Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky Honda Honda Rebel 300 na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek Honda Honda Rebel 300

    Informace o modelu

    "Honda Rebel 300"

    O modelu "Honda Rebel 300"

    Honda Rebel 300 (CMX300) je kompaktní bobber/cruiser s kapalinou chlazeným jednoválcem 286 cm³ převzatým z CBR300R. Nabízí přibližně 20,4 kW (27,4 k) při ~8 000 ot./min a točivý moment kolem 26,9 Nm při ~6 250 ot./min, což v kombinaci s hmotností okolo 165–168 kg (v závislosti na ABS) dává lehké a přístupné ovládání. Nízké sedlo 690 mm, úzký rám a nízké těžiště z něj dělají ideální volbu do města i pro začátečníky, ale potěší i zkušenější jezdce, kteří hledají jednoduchý, zábavný stroj.

    Design navazuje na minimalistický bobber: široké 16" pneumatiky (přední 130/90-16, zadní 150/80-16), zkrácené blatníky, černěné komponenty a klasické proporce s moderními prvky. Od modernizace 2020 dostal kompletní LED osvětlení (kulatý LED světlomet, LED blinkry a zadní svítilnu) a přepracované sedlo pro lepší oporu. Přístrojovka je kulatý negativní LCD displej, od roku 2020 s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a spotřeby.

    Technicky staví na ocelovém rámu, vpředu má konvenční 41mm vidlici s cca 121 mm zdvihu a vzadu dvojici tlumičů s nastavitelným předpětím a zdvihem okolo 96 mm. Brzdění zajišťuje vepředu 296mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a vzadu 240mm kotouč, ABS je dle výbavy. Motor (vrtání x zdvih 76,0 × 63,0 mm, kompresní poměr cca 10,7:1) spolupracuje se 6stupňovou převodovkou a od modelového roku 2020 s asistovanou/antihoppingovou spojkou; finální převod je řetězem 520.

    Výhody používání "Honda Rebel 300"

    Hlavní devizou je nízká hmotnost, nízké sedlo a velmi čitelné ovládání – motorka působí jistě při manévrování v nízkých rychlostech a snadno se protáhne městským provozem. Jednoválcový zátah odspodu dovolí svižné rozjezdy bez nutnosti vytáčet motor a šestka drží rozumné otáčky při okreskovém tempu 80–100 km/h. Geometrie s úhlem hlavy řízení okolo 28° a stopou ~110 mm přináší stabilitu bez ztráty ochoty zatáčet.

    Elektronika je jednoduchá a užitečná: ABS (dle verze) pro jistotu na mokru, kompletní LED osvětlení pro lepší viditelnost a přístrojovka s ukazatelem kvaltu ulehčuje začátečníkům řazení. Asistovaná/antihoppingová spojka od MY2020 snižuje sílu na páčce o zhruba třetinu a stabilizuje zadní kolo při podřazování. K dispozici je také originální příslušenství, včetně USB zásuvky pod sedlem či malého štítku.

    Údržba je nenáročná díky minimálnímu kapotování a dobré přístupnosti spotřebních dílů; řetěz 520 s O-kroužky vydrží při pravidelném mazání dlouho. Interval kontroly vůlí ventilů je u tohoto motoru obvykle 24 000 km, výměny oleje a filtru kolem 12 000 km nebo jednou ročně (dle servisního plánu trhu). Díly jsou široce dostupné a spotřeba se pohybuje zhruba kolem 3,5–4,0 l/100 km, takže provoz vychází levně.

    Na co si dát pozor při koupi "Honda Rebel 300" již použité

    Proveďte studený start a sledujte stabilitu volnoběhu (cca 1 400 ± 100 ot./min) a ochotu motoru plynule reagovat na plyn bez škubání. Poslouchejte případné chrastění napínáku rozvodového řetězu při volnoběhu a po zahřátí; výrazné klepání při teplém restartu může signalizovat opotřebení napínáku. Zkontrolujte těsnost kolem vík motoru a chladiče, a projeďte se – v třetím rychlostním stupni od ~4 000 ot./min prudce otevřete plyn a sledujte, zda spojka neprokluzuje.

    Zkontrolujte sekundární převod: nastavte správnou vůli řetězu na cca 30–40 mm a prohlédněte zuby rozety a pastorku, zda nejsou zaháknuté. Ověřte stav brzd – zkontrolujte tloušťku kotoučů a destiček, otestujte ABS: po zapnutí musí kontrolka ABS po rozjezdu zhasnout, při přerušovaném brzdění nesmí být cítit pulzace mimo běžnou funkci. Prohlédněte přední vidlici a zadní tlumiče na únik oleje, zkontrolujte rovnost řídítek, páček, stupaček a koncovky výfuku – tyto díly často prozradí pád.

    Sejměte sedlo a levý boční kryt a zkontrolujte kabeláž příslušenství – u „bobber“ úprav bývá neodborně převedená elektroinstalace k LED směrovkám či zkrácenému zadnímu blatníku. Otestujte funkci spojky u strojů 2020+ (asistovaná/slipper); chod musí být lehký a bez trhavých projevů při agresivním podřazení. Proveďte zkušební jízdu na okresce 90–110 km/h a sledujte přímou stabilitu a vibrace do zrcátek; nadměrné chvění může značit nevyvážená kola (16" pneumatiky 130/90 a 150/80) nebo ohnutý kotouč. Nezapomeňte prověřit VIN v databázi Hondy na otevřené svolávací akce a vyžádejte si servisní historii.

    Generace modelu

    Druhá generace Rebel 300 přinesla moderní bobber styling, digitální přístrojovou desku a vylepšený podvozek.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    Nebyly nalezeny žádné motocykly

    Zkuste jiné nastavení filtrů nebo se podívejte později.