**Popis motorky:** Na prodej je krásná Honda NC700S z roku 2013. Motorka je v dobrém stavu a byla vždy garážována, takže je suchá a byla chráněna před povětrnostními vlivy. V nedávné době byly na motorce vyměněny pneumatiky, které jsou nové jak vpředu, tak vzadu. Motorka je vybavena vyhříváním rukojetí pro větší komfort při jízdě v chladnějším počasí. Dále jsou na ní nainstalovány dva USB porty, což je velmi užitečné na delší trasy pro nabíjení telefonu během navigace. Motocykl je osazen sportovními prahy na výpletu a výfukem LeoVince, který je ještě relativně nový. Originální výfuk je součástí prodeje. I přes nějaké minimální poškození, které není vidět, motorka poskytuje příjemný a pohodlný zážitek z jízdy. S točivým momentem přibližně 60 NM je tento model vhodný jak pro začátečníky, tak pro zkušené řidiče, ať už se jedná o výlety nebo rychlou jízdu. Motorka je navíc vhodná pro řidičský průkaz A2/kód 80. Stále jezdím na této motorce a mohu ji doporučit každému, kdo hledá spolehlivý a pohodlný stroj.
2013
40.000 km
Honda NC700X je univerzální adventure motocykl představený v roce 2012, navržený pro každodenní dojíždění i víkendové výlety s důrazem na praktičnost, úspornost a snadnou ovladatelnost. Pohání ho kapalinou chlazený paralelní dvouválec SOHC o objemu 670 cm³ s elektronickým vstřikováním PGM-FI, kompresním poměrem 10,7 : 1 a výkonem 35 kW (47,6 k) při 6 250 ot./min, přičemž točivý moment činí 60 Nm při 4 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s řetězovým sekundárním převodem zajišťuje plynulý přenos síly, volitelně je dostupná i verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.
Rám tvoří ocelová trubková konstrukce typu diamond, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 107 mm, vzadu systém Pro-Link s centrálním tlumičem a zdvihem 150 mm. Brzdy tvoří přední 320 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a zadní 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné volitelným ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 831 mm, rozvor 1 539 mm, světlá výška 140 mm a pohotovostní hmotnost 214 kg. Palivová nádrž o objemu 14,1 l umožňuje dojezd přes 350 km při průměrné spotřebě kolem 3,7 l/100 km.
Unikátní konstrukční prvek NC700X je úložný prostor o velikosti přilby na místě tradiční nádrže, zatímco skutečná palivová nádrž je umístěna pod sedlem. Přístrojová deska je digitální LCD s ukazatelem zařazeného stupně, palivoměrem a otáčkoměrem. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, LED osvětlením a volitelným příslušenstvím jako vyšší plexištít, boční kufry, padací rámy či vyhřívané gripy, což z něj činí ideální volbu pro začínající i zkušené jezdce hledající spolehlivý a praktický stroj.
Včetně všech poplatků
Honda NC 700NC700SA
‘s-Gravenpolder