Motorky CF Moto CF Moto 650GT na prodej
Prohlédněte si náš výběr motorek CF Moto CF Moto 650GT
Informace o modelu
CF Moto 650GT
O modelu "CF Moto 650GT"
CF Moto 650GT je středněobjemový sportovně‑turistický motocykl, který cílí na jezdce hledající komfort, rozumný výkon a dostupné provozní náklady. Staví na kapalinou chlazeném paralelním dvouválci o objemu 649 cm³, šestistupňové převodovce a 17" kolech, což z něj dělá univerzální stroj na denní dojíždění i víkendové dálky. V českém kontextu patří mezi cenově výhodné tourery s možností omezení na A2 (35 kW) a s dostatečnou výbavou pro dlouhé trasy.
Designově jde o plně kapotovaný model s výrazným čelním štítem a integrovaným LED osvětlením, zaměřený na ochranu proti větru a dešti. Poloha jezdce je spíše vzpřímená, s širokými řídítky, relativně nízkým sedlem kolem 790–800 mm a dostatečným místem pro spolujezdce. Cílem je pohodlí na dlouhých úsecích bez únavy zápěstí a krční páteře.
Rám je ocelový trubkový, vpředu je klasická netlumená teleskopická vidlice a vzadu centrální tlumič s nastavitelným předpětím a odskokem, naladěné spíše na komfort. Brzdí dvojicí předních kotoučů (cca 300 mm) s třmeny J.Juan a zadním kotoučem 240 mm, vše s dvoukanálovým ABS Continental. Plně LED světla, barevný TFT přístrojový panel, 12V zásuvka/USB a ručně nastavitelný plexi štít doplňují výbavu orientovanou na touring; suchá hmotnost není nízká, ale motocykl působí stabilně a předvídatelně i s kufry.
Výhody používání "CF Moto 650GT"
Hlavní devizou 650GT je kultivovaný projev paralelního dvouválce a velmi slušná ochrana proti větru, díky které se dá držet dálniční tempo bez zbytečné únavy. Motor nabízí plynulý zátah od středních otáček a přiměřenou dynamiku pro předjíždění i s plnou bagáží. Velká nádrž okolo 19 litrů a reálná spotřeba kolem 4,5–5,0 l/100 km dávají dojezd přes 300–350 km na jedno tankování.
Elektronická výbava je sice střídmá, ale účelná: dvoukanálové ABS Continental, přehledný barevný TFT displej s palubním počítačem a LED osvětlení pro lepší viditelnost i za deště. Praktické je manuálně stavitelné plexi a napájecí porty pro navigaci či mobil. Originální boční kufry s rychloupínáním (dostupné jako příslušenství) dobře zapadají do linie motocyklu a nenarušují jízdní stabilitu.
Z technického hlediska těží 650GT z jednoduché konstrukce – řetězový sekundární převod, snadný přístup k servisním místům a rozumné intervaly údržby. Olej a filtr se běžně mění po cca 5–6 tis. km, kontrola ventilových vůlí bývá předepsána přibližně po 20–24 tis. km (ověřte v servisní knize dle konkrétního roku výroby). Dostupnost spotřebních dílů (brzdové destičky, filtry, řetězové sady 525) je dobrá a náklady na provoz tak zůstávají nízké.
Na co si dát pozor při koupi "CF Moto 650GT" již použité
Proveďte studený start a sledujte volnoběh – motor by měl naskočit bez dlouhého startování a držet stabilní otáčky bez kolísání. Otestujte spojku na kluzkém povrchu v nízkých otáčkách; prokluz či zadrhávání naznačuje opotřebení lamel nebo lanka. Zkontrolujte, zda při plynulém přidávání v pásmu 3–4 tis. ot./min motor netrhá – může to ukazovat na rozhozenou synchronizaci škrticích klapek nebo zanesené vstřiky.
Sejměte levý boční kryt a zkontrolujte konektory regulátoru dobíjení a svazek k alternátoru na známky přehřátí či oxidace; změřte napětí na baterii (cca 13,8–14,4 V při 4–5 tis. ot./min). Zkontrolujte těsnost chladicí soustavy, zejména kolem vodní pumpy a hadic – růžové/ bílé stopy po chladivu nebo vlhká místa značí drobný únik. Prohlédněte výfukové svody a spodní část tlumiče, kde se drží vlhkost a nečistoty; koroze nebo promáčkliny od přejezdu retardérů jsou varováním.
Proveďte zkušební jízdu a otestujte rovnoměrné brzdění – ABS kontrolka se musí po rozjezdu zhasnout a při prudkém brzdění na kluzku by měl ABS jemně pulzovat bez chybových hlášek. Zkontrolujte vůli v krku řízení a ložiska kol: při brzdění z nižších rychlostí nesmí řídítka kmitat, vidlice nesmí téct (zkuste přejet nehet po vnitřních trubkách, zda nejsou rýhy). Otestujte funkci TFT (bez vypadávání podsvitu či zamlžování), spínačů na levé podsedlové liště a mechanismu nastavení plexi; prohlédněte držáky kufrů a podsedlový rám na vlasové trhliny a ověřte, zda byly provedeny všechny servisní prohlídky včetně seřízení ventilů okolo 20–24 tis. km podle servisní knížky.
Generace modelu
Dostupné motocykly
Filtry
Nebyly nalezeny žádné motocykly
Zkuste jiné nastavení filtrů nebo se podívejte později.