – od skleněných krytů nádrže přes vyhřívané gripy až po ochranné rámy – umožňuje personalizaci dle vkusu jezdce.
Včetně všech poplatků
Ducati Scrambler Desert Sled odpočet DPH
Brno-Černá Pole