Yamaha R6 RJ15, převedená na vzhled RJ27, je přestavěná závodní motorka, která byla upravena pro okruhové použití. Motor je pečlivě připraven a vybaven řadou vylepšení pro lepší výkon na závodní dráze. **Stav a doplňky:** **Rám:** - Ohlins zadní tlumič pro lepší tlumení a jízdní vlastnosti - Ohlins řízení (v současnosti není namontováno) - Bitubo cartridge kit pro vylepšení odpružení - Bonamici zadní stupátka - Nastavitelné clipony pro optimální pozici jezdce - Ochrany rámu z karbonu pro zvýšení odolnosti - Držáky db subrámu a podpory předního štítu **Elektronika:** - YEC kabeláž a YEC ECU zajišťující optimální výkon - Pitlimiter pro kontrolu rychlosti v boxech - Jetprime spínač pro snadné ovládání funkcí - Dešťové světlo pro lepší viditelnost za špatných podmínek - Quickshifter pro rychlé a hladké řazení **Motor:** - GB Racing kryty motoru chránící vitalní komponenty - Akrapovic plný titanový výfuk pro zvýšení výkonu a snížení hmotnosti - Závodní vzduchový filtr pro lepší procházení vzduchu - Domino rychlospojka pro rychlé a efektivní ovládání **Další vybavení:** - Ocelové brzdové hadice pro vyšší účinnost brzd - Ochrana páčky brzdy pro zvýšení bezpečnosti - 520 závodní řetěz pro optimalizaci výkonu - Vysoký závodní štít pro lepší aerodynamiku - Uzávěr nádrže bez klíče pro snadný přístup Motorka je připravena na závodní trať a ideální pro všechny, kteří hledají výkonný a dobře vybavený stroj.
2025
14.500 km
Yamaha YZF-R6 je legendární supersport třídy 600 cm³, vyráběný od roku 1999 do roku 2020. Poslední generace (2017–2020) je vybavena **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **599 cm³**, s výkonem přes **120 k (88 kW)** při 14 500 ot./min a točivým momentem **65,7 Nm** při 10 500 ot./min. Motor využívá **YCC-T (ride-by-wire)** a **YCC-I (variabilní sání)** pro optimalizaci výkonu. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá, doplněná o **Quickshifter (QSS)** pro řazení nahoru bez spojky.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB**, zadní tlumič je rovněž KYB s plnou stavitelností. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **ABS** a **Traction Control System (TCS)** s několika úrovněmi zásahu.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **850 mm**, rozvor 1 375 mm, pohotovostní hmotnost je cca **190 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **5,5 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **260–270 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **TCS**, **ABS**, **D-Mode (volba jízdních režimů)**, **Quickshifter**, **LED osvětlení** a aerodynamickou kapotáž inspirovanou R1. Od roku 2021 je R6 dostupná pouze jako **R6 Race / GYTR** pro okruhové použití bez homologace pro silniční provoz.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R6YZF-R6 Track/Piste
Zulte