**Popis motorky S1000RR (model 2011)** Motorka S1000RR z roku 2011 s najetými přibližně 50 550 km, které se mohou měnit, protože je aktivně používána. Originální barevné provedení BMW Motorsport s grafickým designem od Fox Race Design z Mantovy. Všechny aktualizace a problémy spojené s tímto modelem byly provedeny, včetně opravy problémů se spojkou. Technická prohlídka platná do dubna 2027. Zdanění je zaplaceno. **Doplňky:** - Kompletní výfuk Arrow s uhlíkovým krytem Race Tech Dark. - Sportovní vzduchový filtr BMC. - Modul Power Commander V pro rychlejší reakce benzínu na plyn. - Rádiová brzdová pumpa Brembo RCS 19. - Spojková páčka Accossato. - Ochranné padáky rámu Rizoma. - Kryt karteru Rizoma. - Černý závodní kapot. - LED světla. - Sportovní držák SPZ Evotech. - Polstrované sedlo s logem BMW, včetně místa pro pasažéra. - Quickshifter pro změnu převodů nahoru. Součástí jsou i originální světla, originální kouřový kapot, kompletní originální výfuk s tlumičem, originální brzdová pumpa, dvojitý klíč a návod k obsluze a údržbě. **Údržba a servis:** Motorka byla pravidelně servisována každých 4500 km. - Světla byla vyměněna při 43 200 km. - Ochranné klouby byly vyměněny také při 43 200 km. - Nové disky Arashi byly namontovány při 45 500 km. - Karter, regulátor napětí a stator byly vyměněny při 47 300 km. - Přední brzdové destičky Galfer Racing Street byly vyměněny při 49 550 km, stejně jako brzdový olej. - Nově namontována zadní pneumatika Rosso Corsa 4. - Nová baterie Yuasa. Motorka je ve skvělém stavu, připravena pro další využití. Nikdy nebyla na okruhu, sloužila pouze pro víkendové jízdy a pracovní cesty.
2011
50.550 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
La valletta brianza