Yamaha MT-09 Y-AMT z roku 2025 s nájezdem 9 000 km. Motocykl je vybaven automatickou převodovkou a má původ v České republice. Je prvním majitelem. Stroj byl bohužel havarován, což se projevilo poškozením nádrže, řidítek, víka a plastik pod sedlem, jak je patrné na přiložených fotografiích. Motor však běží bez problémů a podvozek je v pořádku. Yamaha MT-09 je známá svou výkonností a skvělými jízdními vlastnostmi, což z ní dělá ideální volbu pro jakéhokoli zkušeného jezdce.
2025
9.000 km
Včetně všech poplatků
Yamaha MT-09 ABS Y-AMT
Mikulovice
Yamaha MT-09 představuje syrovou kombinaci agresivního designu a svižné ovladatelnosti. Ostrá přední maska s třemi LED světly a minimalistická kapotáž vytvářejí dojem stroje přímo vystřiženého z okruhu, přičemž si zachovávají praktičnost pro běžné použití na silnicích České republiky.
Úzký podsedlový profil spolu s nízkým těžištěm usnadňuje manévrování v městské dopravě i rychlé přechody mezi zatáčkami. Široká řídítka a vzpřímený posed nabízejí pohodlí i při delších trasách, aniž by se ztratila sportovní linka stroje.
Charakteristický zvuk paralelního trojválce a okamžitá odezva na plyn přinášejí pocit plného propojení jezdce se strojem. MT-09 je tak ideální volbou pro ty, kteří chtějí intenzivní zážitek z každé jízdy bez složité elektroniky narušující přímý kontakt s motocyklem.
Lehká konstrukce a citlivé řízení dávají jezdcům naprostou kontrolu při průjezdu městem i na okresních silnicích. Každý náklon do zatáčky je plynulý a přesný, což zvyšuje sebevědomí při svižné jízdě.
Silný tah v nízkých a středních otáčkách umožňuje snadné předjíždění, aniž byste museli lovit otáčky vysoko v červeném poli. To oceníte při rychlém průjezdu kolonou nebo při nečekaných nájezdech z vedlejších silnic.
Pohodlné sedlo a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu na delších trasách. Díky ergonomii navržené pro různé typy postav zůstává MT-09 komfortní i po stovkách kilometrů, ať už jedete mezi městy nebo objevujete venkovské silnice.
Prohlédněte upevnění zadního rámu a odmontujte boční panely, a sledujte praskliny a uvolněné šrouby; dávejte pozor na nerovné spáry a korozní stopy kolem svárů, protože drobné vady rámu mohou ovlivnit stabilitu a bezpečnost stroje.
Proveďte zkušební jízdu v různých režimech (Standard, A, B) a rychle přepínejte trakci i quickshifter, a sledujte cukání při řazení a blikání ikon na displeji; varujte se chybových hlášení a zpožděných reakcí, které naznačují opotřebení snímačů nebo poškozenou kabeláž.
Zkontrolujte stav čepů a manžet přední vidlice v servomotoru řízení; při mírném pootočení řídítek hledejte vůli a netěsnosti, protože nesprávné usazení ložisek nebo poškozené těsnění tlumičů vede k nezvyklým vibracím a snížené ovladatelnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi