Popis vozidla:
Výrobce: Harley Davidson
Obchodní označení: FLSTFBS (Fatboy S)
První registrace: 21.04.2016
Počet majitelů: 2
Stav kilometrů: 23962 km
Další technická kontrola: Duben 2026
Motor: Screamin’ Eagle Twin Cam 110B
Objem: 1801 ccm / 110 inch
Výkon: 68 kW / 92 PS
Hlavní body / Výbava:
2016
23.962 km
Včetně všech poplatků
Harley-Davidson Fat BoyFLSTFBS
Ribnitz-Damgarten
Harley-Davidson Softail představuje spojení tradičního cruiseru s moderními prvky komfortu. Skrytý zadní tlumič pod pevnou linií rámu dává stroji vzhled „hardtailu“, aniž by jezdec musel snášet tvrdost obvykle spojenou s takovou koncepcí.
Elegantní kapotáž se zaoblenou nádrží a výraznými chromovanými detaily podtrhuje nadčasový styl značky. Široká řídítka a nízké sedlo dodávají motocyklu charakter klasického amerického stroje, který ale zůstává praktický pro každodenní provoz.
Nízké těžiště zvyšuje stabilitu při projíždění městem i svižných trasách po dálnici. Každá jízda na Softailu tak kombinuje nostalgický pocit s jistotou ovládání v reálných podmínkách českých silnic.
Skryté zadní odpružení dokonale pohlcuje nerovnosti, šetří záda i zápěstí, a přitom nemění ikonický tvar rámu. Tlumiče nabízejí komfort typický pro velké cruisery, aniž by obětovaly obratnost.
Pohon ozubeným řemenem odstraňuje nutnost mazání a napínání řetězu. Tichý chod přinemá pohodlnější akustický zážitek a menší údržbové nároky ve městě i při delších trasách.
Nízká světlá výška a široká řídítka zajišťují intuitivní manévrování od zastávky po kruhovém objezdu až po klikaté okresky. Pohodlný posed podporuje jízdu na stovky kilometrů bez nadměrné únavy.
Udělej vizuální kontrolu rámových svárů a prohlédni úchyty tlumičů, a dávej pozor na praskliny a známky koroze v místech spoje, protože drobné mikrotrhliny mohou postupem času vést k vážnému poškození konstrukce.
Odšroubuj sedlo a prohlédni uložení zadního tlumiče a silentbloky, a sleduj, zda nedochází k vůli nebo poškození gumových vložek, protože opotřebené silentbloky se projeví pádem stability a nervozitou zadní části stroje.
Projděte kolem řemenového převodu a otočte kolo, a dávejte pozor na nerovnoměrné napětí řemene a opotřebení řemenice; špatné seřízení může znamenat náhlou ztrátu pohonu a zvýšené riziko poškození ozubeného mechanismu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi