**Popis motorky TIGER 800 ABS** Tato motorka je ve výborném stavu a nabízí skvělou kombinaci výkonu a komfortu pro středně dlouhé touring cesty. Je vybavena třemi válci a má přední kolo o průměru 19 palců, což jí zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost. **Doplňky:** - Zvýšené turistické plexisklo Triumph, které poskytuje lepší aerodynamiku a ochranu před větrem. - Vyhřívané gripy pro pohodlnější jízdu v chladnějším počasí. - Topcase a boční nosiče kufrů Givi pro dostatečný úložný prostor na vaše věci. - Hliníkový kryt motoru Triumph a ochranné trubky motoru Triumph, které zajišťují ochranu při jízdě v terénu. - Elektronická převodovka pro snadnější řazení. - Ochranné rukávy Triumph a přední nosič, které přispívají k celkové praktičnosti a komfortu. Motorka je obohacena o 12měsíční záruku včetně servisu, což zaručuje bezstarostné užívání. Ideální volba pro ty, kteří hledají spolehlivou a dobře vybavenou touring motorku.
2014
37.610 km
Triumph Tiger 800 je všestranný adventure motocykl, který kombinuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **799 cm³**, s kompresním poměrem 11,3 : 1. Motor dosahuje výkonu **95 k (69,9 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **79 Nm** při 8 050 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s ride-by-wire technologií. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní kyvná vidlice je hliníková. Přední odpružení závisí na verzi: modely XR mají 43mm USD vidlice Showa, zatímco XC verze disponují 45mm USD vidlicemi WP s delším zdvihem. Zadní tlumiče jsou rovněž Showa nebo WP, s nastavitelným předpětím a odskokem. Brzdy tvoří vpředu dva 308mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Nissin, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je **vypínatelné**, stejně jako **kontrola trakce**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (XR verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (XC verze – drátěná kola). Výška sedla se pohybuje od **810 do 865 mm** podle verze, rozvor je cca **1 555–1 568 mm**, pohotovostní hmotnost činí **210–215 kg**. Palivová nádrž má objem **19 l**, spotřeba se pohybuje kolem 5,4 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **210 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů** (včetně Off-Road Pro), **plnobarevný 5″ TFT displej**, **tempomat**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **DRL světla**, **systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)** a **Find My Bike Tracker**. Verze XCa a XRt nabízejí nejvyšší výbavu včetně mlhovek, hliníkových krytů chladiče, padacích rámů a přípravy pro GPS. Tiger 800 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají spolehlivý stroj do každého terénu s vysokým komfortem a výbornou ovladatelností.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 800ABS
Campodarsego - Padova