Suzuki GSX-R 600 K6 z roku 2006, s ujetými cca 33.000 km a výkonem 125 PS. Motorka je ve velmi dobrém stavu, byla vždy pečlivě udržována, bez nehody a závodního použití, jezdila se pouze rekreačně. Vybavení a úpravy zahrnují: - ABM stupačky a páčky - Doplňkový výfuk v karbonovém vzhledu, poskytující silný zvuk - Ráfky v červeném prášku s nalepenými samolepkami na okraje - Racing tankpad a karbonová dekorace - Krátký držák SPZ - Kryt řetězového kola Alpinestars - Pneumatiky Michelin - Bezklíčové víčko/závodní klíčenka - Nově potažené sedlo ve sportovním designu - Přelakování v ušlechtilé perleťové bílé, zajišťující jedinečný vzhled Technicky je motorka v pořádku, motor a převodovka běží spolehlivě, tachometr, osvětlení a elektronika jsou plně funkční. TÜV je možné obnovit na přání za příplatek, aktuálně je propadlý. Toto kolo se vyznačuje poctivým výkonem a dobrou výbavou, ideální jako první supersport nebo jako sportovní druhé kolo. Bez zpoždění v údržbě, okamžitě připraveno k jízdě.
2006
33.000 km
Suzuki GSX-R600 je špičkový supersport střední třídy, který kombinuje závodní technologie s precizní ovladatelností pro silniční i okruhové použití. Pohání ho kapalinou chlazený čtyřválcový řadový motor DOHC o objemu **599 cm³** s kompresním poměrem 12,9 : 1. Motor využívá **over-square** konstrukci (vrtání 67 mm × zdvih 42,5 mm), což zajišťuje vysoké otáčky a silný výkon ve vysokém spektru. Dosahuje výkonu až **120 k (88 kW)** při 13 500 ot./min a točivého momentu **64 Nm** při 11 500 ot./min. Palivový systém tvoří vstřikování SDTV s osmi tryskami pro jemnou atomizaci paliva. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, která spojuje hlavu řízení s kyvnou vidlicí pro optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení zajišťuje **Showa Big Piston Fork (BPF)**, zadní tlumič je rovněž Showa s externí nádobkou a nastavitelným odskokem i kompresí. Brzdy tvoří vpředu dvojité 310mm kotouče s **radiálními třmeny Brembo**, vzadu 220mm kotouč. ABS není standardní, ale některé verze ho mohou mít.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 810 mm, rozvor 1 385 mm, pohotovostní hmotnost je cca **187 kg (suchá)**. Palivová nádrž má objem 17 l, spotřeba se pohybuje kolem 5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až **270–280 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje analogový otáčkoměr s digitálním displejem, **Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)** pro volbu výkonových režimů, nastavitelné stupačky ve třech polohách, LED osvětlení a pokročilý ECM pro přesné řízení motoru. GSX-R600 je ideální volbou pro jezdce, kteří chtějí lehký, obratný a výkonný stroj s DNA závodního týmu Suzuki.
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 600K6
Altbach