Na prodej je motocyklista Honda NC 700X, vyrobená v roce 2013, s najetými 11 100 km. Motorka je ve výborném stavu, bez jakýchkoli oděrek a je o ni maximálně pečováno. Doplňky zahrnují: - Vyšší plexi štít Kappa - Zvýšená řídítka pro pohodlnější posez - Vyhřívání rukojetí Oxford - Dvoustupňové vyhřívání sedaček (každá sedačka zvlášť) - Ukazatel zařazené rychlosti Gipro - Držák telefonu s bezkontaktním dobíjením MStyle - Dva USB porty pro dobíjení elektroniky a ukazatel stavu dobití baterie - Ukazatel tlaku a teploty pneumatik - Automatické mazání řetězu ScottOiler - Nastavitelné 6ti polohové páčky - Kryty páček MStyle - Dvě přídavná světla na rámu - Kompletní cestovní výbava SHAD (boční a zadní kufr, vyjímatelné brašny Shad v bočních kufrech, tankvak) - Navigace TomTom v nepromokavém obalu SHAD - Přední a zadní stojan pro jednodušší servis - Úplně nové pneu Pirelli Motorka je ve 100% stavu a připravena ihned k jízdě, není na ní co dodělávat nebo měnit.
2013
11.100 km
Honda NC700X je univerzální adventure motocykl představený v roce 2012, navržený pro každodenní dojíždění i víkendové výlety s důrazem na praktičnost, úspornost a snadnou ovladatelnost. Pohání ho kapalinou chlazený paralelní dvouválec SOHC o objemu 670 cm³ s elektronickým vstřikováním PGM-FI, kompresním poměrem 10,7 : 1 a výkonem 35 kW (47,6 k) při 6 250 ot./min, přičemž točivý moment činí 60 Nm při 4 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s řetězovým sekundárním převodem zajišťuje plynulý přenos síly, volitelně je dostupná i verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.
Rám tvoří ocelová trubková konstrukce typu diamond, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 107 mm, vzadu systém Pro-Link s centrálním tlumičem a zdvihem 150 mm. Brzdy tvoří přední 320 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a zadní 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné volitelným ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 831 mm, rozvor 1 539 mm, světlá výška 140 mm a pohotovostní hmotnost 214 kg. Palivová nádrž o objemu 14,1 l umožňuje dojezd přes 350 km při průměrné spotřebě kolem 3,7 l/100 km.
Unikátní konstrukční prvek NC700X je úložný prostor o velikosti přilby na místě tradiční nádrže, zatímco skutečná palivová nádrž je umístěna pod sedlem. Přístrojová deska je digitální LCD s ukazatelem zařazeného stupně, palivoměrem a otáčkoměrem. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, LED osvětlením a volitelným příslušenstvím jako vyšší plexištít, boční kufry, padací rámy či vyhřívané gripy, což z něj činí ideální volbu pro začínající i zkušené jezdce hledající spolehlivý a praktický stroj.
Včetně všech poplatků
Honda NC 700X
Praha