Motorky Kawasaki Kawasaki Vulcan 900 na prodej
Prohlédněte si náš výběr motorek Kawasaki Kawasaki Vulcan 900
Informace o modelu
"Kawasaki Vulcan 900"
O modelu "Kawasaki Vulcan 900"
Kawasaki Vulcan 900 je středněobjemový cruiser s kapalinou chlazeným dvouválcem do V o objemu 903 cm³, vstřikováním paliva a pětistupňovou převodovkou s řemenovým sekundárem. Cílí na jezdce, kteří chtějí plnohodnotný „velký“ cruiser s nízkým sedlem a hutným točivým momentem bez přehnané hmotnosti a složité elektroniky. Motor nabízí zhruba 37–40 kW a silný zátah v nízkých otáčkách (okolo 3 500 ot./min), takže je motorka klidná ve městě a uvolněná na okreskách.
Designově se nabízí zejména jako Classic s plnými blatníky a drátěnými koly, případně jako Custom s úzkým 21" předním kolem a nižším, protaženým profilem. Nádrž ve tvaru slzy má kapacitu kolem 20 litrů, sedlo je nízko (cca 680 mm) a široké, takže dobře podpírá jak jezdce, tak spolujezdce. Celkový vzhled podtrhují chromované prvky, masivní výfuky a široké stupačky/platformy pro pohodové cestování.
Rám je ocelový dvojitý kolébkový, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice a vzadu skrytý mono-tlumič (linkage) pro „hardtail“ vzhled a současně slušný komfort. Brzdí se jedním 300mm kotoučem vpředu a 270mm kotoučem vzadu s dvoupístkovými třmeny; u novějších evropských ročníků se lze setkat s ABS, starší jej často nemají. Vstřikování paliva (EFI) s dvojicí škrticích klapek na válec pomáhá plynulému nástupu výkonu a hladkému chodu při nízkých otáčkách, finální řemenový převod minimalizuje ztráty a hluk.
Výhody používání "Kawasaki Vulcan 900"
Hlavní devizou je využitelný točivý moment odspodu a velmi nízké těžiště, díky čemuž se motorka ovládá jistě i v nízkých rychlostech a při manévrování. Pětistupňová převodovka s Positive Neutral Finder usnadňuje řazení na neutrál a dlouhý rozvor zajišťuje stabilitu na dálnici. Komfort podporuje široké sedlo, platformové stupačky a účinná ochrana před vibracemi.
Elektronická výbava je střídmá, ale praktická: EFI zajišťuje bezproblémové studené starty a plynulý chod, u některých ročníků je k dispozici ABS. Palubní přístrojovka na nádrži kombinuje analogový rychloměr s LCD (hodiny, počítadla) a ukazatelem paliva, což je u cruiserů v této třídě vítané. Osvětlení je halogenové, přičemž instalace přídavných světel či USB zásuvky je díky přípravě kabeláže jednoduchá.
Z technického hlediska potěší řemenový převod – je tichý, čistý a běžně vydrží desítky tisíc kilometrů bez zásahu. Kapalinové chlazení drží teplotu motoru pod kontrolou i v kolonách a externí šroubovací olejový filtr zjednodušuje pravidelný servis. Přístup k baterii a pojistkám pod sedlem je přehledný, nastavení předpětí zadního tlumiče zvládnete doma a většina úkonů údržby nevyžaduje speciální nářadí.
Na co si dát pozor při koupi "Kawasaki Vulcan 900" již použité
Sejměte kryt přední řemenice a zkontrolujte stav a vyosení řemenic i samotného řemene (hledejte třepení hran, trhliny nebo hnědý prach značíci špatnou geometrii). Změřte průhyb řemene ve střední části a porovnejte s hodnotou v manuálu; nesprávné napnutí způsobuje pískání a rázování při akceleraci. Ověřte, že matice na výstupní hřídeli je správně zajištěna a že při rozjezdech neslyšíte klepání z oblasti sekundáru.
Otevřete víčko expanzky a zkontrolujte čistotu chladicí kapaliny, prohlédněte hadice a svorky a podívejte se na „weep hole“ vodní pumpy, zda nejsou vidět zaschlé stopy kapaliny. Nastartujte, nechte větrák spustit a sledujte, zda teplota stoupá plynule bez kolísání; při zkušební jízdě hlídejte, zda motor neprojevuje cukání v konstantní rychlosti. Multimetrem změřte dobíjení – na volnoběh a cca 3 000 ot./min by mělo být kolem 14 V; nízké hodnoty mohou ukazovat na unavený regulátor/stator.
Proveďte důkladnou kontrolu podvozku a brzd: zvedněte předek, otestujte volný chod a vůli v krku řízení, prohlédněte gufera vidlice a tlumič zadní jednotky na únik oleje. Zkontrolujte tloušťku a házivost brzdových kotoučů (300 mm vpředu, 270 mm vzadu), otestujte funkci ABS, pokud je motocykl vybaven. Proveďte zkušební jízdu a sledujte stabilitu v přímém směru, přesnost řazení všech 5 stupňů a plynulost zátahu; pokud má motocykl laděné výfuky nebo otevřený sání, ověřte, že byla adekvátně upravena mapa ECU, jinak hrozí chudá směs a přehřívání.
Generace modelu
Dostupné motocykly
Filtry
2023 Kawasaki Vulcan 900
9.200 km • Schkeuditz
2014 Kawasaki Vulcan 900
44.000 km • Osečná
2022 Kawasaki Vulcan 900
4.000 km • Čáslavsko
2007 Kawasaki Vulcan 900
29.500 km • Maršov
2008 Kawasaki Vulcan 900
42.000 km • Vilémovice
2022 Kawasaki Vulcan 900
5.992 km • České Budějovice
2015 Kawasaki Vulcan 900
24 km • Kardašova Řečice
2009 Kawasaki Vulcan 900
40.000 km • Moravská Ostrava a Přívoz
2011 Kawasaki Vulcan 900
30.000 km • Ivanovice na Hané
2009 Kawasaki Vulcan 900
58.800 km • Týnec nad Sázavou
2007 Kawasaki Vulcan 900
26.000 km • Olomouc
2007 Kawasaki Vulcan 900
28.000 km • Libějice