Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky CF Moto CF Moto 700 MT na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek CF Moto CF Moto 700 MT

    Informace o modelu

    "CF Moto 700 MT"

    O modelu "CF Moto 700 MT"

    CF Moto 700 MT je středněobjemový cestovně‑silniční stroj navazující na populární 650MT, ovšem s novější technikou a silnějším dvouválcem 693 ccm. Motor DOHC (8 ventilů) dává zhruba 55 kW při 8 500 ot./min a 68 Nm v 6 500 ot./min, takže zvládá svižné přesuny i plně naložený motocykl. Díky 17" litým kolům a duálnímu ABS Bosch je zacílený spíš na asfalt a kvalitní okresky než na těžký off‑road.

    Design vychází z cestovních MT modelů značky: ostré hrany kapotáže, plně LED osvětlení a vyšší plexi pro dálniční tempo. Praktické kryty rukou, rozumně široká řídítka a dvoudílné sedlo tvoří ergonomicky pohodlný celek pro jezdce i spolujezdce. Aerodynamika plexi je řešená tak, aby omezila turbulence v oblasti helmy při rychlostech 110–130 km/h.

    Rám je ocelový příhradový s tuhou hliníkovou kyvkou, vpředu pracuje 43mm upside‑down vidlice KYB s nastavením předpětí a odskoku, vzadu centrální tlumič s přepákováním a možností seřízení předpětí. Brzdí dvojice 300mm kotoučů s třmeny J.Juan a vzadu 240mm kotouč, vše pod dohledem dvoukanálového ABS Bosch 9.1. Na palubě je 5" TFT s Bluetooth konektivitou, dvěma jízdními režimy a tempomatem, nádrž má cca 18 l, sedlo je ve výšce okolo 835–840 mm a pohotovostní hmotnost se pohybuje přibližně 220–225 kg.

    Výhody používání "CF Moto 700 MT"

    Hlavní devizou je motor 693 ccm s kultivovaným projevem, který táhne od nízkých otáček a mezi 4–8 tis. ot./min nabízí pružnost ideální pro předjíždění. Podvozek KYB je naladěný spíše komfortně, ale drží stopu i na rozbitějších českých okreskách a díky 17" kolům je zatáčení velmi neutrální. Při cestování potěší širší převodovka a nižší vibrace při dálničním tempu.

    Elektronika je jednoduchá a účelná: ride‑by‑wire umožňuje přepínat charakter plynu, k dispozici jsou dva režimy a tempomat pro delší přesuny. Duální ABS Bosch zasahuje plynule a na suchu je nenápadné; TFT displej zobrazuje tlak a teplotu pneumatik (pokud je motocykl vybaven TPMS), napětí baterie i upozornění z telefonu přes BT. Praktické je napájení přes USB a 12V zásuvku poblíž přístrojů.

    Technicky zaujme antihoppingová (assist & slipper) spojka, která odlehčuje páčku a stabilizuje zadní kolo při podřazování. Přístup k základním servisním bodům je slušný: napínání řetězu 520 jde rychle, olejový filtr je přístupný z pravé strany a interval výměny oleje je krátký a finančně nenáročný. Díly jako brzdové destičky J.Juan či spotřební materiál jsou běžně dostupné a cenově rozumné.

    Na co si dát pozor při koupi "CF Moto 700 MT" již použité

    Zkontrolujte přední vidlici: setřete trubky a prohlédněte gufera, zda nejsou mastná; při statickém propružení nesmí z��stat olejový film. Proveďte zkušební jízdu a otestujte stabilitu v rychlosti 80–120 km/h – řídítka nesmí kmitat a motorka musí držet stopu i při brzdění na nerovnostech. Zkontrolujte rovněž vůle v krku řízení a ložiskách kol; při nadzvednutém předku pomalu otáčejte řídítky a vnímejte „zářezy“.

    Otestujte brzdový systém: při nižší rychlosti několikrát prudce zabrzděte na čistém asfaltu a sledujte, zda ABS zasahuje plynule bez pulzování do páčky. Změřte tloušťku kotoučů a zkontrolujte rovinnost – vibrace do páčky při lehkém brzdění značí zvlnění. Prohlédněte hadice, spojky a snímače ABS u nábojů, zda nejsou poškozené nebo zkorodované.

    Prověřte elektroniku a motor: spárujte telefon s TFT a otestujte přepínání jízdních režimů i funkci tempomatu. Sledujte studený start – motor by měl naskočit bez nadměrného cvakání rozvodů a držet volnoběh kolem 1 300–1 500 ot./min; po zahřátí zkontrolujte, zda ventilátor chladiče spíná a teplota nepřekračuje normál. Vyžádejte servisní historii, ověřte provedení garanční prohlídky (cca 1 000 km) a pravidelné výměny oleje, a podle VIN ověřte u dealera případné servisní kampaně; při zkušební jízdě na 4. rychlostní stupeň plně otevřete plyn a zkontrolujte, zda spojka neprokluzuje.

    Generace modelu

    První generace

    Dostupné motocykly

    Filtry

    Nebyly nalezeny žádné motocykly

    Zkuste jiné nastavení filtrů nebo se podívejte později.