Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Motorky CF Moto CF Moto 650 MT na prodej

    Prohlédněte si náš výběr motorek CF Moto CF Moto 650 MT

    Informace o modelu

    "CF Moto 650 MT"

    O modelu "CF Moto 650 MT"

    CF Moto 650 MT je cestovní enduro orientované především na silnici, které cílí na jezdce hledající dostupný a spolehlivý stroj střední třídy. S dvouválcem do „L“ (řadový paralelní twin) o objemu 649 cm³, kapalinovým chlazením, DOHC a osmi ventily nabízí kultivovaný projev a solidní tah v nižších i středních otáčkách. V praxi se prodává ve verzích s výkonem kolem 41,5–45 kW a šestistupňovou převodovkou; existují i varianty upravené na 35 kW pro řidičské oprávnění A2.

    Design vznikal ve spolupráci se studiem KISKA, takže model působí evropsky a funkčně. Kapotáž je ostrých tvarů, s vysokým čirým plexi štítem nastavitelným v několika pozicích a s integrovanými deflektory pro ochranu rukou. Ergonomie je vzpřímená, široká řídítka dávají dobrou páku a sedlo je pohodlné pro jezdce i spolujezdce; výška sedla se pohybuje zhruba kolem 840 mm.

    Podvozek stojí na litých kolech 17/17" s typickými rozměry pneumatik 120/70 R17 a 160/60 R17, takže 650 MT je stabilní na dálnici a jistá v zatáčkách. Vpředu je obrácená (USD) vidlice a vzadu centrální tlumič s nastavitelným předpětím; brzdí dvojice kotoučů vpředu a jeden vzadu se dvoukanálovým ABS od Bosche. Ocelový příhradový rám, robustní padací rámy (často ve výbavě) a základní kryt motoru podporují cestovatelské ambice, nádrž mívá kapacitu kolem 18 litrů, což v kombinaci se spotřebou okolo 4,5–5,0 l/100 km dává slušný dojezd.

    Výhody používání "CF Moto 650 MT"

    Největší devízou je vyvážený poměr komfortu a ovladatelnosti. Motor 649 cm³ má plynulý zátah, bez nutnosti točit do omezovače, a šestikvalt je odstupňovaný tak, aby se dalo pohodově cestovat i svižně projet okresky. 17" kola a široká řídítka dávají jistotu při překlápění a motorka působí lehčeji, než napovídá papír.

    Elektronická výbava je sice střídmá, ale účelná: dvoukanálové ABS (Bosch) funguje citlivě a spolehlivě i na rozbitém asfaltu. Vybrané ročníky nabízejí přepínatelné mapy paliva (Touring/Sport) přes přepínač na řídítku, které jemně mění odezvu na plyn pro jízdu v dešti nebo s nákladem. Oceníte také efektivní větrný štít s manuálním nastavením a přehledný přístrojový panel s velkým ukazatelem rychlosti a otáčkoměrem.

    Technicky je 650 MT jednoduchá a servisně přátelská – přístup k řetězu a filtrům je dobrý a spotřební díly (brzdové destičky J.Juan/Brembo kompatibilní, filtry, řetězová sada 520) jsou snadno dostupné. Ocelový rám snese zátěž s kufry a spolujezdcem a mnohé kusy mají doplňkový středový stojan, který usnadní údržbu zadního kola a řetězu. Vzhledem k rozšíření modelu v Evropě není problém s dostupností těsnění, gufer vidlice ani ABS senzorů.

    Na co si dát pozor při koupi "CF Moto 650 MT" již použité

    Zkontrolujte podvozek a brzdový systém. Zvedněte přední kolo a prověřte vůli v krku řízení; při plynulém otáčení nesmí být cítit „zoubkování“. Podívejte se na stav gufer USD vidlice – sejměte prachovky a zkontrolujte případné olejové mapy na trubkách; při zkušební jízdě několikrát prudce zabrzděte a otestujte funkci ABS (aktivace by měla být plynulá bez chybové kontrolky).

    Prověřte motor, chlazení a dobíjení. Nastartujte studený motor a poslouchejte napínák rozvodového řetězu – výrazné chrastění po zahřátí je varovné; po dojezdu zkontrolujte, zda ventilátor spíná a teplota se drží. Připojte multimetr a změřte napětí na svorkách – při cca 5 000 ot./min by mělo být okolo 14,0–14,5 V; pokud je nižší nebo kolísá, prověřte regulátor a konektory alternátoru. Prohlédněte chladič a hadice na stopy po úniku chladicí kapaliny.

    Ověřte výbavu a typické cestovatelské slabiny. Zkontrolujte držáky bočních kufrů a padací rámy – prohlédněte sváry a šrouby, zda nejsou prasklé nebo vymačkané po jízdě s plnou zátěží. Sejměte sedlo a levý boční plast, zkontrolujte kabelový svazek kolem relé ventilátoru a regulátoru dobíjení, zda není odřený o rám. Proveďte zkušební jízdu a otestujte přepínač jízdních režimů (pokud je k dispozici) a plynulost reakce na plyn; po návratu prohlédněte výfukové svody a těsnění u hlavy na stopy sazí, které prozrazují netěsnost.

    Generace modelu

    Druhá generace přinesla vylepšený design, LED osvětlení a drobné úpravy podvozku.

    Adventure motocykl střední třídy s paralelním dvouválcovým motorem a moderním designem.

    První generace 650MT představila dobrodružný motocykl s paralelním dvouválcovým motorem, dlouhozdvihovou odpruženou vidlicí a moderním designem.

    Dostupné motocykly

    Filtry

    Nebyly nalezeny žádné motocykly

    Zkuste jiné nastavení filtrů nebo se podívejte později.