**Popis motorky:** Motorka Aprilia RSV4 APRC je určena pro okruhy a je pravidelně registrována s uhrazenými poplatky. Nedávno byl vyměněn motor za zrekonstruovaný V4 1000 z modelu Tuono 2014, což zajišťuje vyšší spolehlivost při nižších otáčkách. Motorka má připravený elektrický systém pro okruhy, závodní mapu a karoserii modelu XTrenta se spoilery. Dále je vybavena výfukem SC Project. Zadní guma Metzeler TD byla nedávno vyměněna, zatímco přední Pirelli SC1 má zachovalost na 50%. Bezpečnostní prvky zahrnují brzdový systém Brambo bez ABS a nové brzdové destičky vpředu. Vidlice Sachs je vybavena tvrdšími pružinami a hydraulikou, a zadní tlumič Sachs má nastavitelný předpětí a hydrauliku. Tato motorka je ideální pro tréninky na okruhu a trackday, nabízí nízké náklady na provoz a spolehlivý V4 motor pod sedlem. K dispozici je také motor RSV4 1000 s poškozenou pružinou ventilu, ideální pro náhradní díly nebo opravu. Navíc je k dispozici přívěs Ellebi SINGOLO, který je praktický a málo objemný, s platnou revizí do června 2027.
2012
1.000 km
Aprilia RSV4 je vlajková loď značky Aprilia v segmentu superbiků, představená v roce 2009 a průběžně vyvíjená až do současnosti. Pohání ji kapalinou chlazený čtyřventilový čtyřdobý V4 motor s rozvodem DOHC o objemu 999,6 ccm (od roku 2021 ve verzi 1 077 ccm), který generuje výkon 217 k při 13 200 ot./min a točivý moment 125 Nm při 10 500 ot./min. Motor využívá systém Ride-by-Wire a pětiosou inerciální jednotku (IMU) umožňující precizní správu elektronických asistentů. Balíček Aprilia Performance Ride Control (APRC) zahrnuje šest jízdních režimů (tři silniční, tři závodní), kontrolu trakce, wheelie control, launch control, quick shifter a náklonový ABS, což přináší maximální jistotu na trati i na silnici. Aerodynamický paket s integrovanými karbonovými křidélky a dvojvrstvou kapotáží optimalizuje průtok vzduchu a přítlak při vysokých rychlostech. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce s vyjímatelným motorem jako nosnou součástí, která zaručuje ideální tuhost a suchou hmotnost pouhých 180 kg. Podvozek varianty Factory doplňují elektronicky řízené vidlice Öhlins NIX se systémem Smart EC 2.0 vpředu a zadní tlumič Öhlins TTX, automaticky přizpůsobující tlumení aktuálním podmínkám. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm plovoucí kotouče s čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. Pětipalcový TFT displej nabízí přehledné rozhraní pro volbu jízdních režimů, zobrazení telemetrie i ovládání infotainmentu. RSV4 je dostupná ve verzích RR, Factory a 1100 Factory, přičemž 1100 Factory přináší vyšší výkon, vylepšenou elektroniku podvozku a špičkové komponenty pro dokonalý superbike zážitek.
Včetně všech poplatků
Aprilia RSV4
Castelnuovo del Garda