Na prodej je Aprilia RSV4 APRC z roku 2012 s najetými 14 428 km. Motorka byla zakoupena jako nová na Slovensku a je pravidelně servisována, s kompletní servisní knížkou a manuály. Součástí prodeje jsou dva klíče. Motorka má nový olej Motul 300V a filtr, byly vyměněny svíčky v listopadu loňského roku. Nové brzdové destičky SBS jsou instalovány na předním i zadním kole a brzdová kapalina byla rovněž vyměněna. Vyfuk je PRO RACE se středním svodem, upravený na zakázku v Anglii, k dispozici je i původní vyfuk. Aprilie je v perfektním stavu, nikdy nejezdila na okruhu, nebyla bouraná a nespadla ani ze stojanu. Vybavena je kouřovým plexi MRA a obě páčky Rizoma jsou nastavitelné a krátké. Držák SPZ je přímo na Aprilii, žádné vrtání nebylo potřeba. Majitel ji vlastní dva roky a tankoval pouze 100 oktanovou Vervu. Důvodem prodeje je nedostatečné využití, majitel plánuje přechod z superbiku na enduro.
2012
14.428 km
Aprilia RSV4 je vlajková loď značky Aprilia v segmentu superbiků, představená v roce 2009 a průběžně vyvíjená až do současnosti. Pohání ji kapalinou chlazený čtyřventilový čtyřdobý V4 motor s rozvodem DOHC o objemu 999,6 ccm (od roku 2021 ve verzi 1 077 ccm), který generuje výkon 217 k při 13 200 ot./min a točivý moment 125 Nm při 10 500 ot./min. Motor využívá systém Ride-by-Wire a pětiosou inerciální jednotku (IMU) umožňující precizní správu elektronických asistentů. Balíček Aprilia Performance Ride Control (APRC) zahrnuje šest jízdních režimů (tři silniční, tři závodní), kontrolu trakce, wheelie control, launch control, quick shifter a náklonový ABS, což přináší maximální jistotu na trati i na silnici. Aerodynamický paket s integrovanými karbonovými křidélky a dvojvrstvou kapotáží optimalizuje průtok vzduchu a přítlak při vysokých rychlostech. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce s vyjímatelným motorem jako nosnou součástí, která zaručuje ideální tuhost a suchou hmotnost pouhých 180 kg. Podvozek varianty Factory doplňují elektronicky řízené vidlice Öhlins NIX se systémem Smart EC 2.0 vpředu a zadní tlumič Öhlins TTX, automaticky přizpůsobující tlumení aktuálním podmínkám. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm plovoucí kotouče s čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. Pětipalcový TFT displej nabízí přehledné rozhraní pro volbu jízdních režimů, zobrazení telemetrie i ovládání infotainmentu. RSV4 je dostupná ve verzích RR, Factory a 1100 Factory, přičemž 1100 Factory přináší vyšší výkon, vylepšenou elektroniku podvozku a špičkové komponenty pro dokonalý superbike zážitek.
Včetně všech poplatků
Aprilia RSV4
Poděbrady