Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky CF Moto CF Moto 650NK na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek CF Moto CF Moto 650NK

    Informace o modelu

    CF Moto 650NK

    O modelu "CF Moto 650NK"

    CF Moto 650NK je cenově dostupný středněobjemový naháč zaměřený na každodenní ježdění i začínající jezdce přecházející z menších kubatur. Využívá kapalinou chlazený řadový dvouválec o objemu 649 cm³ s DOHC a 8 ventily, který v evropské verzi nabízí přibližně 45 kW a kolem 56 Nm, často i ve variantě omezitelné na A2. Agregát navazuje charakterem na osvědčené koncepce ER-6, je kultivovaný, lineární a snese nízké otáčky bez cukání, přičemž zvládá svižné dálniční tempo. Díky přívětivé ergonomii, nízkému sedlu okolo 790 mm a rozumné hmotnosti se 650NK snadno ovládá ve městě i na okreskách.

    Design vznikal ve spolupráci se studiem KISKA a sází na ostré linie, krátký ocas a kompaktní palivovou nádrž, která obvykle pojme zhruba 17 litrů. Novější ročníky přidávají plné LED osvětlení a modernější grafiku přístrojovky, starší verze mají negativní LCD s jasnými, velkými číslicemi. Celkový vzhled podtrhují 17" litá kola s pneumatikami 120/70 vepředu a 160/60 vzadu a dvoukotoučová přední brzda, která motocyklu dodává robustní výraz.

    Rám je ocelový příhradový s kyvnou vidlicí z ocelového profilu, vpředu pracuje klasická 41mm teleskopická vidlice a vzadu centrální tlumič s nastavením předpětí (u některých ročníků i odskoku). Brzdový systém typicky dodává J.Juan: vpředu dvojice kotoučů cca 300 mm s dvoupístkovými třmeny, vzadu jeden kotouč kolem 240 mm; nad bezpečným brzděním bdí dvoukanálové ABS (Bosch/Continental dle ročníku). Palivové vstřikování Bosch zajišťuje spolehlivé starty a čisté spalování podle emisní normy Euro 4/5. Rozvor se pohybuje okolo 1415 mm a celková pohotovostní hmotnost se dle výbavy a roku výroby pohybuje přibližně mezi 195–205 kg.

    Výhody používání "CF Moto 650NK"

    Hlavní devízou je vyvážený projev motoru: dvouválec má příjemný zátah od středních otáček, nezaskočí cukáním v nízké rychlosti a přitom nabídne dost výkonu pro svižné předjíždění. Podvozek je naladěn spíše komfortně, ale drží čistou stopu a dobře filtruje městské nerovnosti. Díky neutrální geometrii a širokým řídítkům je ovládání lehké i pro menší postavy.

    Standardem je dvoukanálové ABS a u novějších ročníků také režimy motoru (obvykle Sport/Eco), které jemně upravují odezvu plynu. Přístrojovka s jasnou grafikou zobrazí rychlost, otáčky, teplotu chladicí kapaliny, palivoměr a často i indikátor zařazené rychlosti, takže máte klíčové údaje neustále na očích. LED světla zlepšují viditelnost v noci i za deště a mají nižší nároky na údržbu.

    Z technického hlediska potěší jednoduchá konstrukce se snadným přístupem k servisním místům: olej a filtr se mění v krátkém čase a bez složitého rozebírání. Interval kontroly ventilových vůlí bývá okolo 20 000 km, což drží náklady při zemi. Díly jako brzdové destičky J.Juan, řetězová sada 520 a spotřební filtry jsou cenově dostupné a běžně dostupné v ČR.

    Na co si dát pozor při koupi "CF Moto 650NK" již použité

    Proveďte studený start a poslouchejte motor: zkontrolujte, zda volnoběh drží stabilně a z motoru se neozývá výrazné chrastění napínáku rozvodového řetězu nebo klepání. Otestujte ventilátor chlazení – nechte motor ohřát a sledujte, zda se ventilátor sepne a teplota nekoliduje do červeného pole; prohlédněte chladič a hadice na úniky. Sejměte kryt předního řetězového kolečka a zkontrolujte těsnost kolem výstupního hřídele převodovky a stav řetězové sady (nerovnoměrně vytahané články, házení rozet).

    Zvedněte motocykl na stojan a zkontrolujte přední brzdové kotouče na házivost a drážky, a funkci ABS otestujte na bezpečném povrchu (krátké brzdění na kluzku – ABS musí pulzovat bez chybové kontrolky). Prohmatejte krk řízení na zadrhávání a vůle, prohlédněte vidlice na netěsnost gufer; vzadu zkontrolujte vůli v uložení tlumiče a stav silentbloků kyvky. Zkontrolujte rozměry a DOT pneumatik (120/70 ZR17 a 160/60 ZR17) a rovnoměrné opotřebení – šupinaté „zubatění“ může naznačovat špatnou geometrii nebo zadrhávání tlumiče.

    Sejměte sedlo a zkontrolujte kabeláž a konektory, zejména svazek v ohybu u krku a přechody ke světlům, zda nejsou prodřené nebo zoxidované. Změřte napětí na baterii – při 5000 ot./min by regulátor měl držet cca 14,0–14,5 V; kolísání nebo nízké napětí ukazuje na unavený regulátor/stator. Připojte OBD (ISO 15765) a načtěte případné chybové kódy ECU, ověřte, zda je motocykl v souladu s Euro 5 (u novějších ročníků) a pokud je verze A2, otestujte legálnost restrikce a zkontrolujte zápis v TP.

    Generace modelu

    Druhá generace představila vylepšený motor, nový design a lepší kvalitu zpracování.

    První generace 650NK byla představena jako dostupný naked bike s paralelním dvouválcovým motorem.

    Třetí generace přinesla nový design, LED osvětlení, TFT displej a vylepšenou elektroniku.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    Nebyly nalezeny žádné motocykly

    Zkuste jiné nastavení filtrů nebo se podívejte později.