**Popis motocyklu: BMW S1000RR** Motocykl BMW S1000RR z roku 2010 je vynikající supersportovní stroj, který se může pochlubit pečlivě udržovaným stavem a exkluzivním vybavením. **Specifikace a vybavení:** - Kompletní podvozek Öhlins vpředu a vzadu s individuálním nastavením - HP4 karbonový balíček, zahrnující přítlačný spoiler vpředu a vzadu a ochranu řetězu - Akrapovic HP4 koncovka výfuku - LED blinkry - Odblokování jízdních režimů, včetně slick módu - Race ABS - DTC (Dynamická kontrola trakce) - Quickshifter pro bleskovou změnu převodu bez použití spojky - Zabezpečení pomocí BMW alarmu **Stav a historie:** - Všechny údržby zaznamenané v servisní knížce - Používána pouze za hezkého počasí - Udržována v garáži - Motocykl je v režimu jako nový Tento stroj je ideální pro ty, kteří hledají výkon, kvalitu a jedinečné vlastnosti v jednom balení.
2010
28.800 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
Valle di Casies
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi