Na prodej je motocykl Scrambler, který byl zakoupen nový v Brně v Dmotu v lednu 2018. Jsem prvním majitelem a během používání jsem vylepšil všechny slabé stránky od výrobce, takže nyní stroj splňuje nejpřísnější standardy v této kategorii. Podvozek motorky byl upraven pomocí cartridží Andreani Misano vpředu a tlumiče Ohlins DU509 vzadu, které byly namontovány a nastaveny ve Vangelas Racing Brno. Sedlo bylo přečalouněno a osazeno nejpohodlnější pěnou od DDT Custom Mohelno. Ergonomie byla vylepšena díky vyšším a širším řídítkům Magura. Co se týče výkonu, byla upravena palivová mapa řídicí jednotky, odstraněny všechny emisní restrikce, čímž došlo k eliminaci propadů výkonu ve středním pásmu a k zajištění plynulejší akcelerace. Na motorové brzdě bylo provedeno odbrždění, k dispozici jsou grafy před a po úpravě, které ukazují významný rozdíl. Tyto úpravy byly provedeny v Pepoš Moto Břeclav. Kola motorky byla konvertována na bezdušový provoz od holandské společnosti Haan Wheels a jsou osazena novými pneumatikami Mitas Enduro Trail ADV. Běžný servis zahrnoval desmo servis ve 17 000 km, novou řetězovou sadu DID s jedním zubem menším řetězovým kolečkem pro lepší výkon odspodu, novou spojku, nový přední brzdový kotouč Brembo a silnější brzdovou pumpu z Ducati ST3. Byla nasazena nová baterie. Mezi další doplňky patří Ducati performance stupačky, blinkry, ochrany páček a zrcátek, padací rámy SW Motech, zadní nosič topcasu a boční nosiče brašen SW Motech, rolny v zadním kole, karbonový blatníček zadního kola od Müller Café Racers, přední plexi MRA a indikátor zařazené rychlosti GiPro. Motocykl je ve skvělém stavu, bez jakýchkoliv škrábanců, a působí jako nový. Součástí nabídky jsou veškeré doklady a faktury. K motocyklu mohou být přidány za symbolickou cenu zcela nová helma SHOEI Ex-Zero, velikost L. Registrovaná značka, mlhovky, topcase a držák navigace nejsou součástí prodeje.
2018
17.000 km
Ducati Scrambler je moderní retro naháč představený v roce 2015, inspirovaný volným duchem 60. let a navržený pro radost z jízdy po městě i lehčím terénu. Pohání ho vzduchem chlazený L-Twin o objemu 803 cm³ s rozvodem desmodromic a osmi ventily, jenž produkuje 53 kW (73 k) při 8 250 ot./min a 67 Nm při 5 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s asistentem pro rychlé řazení a antihopping spojkou zajišťuje plynulý přenos výkonu i kontrolu motorové brzdy. Rám z chrom-molybdenových trubek ve stylu trellis využívá motor jako nosnou součást, doplněný plně nastavitelnou 41mm upside-down přední vidlicí a centrálním zadním tlumičem Sachs s 150 mm zdvihu. 17″ kola obouvají terénně-orientované pneumatiky Pirelli MT 60 RS, brzdy tvoří vpředu 330 mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo a vzadu 245 mm kotouč, obojí s dvoukanálovým ABS a volitelnou trakční kontrolou. Digitální LCD přístroj, plně LED osvětlení, dva jízdní režimy (Road a Wet) a Ducati Traction Control doplňují základní elektronické asistence. S nádrží o objemu 13,5 l dosáhnete dojezdu kolem 200 km, sedlo ve výšce 790 mm a pohotovostní hmotnost 186 kg zaručují snadnou ovladatelnost, zatímco široká nabídka originálního příslušenství – od skleněných krytů nádrže přes vyhřívané gripy až po ochranné rámy – umožňuje personalizaci dle vkusu jezdce.
Včetně všech poplatků
Ducati Scrambler Desert Sled
Brno