**Popis motocyklu** BMW S1000RR, rok výroby 2012, s najetými 17 870 km. Motocykl je v perfektním stavu, bez nehod a pádu. První registrace proběhla 15. března 2012. Motocykl je vybaven originálním motorem, převodovkou a řazením, které fungují bezchybně. Na začátku roku 2016 byly přidány následující prvky: omezovač řízení, GSG pády, GB Racing ochranný kit a vysoký štítek od MRA. V dubnu 2016 byla provedena přestavba podvozku od alpha Racing, zahrnující nové vidlice a tlumič, brzdové a spojkové páčky a sklápěcí páčku brzdy. V srpnu 2016 byla motorka vybavena závodní kapotáží od SebiMoto s GFK vzduchovým potrubím a distančními podložkami vzadu od alpha Racing. V roce 2017 byla přidána lehká baterie, HP race shifter a otočení řazení. Motocykl byl naposledy používán v dubnu 2024. Vlastník jezdil maximálně jednou ročně na závodní dráze a pravidelně měnil olej a prováděl servis u Karl Maier Motorrad GmbH. Kapotáž je vzhledem k vlastnoručnímu malování v dobrém stavu. Motocykl je možné znovu zaregistrovat s jinými pneumatikami a silniční kapotáží; doklady jsou k dispozici. K dispozici jsou také některé účtenky a dokumentace k podvozku. Tento udržovaný závodní motocykl má dohledatelnou historii a je ihned využitelný. **VIDEO ODKAZ YOUTUBE:** [Odkaz na video](https://www.youtube.com/watch?v=k4ckNPXKhxU)
2012
17.870 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RRunfallfrei Rennsport
Mannheim
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi