BMW S1000RR z roku 2012, plně zrevizovaný motocykl s řadou vysoce kvalitních doplňků. Stav: - Motocykl je v plně funkčním stavu, připravený k jízdě. - Malé známky opotřebení vzhledem k času a používání. Doplňky: - Vidlice a zadní tlumič Ohlins pro vynikající jízdní vlastnosti. - Nové brzdové destičky vpředu i vzadu. - Elektronická převodovka (pouze při řazení nahoru) pro lepší rychlost a výkon. - Kompletní servis právě proveden, s odblokovanou řídicí jednotkou (slick mapa). - Kryty rámu a kyvné vidlice z karbonu, včetně karbonové vany a všech krytů motoru. - Dvojité kapotáže pro efektivnější aerodynamiku. - Hadice v opletení vpředu a vzadu. - Všechny originální díly k dispozici (dvě krabice náhradních dílů). Motocykl nabízí nejen výkon a spolehlivost, ale také elegantní design s použitím prémiových materiálů.
2012
16.500 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RRM
Massa