Honda NC700x je motorka v excelentním stavu, garážovaná a pravidelně udržovaná. Byla pečlivě chráněna před poškozením, je nehavarovaná a má najeto pouze 8 189 km. Nová STK platná do června 2029 zajišťuje její připravenost na silnici. Tato motorka je vybavena automatickým řazením, což usnadňuje ovládání. K motocyklu je také řada užitečných doplňků, které zvyšují její praktičnost a atraktivitu: - Přídavný kufr za spolujezdce a boční kufry značky Givi, uzamykatelné pro větší ochranu zavazadel. - Padací rám motoru značky Givi, který poskytuje dodatečnou ochranu při nehodě. - Přídavná světla značky Givi, která zvyšují viditelnost a bezpečnost jízdy. - Sportovní výfuk značky IXIL silencers Xtrem, navíc je k motocyklu přiložen i originální výfuk. - Předsazená zrcátka pro lepší výhled a ergonomii během jízdy. - Držák na navigaci či mobil od výrobce SW Motech, což usnadňuje orientaci na cestách. Tato Honda NC700x s bohatou výbavou je ideální volbou pro ty, kdo hledají spolehlivou a výkonnou motorku s nízkými provozními náklady.
2012
8.189 km
Honda NC700X je univerzální adventure motocykl představený v roce 2012, navržený pro každodenní dojíždění i víkendové výlety s důrazem na praktičnost, úspornost a snadnou ovladatelnost. Pohání ho kapalinou chlazený paralelní dvouválec SOHC o objemu 670 cm³ s elektronickým vstřikováním PGM-FI, kompresním poměrem 10,7 : 1 a výkonem 35 kW (47,6 k) při 6 250 ot./min, přičemž točivý moment činí 60 Nm při 4 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s řetězovým sekundárním převodem zajišťuje plynulý přenos síly, volitelně je dostupná i verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.
Rám tvoří ocelová trubková konstrukce typu diamond, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 107 mm, vzadu systém Pro-Link s centrálním tlumičem a zdvihem 150 mm. Brzdy tvoří přední 320 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a zadní 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné volitelným ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 831 mm, rozvor 1 539 mm, světlá výška 140 mm a pohotovostní hmotnost 214 kg. Palivová nádrž o objemu 14,1 l umožňuje dojezd přes 350 km při průměrné spotřebě kolem 3,7 l/100 km.
Unikátní konstrukční prvek NC700X je úložný prostor o velikosti přilby na místě tradiční nádrže, zatímco skutečná palivová nádrž je umístěna pod sedlem. Přístrojová deska je digitální LCD s ukazatelem zařazeného stupně, palivoměrem a otáčkoměrem. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, LED osvětlením a volitelným příslušenstvím jako vyšší plexištít, boční kufry, padací rámy či vyhřívané gripy, což z něj činí ideální volbu pro začínající i zkušené jezdce hledající spolehlivý a praktický stroj.
Včetně všech poplatků
Honda NC 700X
Rovné