**Popis motocyklu GSX-R 600, rok 2007, 130 CV** Motocykl GSX-R 600 z roku 2007 je v dobrém stavu a plně funkční, bez jakýchkoliv problémů. Je aktuálně používán pro každodenní dojíždění, a proto se může měnit počet najetých kilometrů. Tento model má na sobě mnoho vylepšení a doplňků, které zvyšují jeho výkon a komfort. **Vybavení:** - Nastavitelná páčka spojky Accossato - Brzdová pumpa Accossato - Rychlostní plynová rukojeť Accossato se třemi kroužky - Posunuté stupačky (originální součásti k dispozici) - Zkrácený převod na kolečku (originální součásti k dispozici) - Nové brzdové destičky - Nové repliky karoserie - Sportovní filtr - Monopost - Výfuk Arrow (bez katalyzátoru) - Plně LED lampy - Hadice v pletené úpravě - Aftermarketová spínač zapalování **Prováděné práce:** - Kompletní servis byl proveden v červnu 2025 při 47 tisících km a zahrnoval olej 10-50 Blu-Power - Nastavení vůle ventilů - Výměna těsnění hlavy (předchozí malý únik) Platnost registrační známky je do srpna 2026.
2007
48.000 km
Suzuki GSX-R600 je špičkový supersport střední třídy, který kombinuje závodní technologie s precizní ovladatelností pro silniční i okruhové použití. Pohání ho kapalinou chlazený čtyřválcový řadový motor DOHC o objemu **599 cm³** s kompresním poměrem 12,9 : 1. Motor využívá **over-square** konstrukci (vrtání 67 mm × zdvih 42,5 mm), což zajišťuje vysoké otáčky a silný výkon ve vysokém spektru. Dosahuje výkonu až **120 k (88 kW)** při 13 500 ot./min a točivého momentu **64 Nm** při 11 500 ot./min. Palivový systém tvoří vstřikování SDTV s osmi tryskami pro jemnou atomizaci paliva. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, která spojuje hlavu řízení s kyvnou vidlicí pro optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení zajišťuje **Showa Big Piston Fork (BPF)**, zadní tlumič je rovněž Showa s externí nádobkou a nastavitelným odskokem i kompresí. Brzdy tvoří vpředu dvojité 310mm kotouče s **radiálními třmeny Brembo**, vzadu 220mm kotouč. ABS není standardní, ale některé verze ho mohou mít.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 810 mm, rozvor 1 385 mm, pohotovostní hmotnost je cca **187 kg (suchá)**. Palivová nádrž má objem 17 l, spotřeba se pohybuje kolem 5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až **270–280 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje analogový otáčkoměr s digitálním displejem, **Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)** pro volbu výkonových režimů, nastavitelné stupačky ve třech polohách, LED osvětlení a pokročilý ECM pro přesné řízení motoru. GSX-R600 je ideální volbou pro jezdce, kteří chtějí lehký, obratný a výkonný stroj s DNA závodního týmu Suzuki.
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 600k7
Sona